Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: VESPA 125PX

VESPA 125PX 11/02/2018 15:45 #1


  • Δημοσιεύσεις:42 Ληφθέντα Likes 7
  • Το Άβαταρ του/της ΜΑΚΗΣ
  • ΜΑΚΗΣ
  • Senior Vespo-φρενής
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.
Εχω μια Vespa μοντελο 81 125PX ηταν σε ακηνησια αλλα την εχω φτιαξει αλλα μου κανει προβληματα.
ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ αρχιζει κανεi διακοπες και σταματαει ενω δεν σβηνει μολις βαλω ταχυτητα δεν ξεκινα δεν εχει ρεμπριζ και δεν παει..
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!
Τελευταία διόρθωση: 11/02/2018 15:48 από ΜΑΚΗΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

VESPA 125PX 14/02/2018 21:17 #2


  • Δημοσιεύσεις:5234 Ληφθέντα Likes 8363
  • Το Άβαταρ του/της Spiros P200E
  • Spiros P200E
  • Moderator
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
Ελα φιλε καλωσήρθες, σε ξεχάσαμε!

Επεδη αυτά που περιγράφεις είναι πολλά και μπερδεμένα πρέπε να γινες λίγο πιο συγκεκριμένος για να τα πάρουμε όλα με τη σειρά μπας και βγε άκρη.
Καταρχάς το μηχανάκι είναι πλατινάτο?
Οταν λες το εχεις φτιάξει τι εννοεις? τι εργασιες έχουν γινει πανω στο μηχανακι?
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

VESPA 125PX 15/02/2018 16:08 #3


  • Δημοσιεύσεις:42 Ληφθέντα Likes 7
  • Το Άβαταρ του/της ΜΑΚΗΣ
  • ΜΑΚΗΣ
  • Senior Vespo-φρενής
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
Καλως το Σπυρο,
Φιλε και εγω μπερδεμενος ειμαι..
Ρωταω απο εδω και απο κει..
Το μηχανακι ηταν σε ακινησια 4 χρονια, εκανα το λαθος και αφησα βενζινη μεσα με αποτελεσμα να χαλασει το ρεζερβουαρ, να κολλησει το συστημα και να μη
περνει μπροστα. Πηρα ξανα πινακιδες και ξεκινησα μια επισκευη για να παρει μπροστα. Επειδη κανεις δεν την επιανε - και εγω δεν ξερω απο μηχανικα -
αυτος πουν ανελαβε αλλαξε ρεζερβουαρ - εβαλε μεταχειρισμενο καρπυλατερ απο 200 PX - και επειδη ετρεχε βενζινη - αλλαξα και το ρουμπινετο.
Περασα και ΚΤΕΟ κανονικα - ΤΩΡΑ εκει που παι μια χαρα , ξαφνικα αρχιζει να κοβει και σταματαει - Παιρνει μπρος ξανα κανενα προβλημα -
Αλλα μολισ βαλεις ταχυτητα δεν ξεκιναει και σβηνει - ξανα εμπρος ρελαντι οκ. Μολις βαλεις ταχυτητα και μαρσαρεις μα φυγει παλι σβηνει.
Να υποθεσω οτι φταιει το καρμπυρατερ ? εχει προβλημα ο κυλινδροσ - οι ταχυτητες..?
Το πηρα να το παω στο μηχανικο αλλα δεν εσβησε και δεν το αφησα.. Δεν ξερω τι φταιει.. ΥΠΟΘΕΤΩ οτι ειναι το καρπυρατερ-
Αν εχεις κατι να προτεινεις ευχαριστως να το δεχτω.. ευχαριστω πολυ !!!
Τελευταία διόρθωση: 15/02/2018 16:10 από ΜΑΚΗΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

VESPA 125PX 15/02/2018 16:48 #4


  • Δημοσιεύσεις:2524 Ληφθέντα Likes 5312
  • Το Άβαταρ του/της Vasilis
  • Vasilis
  • Moderator
  • ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΡΑ
Αλλάξατε και το σωληνάκι της βενζίνης;
Παίζει να βάλατε πολύ μακρύ; Πολλοί την έχουν πατήσει έτσι.
Το καρμπ, καθάρισέ το έτσι κι αλλιώς, κακό δεν κάνει.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

