Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Cosa 200 εξατμιση.....

Cosa 200 εξατμιση..... 14/10/2017 21:43 #11

  • Το Άβαταρ του/της JOHNE Συντάκτης θέματος
  • JOHNE
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 43
  • Ληφθέντα Likes 5
Λοιπον η cosa φοραει το καρμπυρατερ της μανας 24αρι και εχω βαλει ζιγκλερ 160-ΒΕ3-100.Φιλτρο εχει κατω απο την σελα το κανονικο.Τωρα την εξατμιση την αγορασα για να την βαλω στην cosa χωρις μετατροπες αλλα δυστυχως επεσα σε εναν ψευτακο που μου ειπε οτι κανει.Ενταξει αυτο ειναι αλλο θεμα.Αν μπορει ο νιaGRa να μου πει πια βαση θελει κοψιμο η πισω που ειναι προς την ροδα η η αλλη.Θελει κοψιμο και αφαιρεση η να ξανακοληθει σε αλλο σημειο? αν μπορεις να μου εξηγησεις ποιο αναλυτικα για να μην κανω λαθος και την καταστρεψω.Ειναι ευκολη δουλεια? η να μην ασχοληθω και να την βαλω αγγελια για πουλημα να την παρει καποιος να την βαλει στην vespa του χωρις μετατροπες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Cosa 200 εξατμιση..... 14/10/2017 23:33 #12

Η πισω της ροδας μενει οπως ειναι και
1.η κοβεις την αλλη οποτε πιανεις με κοντρα παξιμαδι.
2 κοβεις και κολλας το λαμακι πιο πισω ωστε να αγγαλιαζει το μπρατσο.
Δυσκολη δουλεια δεν ειναι αλλα χρειαζεσαι κολληση θα σου προτινα το νουμερο 1.

Για τα ζιγκλερ εαν κρατησεις το διπλο φιλτρο μεσα στο air box συν αυτο κατω απο σελλα λογικα
Εισαι κοντα στο σωστο αποτελεσμα.γνωμη μου ειναι να το αφαιρεσεις αυτο της σελλας και να αφησεις
Αυτο που εχεις στο air box ,αργοτερα μπορεις να τρυπησεις και το φιλτρο,αλλα ξεκινα ενα ενα τα βηματα σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Cosa 200 εξατμιση..... 14/10/2017 23:55 #13

  • Το Άβαταρ του/της JOHNE Συντάκτης θέματος
  • JOHNE
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 43
  • Ληφθέντα Likes 5
Ευχαριστω για της πληροφοριες.Το φιλτρο στην cosa ειναι με τις τρυπες original.Το αφηνω οπως ειναι?θα δω διαφορα με την εξατμιση?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Cosa 200 εξατμιση..... 15/10/2017 00:06 #14

  • Το Άβαταρ του/της JOHNE Συντάκτης θέματος
  • JOHNE
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 43
  • Ληφθέντα Likes 5
Τωρα που σε βρηκα θα σε ρωτησω σχετικα με τα λαδια του σασμαν μιας και το αναλυσες το θεμα πολυ καλα στην cosa βαζω 40αρι λαδι οταν ειναι κρυα τις αλλαζει βουτυρο μετα απο ωρα κι οταν ζεσταθει χτυπανε στις αλλαγες λες να δοκιμασω βαλβολινη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Cosa 200 εξατμιση..... 15/10/2017 10:15 #15

Δοκιμασε την βαλβολινη.

Ναι θα δεις διαφορα στην αποδοση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2