Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: εκδοσεις Pinasco 177+cc

εκδοσεις Pinasco 177+cc 14/04/2018 10:30 #1

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
καλημερα σε ολους σημερα θα προσπαθησουμε να γραψουμε οτι εκδοση υπαρχει(τουλαχιστον μεχρι σημερα)
στην κατηγορια των Large frame στα μεσαια κυβικα 125-150 και τους υπερκυβισμους σε 177 με οριτζιναλ διαδρομη
των 57mm αλλα και την εξτρα διαδρομη των 60mm.υπαρχει και η επιλογη,παντα απο τον ιιδο τον pinasco σε 62 αλλα φευγουμε
σε καποιες ειδκες καταστασεις οποτε δεν το περνουμε καν υπ οψην μας.επισης ζητω προκαταβολη επιεικεια με καποιες απο τις ονομασιες
αλλα δυστυχως δεν τις γνωριζω πως ειναι στα ελληνικα ουτε καν την περιφραστικη τους μεταφραση η σε αργκο.

ξεκιναμε λοιπον την λιστα των 177 που υπαρχουν 3 μεγαλες κατηγοριες.
κυλινδρος αλουμινιου εκδοση ,πουσαρισμενοι ,νορμαλ και φυσικα σε μαντεμι.
από κατω προς τα πανω,αυτές δηλαδη από μαντεμι χωριζονται σε 2 υποατηγοριες(2 και 3 κεντρικες θυριδες).ειναι οι κλασσικοι κυλινδροι δεκαετιας 70t’s με ένα καινουριο πιστονι(χωρις ελατηριο L)και μια καινουρια κεφαλη με πλαγιο μπουζι.οι ιδιοι κυλινδροι βγαινουν και σε εκδοσεις διαδρομης 60 που στην ουσια είναι η ιδια εκδοση των 57 με αποστατη που κλεινει το blowdown και ουσιαστικα χαλαει ακομα περισσοτερο την λειτουργεια.δεν σημαινει απαραιτητα ότι είναι κακος,απλα για τα δικα μου προσωπικα γουστα δεν αξιζει και ανοιγει πολύ την διαφορα εισαγωγης-μεταφορας-εξαγωγης.

25030804 = 2 θυριδες -πλαγιο μπουζι
25030805 = 3 θυριδες-πλαγιο μπουζι
25031804 = 2 θυριδες-κεντρικο μπουζι
25031805 = 3 θυριδες-κεντρικο μπουζι
25032805 = 3 θυριδες-κεντρικο μπουζι διαδρομης 60mm
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Nikolas, alecan, tsp147

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

εκδοσεις Pinasco 177+cc 14/04/2018 10:31 #2

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
η ενδιαμεση εκδοση(σε επιδοσεις)γνωστη και σαν granturismo/magny course
αυτή η σειρα είναι αντιστοιχη των tsv,polini κτλ.εχουν ιδιο κυλινδρο απλα διαφοροποιουνται σε λεπτομεριες όπως το πιστονι στη κεφαλη και στο τροπο εξαγωγης της εξατμισης.υπαρχει και η εκδοση για 60αρα διαδρομη αλλα φυσικα είναι τα ιδιο κιτ με την προσθηκη του γνωστου αποστατη.

εκδοσεις Granturismo
25030941 = 3 θυριδες - ποστονι standard – κεφαλη με πλαγιο μπουζι – φλτζα εξαγωγης σε αλουμινιο ST
25030942 = 2 θυριδες - πιστονι standard – κεφαλη με πλαγιο μπουζι – φλατζα εξαγωγης εξατμισης αλουμινιου- S2
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

εκδοσεις Pinasco 177+cc 14/04/2018 10:31 #3

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
εκδοση Magny Cours, ιδιος κυλινδρος αλλα με κεφαλη με κεντρικο μπουζι και γραφιτουχο πιστόνι.
25031941 - 3 θυριδες διαδρομη .57 – γραφιτουχο πιστονι κεφαλη με κεντρικο μπουζι και 4 βιδες συσφιξης,φλατζα εξατμισης με αλουμινιο - ES
25031942 – 2 θυριδες διαδρομης 57 – πιστονι γραφιτουχο ,κεφαλη με 4 βιδες και κεντρικο μπουζι φλατζα αλουμινιου για την εξατμιση- S2S
25032941 – 3 θυριδες διαδρομης 60 –πιστονι γραφιτουχο ,κεφαλη με 8 βιδες(4 για κυλινδρο)και την κλασσικη πλεον αλουμινιου φλατζα στην εξατμιση - EP
25032941 – 2 θυριδες διαδρομης 60 –πιστονι γραφιτουχο με κεντρικο μπουζι και 8 βιδες στην κεφαλη συστημα εξαγωγης με φλατζα - EPS
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Spiros P200E.

