Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: ανοιγμα και συντηρηση κινητηρα p150x

ανοιγμα και συντηρηση κινητηρα p150x 24/08/2014 12:47 #13

  • Το Άβαταρ του/της hoboman21 Συντάκτης θέματος
  • hoboman21
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • -vespa 150 sprint 1973 -vespa VNA 125 1959'
  • Δημοσιεύσεις: 95
  • Ληφθέντα Likes 100
αποτι είδα που πήγα στον φανοποιω που εχει κλησει ολες τι τρυπες στο πατωμα και στο πισω μερος στο κωλοφαναρο.....τωρα τι πρεπει να κανω αν μου την βαψει να ανοιγω παλι τρυπες??δεν θα κανει ζημια στο χρωμα??οπως και τις τρυπες στο πλαι εκει που βιδωνει το καρτερ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

ανοιγμα και συντηρηση κινητηρα p150x 24/08/2014 13:31 #14

Τις τρύπες που πιάνει το μοτέρ??
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

ανοιγμα και συντηρηση κινητηρα p150x 24/08/2014 13:47 #15

hoboman21 έγραψε: αποτι είδα που πήγα στον φανοποιω που εχει κλησει ολες τι τρυπες στο πατωμα και στο πισω μερος στο κωλοφαναρο.....τωρα τι πρεπει να κανω αν μου την βαψει να ανοιγω παλι τρυπες??δεν θα κανει ζημια στο χρωμα??οπως και τις τρυπες στο πλαι εκει που βιδωνει το καρτερ


αουτς! Δεν μπορουσε να σου κανει χειροτερη ζημια...
Και πες φαναρι και ραγες τα προβαρεις και τις ξαναανοιγεις ευκολα...
Ομως αν σου κλεισε τις τρυπες τις μεγαλες που πιανει το μοτερ σε μαμησε!
Θα πρεπει να βρεις με φοβερη ακριβεια τα κεντρα και την ευθεια...
Καλα δεν ειδε οτι τα συγκεκριμενα σημεια ειναι ενισχυμενα;;;

Βαλε φωτο...
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

ανοιγμα και συντηρηση κινητηρα p150x 24/08/2014 13:59 #16

κατα καιρους επαιξαν εξωγηινοι στη γη με τη μορφη διαφορων επαγγελματων..........

αυτος πρεπει να ειναι ο αρχηγος τους............. :whooooo:

πες του να κλεισει και το τεποζιτο απο πανω..... :whistle:

Ευχομαι να κανεις πλακα..........
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": mikeK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

ανοιγμα και συντηρηση κινητηρα p150x 01/09/2014 09:32 #17

  • Το Άβαταρ του/της hoboman21 Συντάκτης θέματος
  • hoboman21
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • -vespa 150 sprint 1973 -vespa VNA 125 1959'
  • Δημοσιεύσεις: 95
  • Ληφθέντα Likes 100
οχι ενταξει τις τρυπες του καρτερ δεν τις εκλεισε.....απλα αλλαξε ολη την λαμαρινα πισω του κωλοφαναρου και δεν ξερω που να βαλω τις τρυπες βασικα και που να κανω την τρυπα του καλωδιου....
έχει κανενας καμια φωτο απο τις τρυπες πουν εχει το κωλοφαναρο για να δω και που ειναι η τρυπα για το καλωδιο του φαναριου??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

ανοιγμα και συντηρηση κινητηρα p150x 01/09/2014 10:43 #18

Ουσιαστικα οι δυο του κωλοφαναρου σ ενδιαφερουν... Αυτη του καλωδιου παει αναμεσα. Η φωτο δεν θα σε βοηθησει απολυτα. Θελει ακριβες μετρημα
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

ανοιγμα και συντηρηση κινητηρα p150x 17/09/2014 18:24 #19

  • Το Άβαταρ του/της hoboman21 Συντάκτης θέματος
  • hoboman21
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • -vespa 150 sprint 1973 -vespa VNA 125 1959'
  • Δημοσιεύσεις: 95
  • Ληφθέντα Likes 100
ανοίξαμε μπροστα την κεφαλή για να βρούμε το μαγνητακι και την ροδελίτσα που είχαμε χάσει και μπορω να πω οτι τΑ ΒΡΗΚΑΜΕ ΑΜΕΣΩΣ!!

ΤΩΡΑ τι κανουμε εδω ομως???πως το βλεπετε ειναι σε καλη κατασταση??

ΠΩσ μπορω να τα καθαρισω να λαμπουν και τα 2 ??να τα βαλώ σε πετρελαιο??








Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.

ανοιγμα και συντηρηση κινητηρα p150x 17/09/2014 18:38 #20

Το πιστονάκι, (όπως το βλέπω από τις φωτό), θα το άλλαζα, μιας και σε αυτό το σημείο που είσαι είναι εύκολο να γίνει.
Η κεφαλή έχανε χαμηλά, πρόσεξέ το μήπως δεν κάνει τέλεια επαφή με τον κύλινδρο, ή δεν ήταν καλά σφιγμένη.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, mikeK, hoboman21

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

ανοιγμα και συντηρηση κινητηρα p150x 17/09/2014 18:56 #21

  • Το Άβαταρ του/της hoboman21 Συντάκτης θέματος
  • hoboman21
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • -vespa 150 sprint 1973 -vespa VNA 125 1959'
  • Δημοσιεύσεις: 95
  • Ληφθέντα Likes 100
βαζω και αλλες φωτο να δειτε καλυτερα....






Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.

ανοιγμα και συντηρηση κινητηρα p150x 17/09/2014 18:59 #22

  • Το Άβαταρ του/της hoboman21 Συντάκτης θέματος
  • hoboman21
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • -vespa 150 sprint 1973 -vespa VNA 125 1959'
  • Δημοσιεύσεις: 95
  • Ληφθέντα Likes 100

Vasilis έγραψε: Το πιστονάκι, (όπως το βλέπω από τις φωτό), θα το άλλαζα, μιας και σε αυτό το σημείο που είσαι είναι εύκολο να γίνει.
Η κεφαλή έχανε χαμηλά, πρόσεξέ το μήπως δεν κάνει τέλεια επαφή με τον κύλινδρο, ή δεν ήταν καλά σφιγμένη.



το πιστονακι αν το αλλαξω πρεπει να αλλαξω και τ αλλα η οχι???τ αλλα πως μπορω να τα καθαρισω γνωριζεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3