Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: LML Star 200 4T

LML Star 200 4T 09/10/2015 20:06 #1

  • Το Άβαταρ του/της apap86 Συντάκτης θέματος
  • apap86
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 378
  • Ληφθέντα Likes 423
Καλησπέρα σε όλους τους vespisti!

Σε ένα μήνα πουλάω το θρυλικό μου Piaggio Fly 100 και αποκτώ μια καινούργια Star 200 4T. Κάναμε και test ride στο Vintage Motorcycles στην Αθήνα και όλα κομπλέ. (Τι πώρωση που είναι η ροπή στο χειροκίνητο ρε παιδί μου...)
Συγχωρέστε με αν έχει ξαναρωτηθεί, όσο έψαξα στο forum νομίζω δεν βρήκα αντίστοιχο θέμα.
Στο ψητό λοιπόν: Θέλω να μάθω από κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου πως είναι από θέμα αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου και χλμ. Από θέμα κόστους των προβλεπόμενων σέρβις και κατανάλωσης τα ξέρω ήδη από πολύ ψάξιμο (=κάψιμο) στο internet. Πιο πολύ θα ήθελα να ακούσω απ'τους κατόχους της αν έχουν παρατηρήσει μικροπροβλήματα μαζί της, και γενικά πως είναι η καθημερινή συμβίωση.
Επίσης, θα με ενδιέφερε πολυ να μάθω αν κάποιος έχει κάνει ταξίδι πάνω στην Star 200, καθώς σκοπεύουμε με το έτερον ήμιση το καλοκαίρι να την κάνουμε δικάβαλο για ιταλική εξοχή (Αθήνα-Πάτρα-Ancona-Bologna-Fiorentina-La Spezia-Genoa και ίσως τις νότιες γαλλικές ακτές ως περίπου τη χερσόνησο St Tropez), μέσω επαρχιακών δρόμων, με πλήρα αποφυγή (αν γίνεται) αυτοκινητόδρομων. (Τελικά το πολύ κάψιμο στο blog του world vespa Στέργιου δεν μου κάνει καλό...)

Ευχαριστώ παίδες, πολλά, καλά και ασφαλή δίχρονα και τετράχρονα χιλιόμετρα
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML Star 200 4T 09/10/2015 20:17 #2

Καλως ηρθες στη παρεα φίλε!
Το ερωτημα που θέτεις ακόμα ειναι αναπάντητο καθως δεν εχουν κυκλοφορησει πολλες στην Ελλαδα και δεν εχουν γραψει ακομα τοσα πολλα χλμ ωστε να χουμε ασφαλη συμπερασματα... Αυτη παντως που εχω οδηγησει εγω ειχε κανει τον γυρο της ελλαδας και ειχε φαει τρελο ζορισμα και παρ ολα αυτα εμενα δεν μου αφησε κακες εντυπωσεις... Απ οτι ξερω ο κινητηρας ειναι daelim... Το μεγαλο ερωτημα ειναι ποιος τα ανοιγει αυτα τα μοτερακια. Οχι οτι θα ναι καμια επιστημη αλλα καποιος πρεπει να ασχοληθει...
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML Star 200 4T 09/10/2015 20:28 #3

  • Το Άβαταρ του/της apap86 Συντάκτης θέματος
  • apap86
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 378
  • Ληφθέντα Likes 423
Καλώς σας βρήκα παιδιά,

Ο κινητήρας είναι όντως κορεάτικος Daelim. Από διάβασμα στο αγγλικό περιοδικό Scootering ξέρω ότι οι άγγλοι και οι ιταλοι τουλάχιστον, λένε τα καλύτερα. Ξέρω επίσης την ιστορία των 4 ιρλανδών που έκαναν το Cape Town - Dublin σε τρεις 150 2Τ και μία 200 4Τ και δεν ανέφεραν τίποτα το φοβερό. Επίσης νομίζω πως υπάρχει και ένας γάλλος που κάνει τον γύρο του κόσμου σε LML αλλά μου διαφεύγει το όνομά του. Γενικά στο εξωτερικό λένε καλά πράγματα, αν εξαιρέσουμε τα προβλήματα με το καρμπυρατέρ που έβγαλε η πρώτη φουρνιά των 200 4T το '11 - '12 στην Αγγλία, το οποίο όμως λύθηκε αργότερα.
Αυτό που ήθελα να ακούσω είναι και κάποια εγχώρια γνώμη αν υπάρχει, πράγμα βέβαια δύσκολο όπως λές κι εσύ Σπύρο, βάση αφενός της οικονομικής κατάστασης, και αφετέρου των πωλήσεων στην Ελλάδα.
Όποιος έχει κάποια εμπειρία πάντως, είμαι όλος αυτιά.

Θενκς boys!
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML Star 200 4T 09/10/2015 20:35 #4

Spiros P200E έγραψε: Απ οτι ξερω ο κινητηρας ειναι daelim... Το μεγαλο ερωτημα ειναι ποιος τα ανοιγει αυτα τα μοτερακια. Οχι οτι θα ναι καμια επιστημη αλλα καποιος πρεπει να ασχοληθει...


Το μοτεράκι, είναι μονοκύλινδρο αερόψυκτο, αυτό που εγώ λέω μονοκύτταρος οργανισμός, για οποιονδήποτε μηχανικό είναι παιχνιδάκι
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML Star 200 4T 09/10/2015 20:54 #5

Vasilis έγραψε:

Spiros P200E έγραψε: Απ οτι ξερω ο κινητηρας ειναι daelim... Το μεγαλο ερωτημα ειναι ποιος τα ανοιγει αυτα τα μοτερακια. Οχι οτι θα ναι καμια επιστημη αλλα καποιος πρεπει να ασχοληθει...


Το μοτεράκι, είναι μονοκύλινδρο αερόψυκτο, αυτό που εγώ λέω μονοκύτταρος οργανισμός, για οποιονδήποτε μηχανικό είναι παιχνιδάκι



εκτος αν το παει σε κανενα παλιο διχρονοβεσπομαστορα .τοτε μην του κανει εντυπωση αν βγαζοντας το καπακι ,τον δει να φευγει τρεχοντας μουρμουριζοντας κατι για βαλβιδες
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Βασίλης.

LML Star 200 4T 10/10/2015 01:22 #6

Vasilis έγραψε:

Spiros P200E έγραψε: Απ οτι ξερω ο κινητηρας ειναι daelim... Το μεγαλο ερωτημα ειναι ποιος τα ανοιγει αυτα τα μοτερακια. Οχι οτι θα ναι καμια επιστημη αλλα καποιος πρεπει να ασχοληθει...


Το μοτεράκι, είναι μονοκύλινδρο αερόψυκτο, αυτό που εγώ λέω μονοκύτταρος οργανισμός, για οποιονδήποτε μηχανικό είναι παιχνιδάκι


σου θυμίζω ότι και το κλασικο διχρονο μοτέρ της βεσπας είναι πραγματικά γελοίο αλλά το 90% των μαστόρων ούτε που το ακουμπάει...
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML Star 200 4T 10/10/2015 14:37 #7

Μπαίνεις που μπαίνεις στον χώρο, πάρε γνήσια βεσπα. Διχρονη. Αλλιώς gts 250.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": axxis, Βασίλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1