εκδοσεις Pinasco 177+cc 14/04/2018 10:31 #4

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
εκδοση Racing


26031930 – διαδρομης 57 –πιστονι γραφιτουχο κεντρικο μπουζι με 8 βιδες στην κεφαλη προσθετο στην εξαγωγη με φλατζα και διαχωριστης booster- RR
26031931 –διαδρομης 57 – πιστονι γραφιτουχο κεντρικο μπουζι 8 βιδες στην κεφαλη εξαγωγη με booster- RB
26032931 – διαδρομης 60 –πιστονι γραφιτουχο με κεντρικο μπουζι και 8 βιδες στην κεφαλη και εξαγωγη με booster - RX
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

εκδοσεις Pinasco 177+cc 14/04/2018 11:47 #5

::goood:
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

εκδοσεις Pinasco 177+cc 14/04/2018 15:38 #6

:thank_you:
φιλε δεν παιζεσαι. μας λυθηκαν πολες αποριες νομιζω.
"αχαστο στοίχημα"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

εκδοσεις Pinasco 177+cc 14/04/2018 16:59 #7

Δυο ερωτησούλες απο εμένα τον αδαή:

1) Εξηγησε μας την επι της ουσίας διαφορά των διθυριδων κυλινδρων απο αυτα με τις 3 θυριδες. Πλεονεκτηματα, μεινοκτηματα κλπ

2) Ποια η διαφορα των κεφαλων με κεντρικό ή πλάγιο μπουζί?

:thank_you: :thank_you: :thank_you:
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

εκδοσεις Pinasco 177+cc 14/04/2018 23:26 #8

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
Θα προσπαθησω να σου απαντησω στις δυο αυτες ερωτησεις σου.
1. 2 θυριδο αναφερεται ως αναφορα τις θυιρδες του καρτερ δηλαδη αναφερεται
Σε παλια μοντελα 125-150 κυβικωβ τυπου sprint vnb vbb gl κτλκτλ που η πανω θυριδα boost απουσιαζει και ουσοαστικα
Την θεση της 3 κεντρικης θυριδας εχει παρει εσωτερικα το πιστονι.με το ιδιον τροπο το 3 θυριδο αναφερεται σε μεταγενεστερα μοντελα.
Γενικα μιλωντας αναμεσα σε 2 και θυριδες ποιο ειναι το πιο αποδοτικο.....με τη σχεσιαση την large κυλινδρων σαφως και ειναι το 3 θυριδο.
Εαν ομως κοιταξουμε αλλης σχεδιασης κυλινδρους οπως σε small η και lalmbretta θα δουμε οτι και με 2 τα καταφερνουν τελεια!


2η διαφορα ειναι ξεκαθαρα υπερ των κεντρικων μπουζι για πολλους λογους.
Ενας ειναι οτι εχουν καλυτερη καυση και κατανομη της φλογας των μπουζι.
Ακομα ενας λογος σοβαρος για μερικους ειναι οτι σε περιπτωση επισκεψης σε τορνο
Αρκουν λιγα λεπτα για να τροποιηθει ο τρουλος της ενω των πλαγιων μπουζι που ειναι
Σαν μπερες αγγλου θελει πολυ περιασοτερα λεπτα αλλα και ικανοτητες στα μηχανηματα.
Βεβαια σε ενα χομπιστα που δεν ψαχνει το τελειο η διαφορα των δυο θα φανει μονο μετα
Αππ λεπτομερη ρυθμισμα ωστε να βγει αυτο το κατι παραπανω.
Σε περιπτωσεις small που ειναι δρομου προτιμαται πλαιγιο για λογους εργονομιας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1