Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Vespa smalframe anti dive kit: installation & review

Vespa smalframe anti dive kit: installation & review 05/09/2017 14:24 #25

θωμα δεν νομιζω να κερδισεις κατι απλα θα πας το αμορτισερ πιο πισω.
το γκατζετακι αυτο δουλευει γιατι αλλαζει την γωνια λειτουργειας του αμορτισερ.
ειναι σαν να εχεις μια μπουκαλα ελευθερη και την πιεσζεις με το χερι κατακορυφα
εαν προσπαθησεις με καποιο τροπο να την πιεσεις διαγωνια θα χρειαστει περισσοτερο δυναμη.
αυτο ουσιαστικα κανει και η προεκταση αυτη του κριστιαν.
το ιδιο χρησιμοποιουν εδω και καιρο και για την πισω αναρτηση που αναλογα με την κληση
(με το μηκος δεν μπορουν να παιξουν)αλλαζουν περα απο το προφανες(το υψος)και την γωνια οπου
θα δουλεψει η αναρτηση

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Vespa smalframe anti dive kit: installation & review 05/09/2017 14:32 #26

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2179
  • Ληφθέντα Likes 2407
Το θεμα ειναι οτι τωρα σχεδον δεν δουλευει το αμορτισερ.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": axxis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa smalframe anti dive kit: installation & review 05/09/2017 14:44 #27

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2179
  • Ληφθέντα Likes 2407
Αν παει πιο πισω σαν την πατεντα που αναφερει ο Θωμας θα ειναι πιο καθετα απο οτι τωρα αλλα θα εχουμε κερδισει την αποσταση απο την εργοστασιακη θεση,αρα η λογικη λεει πως θα δουλεψει πιο σωστα.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa smalframe anti dive kit: installation & review 05/09/2017 14:44 #28

τι αμορτισερ εχεις?
παντως να ξερεις οτι αυτη η μετατροπη ισως να μην αξιζει καμια αναβαθμιση
σε ακριβο αμορτισερ ισως με ενα αμορτισερ μεσαιας κατηγοριας να φτανεις
το τοπ αποδοσης που μπορει να σου δωσει η τριπλετα αμορτισερ πιρουνι αποστατης.
εαν ψαχνεις οτι καλυτερο και εισαι ετοιμος να βαλεις ακριβο αμορτισερ τοτε νομιζω οτι
το πιρουνι του Pk ειναι η καλυτερη επιλογη,εαν θες να πας ενα βημα παραπερα και αδιαφορεις
για το Look κτλ τοτε μπορεις να πας σε zip quartz η ακομα και σε et4 με εκτεταμενες μετατροπες
στο ιδιο το πιρουνι οσο και στο φτερο σου.μιλαμε ομως για δυο διαφορετικα πραγματα look-αποδοσης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa smalframe anti dive kit: installation & review 05/09/2017 14:46 #29

panos έγραψε: Αν παει πιο πισω σαν την πατεντα που αναφερει ο Θωμας θα ειναι πιο καθετα απο οτι τωρα αλλα θα εχουμε κερδισει την αποσταση απο την εργοστασιακη θεση,αρα η λογικη λεει πως θα δουλεψει πιο σωστα.


σε ολα αυτα βαλε και το κομμενο φτερο,νομιζω οτι εισαι οριακος για μετατοπιση που πανω μερους του αμορτισερ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa smalframe anti dive kit: installation & review 05/09/2017 15:07 #30

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2179
  • Ληφθέντα Likes 2407

viaGRa έγραψε: τι αμορτισερ εχεις?


Ενα rms των 50 ευρω εχω,δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο.Για μενα αξιζει να βαλεις ενα των 150 για παραδειγμα,εκτος αν εχεις βρει φθηνο μπροστινο pk.Το κοστος μετατροπης του ειναι
πιρουνι περιπου 150 ευρω
μηχανουργειο αλλα 100
αυτα τα αποφευγεις με καινουργιο ετοιμο απο σιπ που δεν θελει μηχανουργειο,εχει 270
μεταροπη και επαναβαφη φτερου 80
αμορτισερ κοντυτερο γιατι το μαμα δεν κανει αλλα 100
αρα μιλαμε για ενα ποσο απο 350 στην καλυτερη εως 450 ευρω.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.

Vespa smalframe anti dive kit: installation & review 05/09/2017 15:26 #31

Οκ οι τιμες ειναι περιπου αυτες,αλλα μπορουν και να κατεβουν δραμματικα.
Η αγορα οκ του πιρουνιου ειναι η μονη που παιζει.
Μηχανουργειο ομως 100€ ειναι νομιζω αρκετα
Στην βαφη ,μαλλον στην τροποποιηση τι το φτιαξεις τι το παρεις ετοιμο θα δωσεις χρηματα,ετοιμο ειναι στα 60-70€.
Τωρα εαν κανεις φρι σταιλ αρκει μια σεγα...οποτε παμε στη βαφη που παιζει καιβστις δυο περιπτωσεις και ειναι στανταρ.
Εαν δεν βαλεις δε και δισκοφρενο τοτε βαζεις φερμουιτ και ρουλεμαν καινουρια περνεις και το κλασσικο
Πλεον αμορτισερ για zip και νομιζω εισαι ετοιμος.
Απο την αλλη εαν βακεις αμορτισερ με 150 συν 50 το γκατζετακι εισαι μεν μακρια σε χρηματα αλλα εισαι επισης μακρια και σε ποιοτητα και αποδοση

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa smalframe anti dive kit: installation & review 05/09/2017 16:12 #32

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2179
  • Ληφθέντα Likes 2407
Δισκοφρενο δεν θα εβαζα ποτε,μονο αν εφτανα πολυ ψηλα σε επιδοσεις.Ειναι τοσο χαλια οι δρομοι μας για δισκοφρενο σε μονομπρατσο με 10ρα ζαντα που μπλοκαρει με την σκεψη και μονο.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa smalframe anti dive kit: installation & review 05/09/2017 19:36 #33

μια χαρά είναι το δισκόφρενο σε μονόμπρατσο και 10άρα ζάντα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa smalframe anti dive kit: installation & review 05/09/2017 19:53 #34

viaGRa έγραψε: θωμα δεν νομιζω να κερδισεις κατι απλα θα πας το αμορτισερ πιο πισω.
το γκατζετακι αυτο δουλευει γιατι αλλαζει την γωνια λειτουργειας του αμορτισερ.
ειναι σαν να εχεις μια μπουκαλα ελευθερη και την πιεσζεις με το χερι κατακορυφα
εαν προσπαθησεις με καποιο τροπο να την πιεσεις διαγωνια θα χρειαστει περισσοτερο δυναμη.
αυτο ουσιαστικα κανει και η προεκταση αυτη του κριστιαν.
το ιδιο χρησιμοποιουν εδω και καιρο και για την πισω αναρτηση που αναλογα με την κληση
(με το μηκος δεν μπορουν να παιξουν)αλλαζουν περα απο το προφανες(το υψος)και την γωνια οπου
θα δουλεψει η αναρτηση


Κωστα το αμορτισερ για να δουλεψει πρεπει να ειναι παραλληλο με το πηρουνι και οχι καθετο με το εδαφος.

Αυτη τη στιγμη πιεζει διαγωνια για αυτο δεν εχει το 100% , Βαλε στο μυαλο σου ενα pk και θα καταλαβεις τι εννοω να παει πιο πισω......

sorry αλλα κατα τη γνωμη μου Ειναι ημιτελες το γκατζετακι και με γυμνο ματι........
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.