Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: ΣΑΠΙΛΑΑ

ΣΑΠΙΛΑΑ 24/12/2014 17:30 #11



Διαβασε τις 4 πρωτες σελιδες....αυτο εφαρμοζεται και στην αεροπορικη βιομηχανια.φανταζομαι κατι παραπανω ξερουν :two_thumbs:
macgyver2180

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένο αρχείο.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να το δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by macgyver2180.

ΣΑΠΙΛΑΑ 24/12/2014 17:34 #12

Αυτο ειναι αλλο ειδος.Δεν εχει σχεση με τους σταθεροποιητες.Απο μια γρηγορη αναγνωση μοιαζει πιο πολυ με το pelox που ειναι μετετροπεας και οχι σταθεροποιητης.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

ΣΑΠΙΛΑΑ 24/12/2014 17:41 #13

Οποιος δεν βαριέται ας διαβάσει αυτό το λινκ για το βάψιμο και την σκουριά. Είναι αξιόλογο.

www.engineeringanddesign.com/1/037.htm
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": axxis, macgyver2180

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2