Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Γρανάζωμα 50s

Γρανάζωμα 50s 22/09/2015 14:46 #1

  • Το Άβαταρ του/της Βασίλης Συντάκτης θέματος
  • Βασίλης
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 155
  • Ληφθέντα Likes 164
σε vespino me dr 75cc , 16.16 και sito banana ποιό γρανάζωμα είναι καταλληλότερο? Αν κάποιος έχει δοκιμάσει κάτι εκτός του μαμά ας δώσει κανένα feedback

από αυτά που έχω διαβάσει:
-με 16/69 νομίζω θα είναι μια χαρά (να πάρει δηλαδή 10km/h σε σχέση με το μαμά) αλλά θα το ήθελα και λίγο μακρύτερο

-με 18/67 λογικά η 4η θα ψιλοαχριστευτεί (για 102cc πρέπει να κάνει περισσότερο)

-με 17/68 είμαστε ανάμεσα στα 2 προηγούμενα ακριβώς (βέβαια επειδή ειναι drt τσούζει λίγο)


(υπ'όψιν οτι 2κάβαλο δεν παίρνω σχεδόν ποτέ)


έχει δοκιμάσει κανείς κάποια από τις 3 παραπάνω επιλογές?
όσοι τα έχετε από 85 μέχρι 102cc με τι γρανάζωμα είστε?



υ.γ τι μαλακία αυτο το σασμάν του 50s με κοντή 1η,2α και μακρια 3η και 4η.χαθηκε ο κοσμος να ειναι σαν του special
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 22/09/2015 14:56 #2

Με 16/69 πρέπει να είναι μια χαρά.
(Όλοι θα το θέλαμε λίγο μακρύτερο, χαχαχαχαχ :whistle: )
Το 18/67 ακούγεται πολύυυυυυυυυυυ μακρύ.
Το DRT μπορεί να τσούζει, αλλά είναι πολύ καλής ποιότητας και μάλλον είναι αυτό το λίγο πιο μακρύ που θες.
Το θέμα είναι βέβαια με αυτά τα κυβικά να τις "γεμίζει" τις ταχύτητες...
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Βασίλης, vlahoulas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 22/09/2015 16:01 #3

  • Το Άβαταρ του/της Βασίλης Συντάκτης θέματος
  • Βασίλης
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 155
  • Ληφθέντα Likes 164

Vasilis έγραψε: Με 16/69 πρέπει να είναι μια χαρά.
(Όλοι θα το θέλαμε λίγο μακρύτερο, χαχαχαχαχ :whistle: )
Το 18/67 ακούγεται πολύυυυυυυυυυυ μακρύ.
Το DRT μπορεί να τσούζει, αλλά είναι πολύ καλής ποιότητας και μάλλον είναι αυτό το λίγο πιο μακρύ που θες.
Το θέμα είναι βέβαια με αυτά τα κυβικά να τις "γεμίζει" τις ταχύτητες...


αρα συμφωνουμε απ'οτι καταλαβαινω

το ολο ζητουμενο ειναι να μην ειμαι κινητο εμποδιο πχ στη συγγρου, να εχει νοημα η 1η(που τωρα δεν μπαινει σχεδον ποτε) αλλα και να μην δουλευει το μοτερακι συνεχεια στο οριο

η διαφορα του 16/69 με το 17/68 ειναι η εξης παντως

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.






μακαρι να τα εχει δοκιμασει κανεις να μας πει και επι του πρακτεου τι γινεται :dry:
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Βασίλης.

Γρανάζωμα 50s 22/09/2015 17:24 #4

Πάντα στη θεωρία, το sip λέει το εξής για το dr75:
SIP-TIP: Adjusting the main jet and a new spark plug is a must. Transmission recommendation here is at least the PINASCO pinion or a 3.72 transmission. The engine is made even sportier by a 16/ 16 carburettor, original exhaust with wider manifolds or the SITO banana.


Άρα προτείνει το 18/67 (67 δια 18 = 3.72).

Είναι RMS όμως το άτιμο, καμία σχέση με DRT...

Για τα κομπιουτεράκια που υπολογίζουν τις σχέσεις, μπορείς να δώσεις λινκ; :thank_you:
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 22/09/2015 18:07 #5

  • Το Άβαταρ του/της Βασίλης Συντάκτης θέματος
  • Βασίλης
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 155
  • Ληφθέντα Likes 164

Vasilis έγραψε: Πάντα στη θεωρία, το sip λέει το εξής για το dr75:
SIP-TIP: Adjusting the main jet and a new spark plug is a must. Transmission recommendation here is at least the PINASCO pinion or a 3.72 transmission. The engine is made even sportier by a 16/ 16 carburettor, original exhaust with wider manifolds or the SITO banana.


Άρα προτείνει το 18/67 (67 δια 18 = 3.72).

Είναι RMS όμως το άτιμο, καμία σχέση με DRT...

Για τα κομπιουτεράκια που υπολογίζουν τις σχέσεις, μπορείς να δώσεις λινκ; :thank_you:




οι προτασεις του SIP αναφερονται σε σασμαν τυπου special ή πκ.δηλαδη :

τετραπλουν 11(10 το πκ)-14-18-22
γραναζια 58-54-50-46


το 50s εχει ομως :

τετραπλουν 10-15-21-26
γραναζια 60-54-49-43



αυτο πρακτικα σημαινει οτι το 50s εχει σε σχεση με το σπεσιαλ πιο κοντη 1η,2α και πιο μακρια 3η και 4η.αυτο ειναι και το προβλημα αφου οταν πας να μακρυνεις τις 2 πρωτες κρεμανε οι 2 τελευταιες.

