Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Γρανάζωμα 50s

Γρανάζωμα 50s 22/09/2015 22:27 #13

ειχα μετρησει δοντια αλλα δεν θυμάμαι ο μ@λακας... Πάντως σε τελικη δεν μπορω να σου πω ακόμα καθώς εκτος του οτι στρώνω (και καλα) έχω πρόβλημα με το καρμπ και ακόμα δεν ξέρω αξιοπιστα τι γίνεται...[/quote]

αχαιρευτε......... :spiraras::
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 23/09/2015 00:10 #14

Εγω φοραω 18/67 σε pinasco 102 με καρμπυρατερ 19αρι και εξατμιση μπανανα faco.Μπορω να πω οτι θα ηθελα πιο μακριες την 1η και την 2α.
Γενικα αν ειχα την ευκαιρια να διαλεξω παλι θα πηγαινα σε κατι μακρυτερο.Για 75αρι νομιζω οτι ειναι ιδανικο γραναζωμα παντως.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 23/09/2015 00:55 #15

  • Το Άβαταρ του/της Βασίλης Συντάκτης θέματος
  • Βασίλης
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 133
  • Ληφθέντα Likes 164

panos έγραψε: Εγω φοραω 18/67 σε pinasco 102 με καρμπυρατερ 19αρι και εξατμιση μπανανα faco.Μπορω να πω οτι θα ηθελα πιο μακριες την 1η και την 2α.
Γενικα αν ειχα την ευκαιρια να διαλεξω παλι θα πηγαινα σε κατι μακρυτερο.Για 75αρι νομιζω οτι ειναι ιδανικο γραναζωμα παντως.



ωπα! για πες.το σασμαν ειναι το μαμα δηλαδη ε?
υποτιθεται το 18/67 σου καθεται κουτι εσενα με βαση τα προτεινομενα απο σιπ κλπ.
εσενα σου φαινεται κοντο ομως??λες να το σηκωνει το 75αρι?λιγο δυσκολο μου φενεται.η 4η λιγο χλωμο να μην κρεμαει.

(το χες ποτε 75αρι το δικο σου?γιατι εχει αρκετη διαφορα με το πως εισαι τωρα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 23/09/2015 01:15 #16

Και αν κρεμαρει λιγο η 4η τι εγινε?Θα κυκλοφορεις ανετα με 3η και η 4η θα ειναι οβερντραιβ. :music:
Αν θες να εχεις κανονικες 1η και 2α θα βαλεις αυτο.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Βασίλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.

Γρανάζωμα 50s 23/09/2015 01:22 #17

Βασίλης έγραψε:

panos έγραψε: Εγω φοραω 18/67 σε pinasco 102 με καρμπυρατερ 19αρι και εξατμιση μπανανα faco.Μπορω να πω οτι θα ηθελα πιο μακριες την 1η και την 2α.
Γενικα αν ειχα την ευκαιρια να διαλεξω παλι θα πηγαινα σε κατι μακρυτερο.Για 75αρι νομιζω οτι ειναι ιδανικο γραναζωμα παντως.



ωπα! για πες.το σασμαν ειναι το μαμα δηλαδη ε?
υποτιθεται το 18/67 σου καθεται κουτι εσενα με βαση τα προτεινομενα απο σιπ κλπ.
εσενα σου φαινεται κοντο ομως??λες να το σηκωνει το 75αρι?λιγο δυσκολο μου φενεται.η 4η λιγο χλωμο να μην κρεμαει.

(το χες ποτε 75αρι το δικο σου?γιατι εχει αρκετη διαφορα με το πως εισαι τωρα)


Ο ΚΚ επιμένει σε κιτ 102 οτι το ιδανικό γρανάζωμα είναι το 18/67! Φαντάζομαι οτι εχει φτιάξει αρκετά και έχει πουλήσει ακόμα περισσότερα... Τώρα από την αλλη αυτά είναι και γούστα. Το μηχανάκι του Panou που είναι 102 πινασκο με 18/67 εμένα μου φαίνεται ολόσωστο...
Πάντως το dr75 με 18/67 θα φορτώνει μόνο τη πρώτη και τη δευτέρα και στις άλλες θα κρεμάει τρελά... είναι υπερβολικά μακρύ για 75 κυβικά...
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Βασίλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 23/09/2015 01:28 #18

  • Το Άβαταρ του/της Βασίλης Συντάκτης θέματος
  • Βασίλης
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 133
  • Ληφθέντα Likes 164

panos έγραψε: Και αν κρεμαρει λιγο η 4η τι εγινε?Θα κυκλοφορεις ανετα με 3η και η 4η θα ειναι οβερντραιβ. :music:
Αν θες να εχεις κανονικες 1η και 2α θα βαλεις αυτο.


Λες ε?Θα δουμε.
Thanks για τη βοήθεια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 23/09/2015 01:31 #19

Το sip παντως προτινει μακρυτερο για το 102.
SIP-TiP: Adjust the main jet and install new spark plug, of course. Changing the transmission is a must here, min. a 3.00 primary, max. 2.86 with reinforced clutch and/or stronger springs. Racing crankshaft and carburettor size from 16/ 16 recommended, preferably a 19 carburettor with intake manifold. You can easily make the cylinder happy with an original exhaust with a wider manifold or the SITO Banana

Για το 75αρι λεει 18/67.
SIP-TIP: Adjusting the main jet and a new spark plugs is a must. Transmission recommended here is at least the PINASCO pinion or a 3.72 transmission. The engine is made even sportier by a 16/ 16 carburetter, original exhaust with wider manifold or the SITO Banana.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 23/09/2015 01:34 #20

panos έγραψε: Το sip παντως προτινει μακρυτερο για το 102.
SIP-TiP: Adjust the main jet and install new spark plug, of course. Changing the transmission is a must here, min. a 3.00 primary, max. 2.86 with reinforced clutch and/or stronger springs. Racing crankshaft and carburettor size from 16/ 16 recommended, preferably a 19 carburettor with intake manifold. You can easily make the cylinder happy with an original exhaust with a wider manifold or the SITO Banana

Για το 75αρι λεει 18/67.
SIP-TIP: Adjusting the main jet and a new spark plugs is a must. Transmission recommended here is at least the PINASCO pinion or a 3.72 transmission. The engine is made even sportier by a 16/ 16 carburetter, original exhaust with wider manifold or the SITO Banana.


Οι Γερμανοί εχουν πολλές ευθείες και είναι overdrive τύποι... μη το ξεχνάς... :out_of_mind
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 23/09/2015 01:37 #21

  • Το Άβαταρ του/της Βασίλης Συντάκτης θέματος
  • Βασίλης
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 133
  • Ληφθέντα Likes 164
Πανό έχει να κάνει με αυτό που έγραψα στην 1η σελίδα.οι προτάσεις του σιπ έχουν σαν βάση το σασμαν σπέσιαλ και pk που έχει άλλη κλιμάκωση.δεν ισχύουν για το 50s
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Γρανάζωμα 50s 23/09/2015 01:40 #22

Στην πραξη παντως μου φαινεται να εχουν δικιο.Εγω θα εβαζα 18/67.Δεν θα ζοριζεται και το μοτερ σου ετσι.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3