VESPA 125PX 15/02/2018 17:39 #5


  • Δημοσιεύσεις:1439 Ληφθέντα Likes 881
  • Το Άβαταρ του/της v.g
  • v.g
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
αυτο με το τεποζιτο. δεν ισχυει.
αν ειναι μεταλλικό το τεποζιτο ειναι καλύτερα να το εχεις παρατησει γεματο γιατι έτσι δεν θα βγαλει σκουριες. σε καππια αλλα μηχανάκια που έχουν πλαστικό τεποζιτο ειναι καλύτερα να μενουν άδεια οταν το παρατησεις γιατι ετσι δεν θα πιανουν γλυτσα. πρασιναδα. μοτσα.
οπως ειπε και ο Βασίλης και ο Σπύρος πρέπει να τα παρουμε ολα με τη σειρά και σιγα σιγα να αποκλείονται κάποια πράγματα.
εγω θα πρότεινα να αρχίσουμε με το καρμπυρατέρ.
1) καλο καθάρισμα μεχρι αιδιας. που σημενει βγαλσιμο και λυσιμο. υπάρχουν και τα απαραίτητα θρεντ που τα δηχνουμε αναλυτικα. δεν ειναι να σε φοβηζει αν πιάνουν λίγο τα χερια σου.
2) τσεκαρισε και αυτο που λέει ο Βασίλης. αν ειναι λιγο μεγαλύτερο το λάστιχο κανει μπερδέματα. οπως επισης αν κάποιος εχει βαλει και ενα φίλτρο βενζινης εξτρα.(ίσως να στο βαλανε και να μην το ξέρεις. τα εχουμε δει αυτα από μαστορες.)
3) θα κοιταξουμε τις πλατινες.
4) αν ολα καλα μέχρι εδώ θα κοιτάξουμε τον πολαπλασιαστη και την πιπα του μπουζί μην δεν πατάει καλα και οταν ζεστενεται λιγο με την συστολή διαστολή δεν πατάει καλα το καλωδιο στην ακίδα της πιπας. (τέτοια συμπτώματα κανει)
5) να τσεκάρουμε και την εξάτμιση μην ειναι τιποτα βουλομενη. τα κανει και αυτή κάτι τέτοια αν ειναι βουλομενη και δεν κανει καλη εξαγωγη τα καυσαέρια
παιδια συμπληρώστε ότι θυμάστε και εσεις με την σειρα σας που να θέλει τσεκαρισμα.
προσωπικά πιστευω κατι απο τα παραπανω θα ειναι σίγουρα γιατι αλιως δεν θα επερνε μπρος.
ή αλιως ΄'ζαβο τετραπλουν΄'
Τελευταία διόρθωση: 15/02/2018 17:46 από v.g.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

VESPA 125PX 15/02/2018 18:18 #6


  • Δημοσιεύσεις:42 Ληφθέντα Likes 7
  • Το Άβαταρ του/της ΜΑΚΗΣ
  • ΜΑΚΗΣ
  • Senior Vespo-φρενής
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
Ευχαριστω πολυ ολους ΒΑΣΙΛΗ και ΣΠΥΡΟ, και V.G Νομιζω με βοηθησατε αρκετα..
Θα ξεκινησω με καθαρισμα καρμπυρατερ και το σωληνακι .. θα κοιταξω πλατινες μπουζι ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ
δυστυχως δεν περισευουν - πιστευω οτι θα στρωσει με ολα αυτα για να αποφυγω τα χειροτερα...
νομιζω οτι καπου εκει ειναι το προβλημα για να το λυσουμε.
(Η ΒΟΗΘΕΙΑ Σας ειναι πολυτιμη γιατι η Βεσπα ειναι παλια και την ποναω...)
Ευχαριστω !!
Τελευταία διόρθωση: 15/02/2018 18:20 από ΜΑΚΗΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.