παιξε με το calculator και θα δεις οτι το 18/67 σε pk σασμαν ειναι ελαχιστα μακρυτερο απο το 14/69(μαμα δηλαδη) του 50s

πχ στο pinasco 102 το sip προτεινει max 22/63. αυτο σε πκ σασμαν βγαζει στις 7500rpm 93km/h ενω στου 50s βγαζει 117km/h(και με χειροτερη κλιμακωση κιολας).γι 'αυτο αν βαλεις 22αρα καμπανα στο βεσπινο δεν φορτωνει ποτε την τεταρτη




τα κοιταω καιρο τωρα.ελπιζω να τα εχω καταλαβει σωστα.
αν καποιος ξερει κατι διαφορετικο ας μας διαφωτισει...
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Βασίλης.

Γρανάζωμα 50s 22/09/2015 19:55 #6

Βασίλης έγραψε: σε vespino me dr 75cc , 16.16 και sito banana ποιό γρανάζωμα είναι καταλληλότερο? Αν κάποιος έχει δοκιμάσει κάτι εκτός του μαμά ας δώσει κανένα feedback

από αυτά που έχω διαβάσει:
-με 16/69 νομίζω θα είναι μια χαρά (να πάρει δηλαδή 10km/h σε σχέση με το μαμά) αλλά θα το ήθελα και λίγο μακρύτερο

-με 18/67 λογικά η 4η θα ψιλοαχριστευτεί (για 102cc πρέπει να κάνει περισσότερο)

-με 17/68 είμαστε ανάμεσα στα 2 προηγούμενα ακριβώς (βέβαια επειδή ειναι drt τσούζει λίγο)


(υπ'όψιν οτι 2κάβαλο δεν παίρνω σχεδόν ποτέ)


έχει δοκιμάσει κανείς κάποια από τις 3 παραπάνω επιλογές?
όσοι τα έχετε από 85 μέχρι 102cc με τι γρανάζωμα είστε?



υ.γ τι μαλακία αυτο το σασμάν του 50s με κοντή 1η,2α και μακρια 3η και 4η.χαθηκε ο κοσμος να ειναι σαν του special


πάντως εγώ στο βεσπίνο που έχω μοτερ pk50ss με dr75 με μαμά βήμα μπορεί η πρώτη να είναι λιγο μακρυτερη από τη μαμά του βεσπίνο αλλα πάλι δεν το λες ικανοποιητικό....
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 22/09/2015 20:22 #7

  • Το Άβαταρ του/της Βασίλης Συντάκτης θέματος
  • Βασίλης
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 155
  • Ληφθέντα Likes 164
οσα λεω παραπανω ειναι για του pk125. το pk50 εχει και αυτο διαφορα αλλα δεν ξερω αν ειναι στο σασμαν η στην πρωτευουσα μεταδοση.
ξερεις εσυ μηπως τι φοραει ?

ποσα βγαζει η 3η και η 4η σου?


edit : το βρηκα .το πκ50 φοραει 15/69 και σασμαν σαν του πκ125 οποτε εχει καλυτερη κλιμακωση απο το 50s.

αρα εσενα η 4η σου θεωρητικα βγαζει 60 περιπου λογω κοντης 4ης σε σχεση με 50s

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Βασίλης.

Γρανάζωμα 50s 22/09/2015 20:26 #8

Βασίλης έγραψε: οσα λεω παραπανω ειναι για του pk125. το pk50 εχει και αυτο διαφορα αλλα δεν ξερω αν ειναι στο σασμαν η στην πρωτευουσα μεταδοση.
ξερεις εσυ μηπως τι φοραει ?

ποσα βγαζει η 3η και η 4η σου?


ειχα μετρησει δοντια αλλα δεν θυμάμαι ο μ@λακας... Πάντως σε τελικη δεν μπορω να σου πω ακόμα καθώς εκτος του οτι στρώνω (και καλα) έχω πρόβλημα με το καρμπ και ακόμα δεν ξέρω αξιοπιστα τι γίνεται...
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 22/09/2015 20:33 #9

  • Το Άβαταρ του/της Βασίλης Συντάκτης θέματος
  • Βασίλης
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 155
  • Ληφθέντα Likes 164

Spiros P200E έγραψε:

Βασίλης έγραψε: οσα λεω παραπανω ειναι για του pk125. το pk50 εχει και αυτο διαφορα αλλα δεν ξερω αν ειναι στο σασμαν η στην πρωτευουσα μεταδοση.
ξερεις εσυ μηπως τι φοραει ?

ποσα βγαζει η 3η και η 4η σου?


ειχα μετρησει δοντια αλλα δεν θυμάμαι ο μ@λακας... Πάντως σε τελικη δεν μπορω να σου πω ακόμα καθώς εκτος του οτι στρώνω (και καλα) έχω πρόβλημα με το καρμπ και ακόμα δεν ξέρω αξιοπιστα τι γίνεται...



το βρηκα τελικα για το πκ50.το εγραψα παραπανω.

για σενα ισχυουν αυτα που προτεινει το σιπ. οποτε αν θες να το μακρυνεις πας 18/67
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Βασίλης.

Γρανάζωμα 50s 22/09/2015 21:06 #10

ωραιος! θα σου βάλουμε τίτλο "ειδικος επι των μεταδόσεων"...
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3