Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: vespa gts 300

vespa gts 300 10/05/2013 17:03 #1

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 1793
  • Ληφθέντα Likes 2407

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.



Το 2008 παρουσιάστηκε το πιό πρόσφατο μοντέλο της σειράς.Οι σημαντικότερες διαφορές με την 250 είναι η αύξηση χωρητικότητας του κινητήρα σε 278 κ.ε.,η κατάργηση των ψηφιακών ενδείξεων στον πίνακα των οργάνων,εκτός του ρολογιού,και η σκληρότερη ανάρτηση εμπρός.Η piaggio ήθελε να δώσει μιά πιο σπορ γραμμή και τα κατάφερε με απλές και όμορφες κινήσεις.Μέχρι σήμερα η gts 300 παράγεται στις εκδόσεις super και super sport με τις αλλαγές να περιορίζονται στα χρώματα και στά γραφικά.
Αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά:

Displacement: 278.00 ccm
Engine type: Single cylinder, four-stroke
Power: 21.19 HP (15.5 kW)) @ 7500 RPM
Torque: 22.30 Nm @ 5000 RPM
Top speed: 128.8 km/h (80.0 mph)
Bore x stroke: 75.0 x 63.0 mm
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Injection
Fuel control: SOHC
Ignition: Electronic by capacitive discharge (CDI)
Lubrication system: Wet sump, chain-driven lobe pump
Cooling system: Liquid
Gearbox: Automatic
Transmission type,
final drive: Belt
Clutch: Dry, centrifugal type
Fuel consumption: 3.48 litres/100 km (28.7 km/l or 67.59 mpg)
Greenhouse gases: 80.7 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
Emission details: Euro 3, EPA and CARB
Chassis, suspension, brakes and wheels
Frame type: Load-bearing sheet steel chassis
Front suspension: Single-sided trailing arm with dual chamber hydraulic shock absorber with coaxial spring.
Rear suspension: Two dual effect shock absorbers with adjustable preload.
Front tyre dimensions: 120/70-12
Rear tyre dimensions: 130/70-12
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 200 mm
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 200 mm
Physical measures and capacities
Dry weight: 148.0 kg
Power/weight ratio: 0.1432 HP/kg
Seat height: 790 mm If adjustable, lowest setting.
Overall length: 2,230 mm
Overall width: 755 mm
Wheelbase: 1,369 mm
Fuel capacity: 9.20 litres
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis, ΜΑΚΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.

vespa gts 300 13/05/2014 08:06 #2

καλημερα μια ερωτηση ,,,,η gts καινουργεια με ποσα κλειδια παραδινεται ..????

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

vespa gts 300 13/05/2014 08:07 #3

Το γύρισες Κώστα?
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

vespa gts 300 13/05/2014 08:38 #4

NikosG έγραψε: Το γύρισες Κώστα?




το κλειδι ...??? οχι ακομα ......το ψαχνω ακομα...
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, NikosG

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

vespa gts 300 13/05/2014 10:16 #5

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 1793
  • Ληφθέντα Likes 2407
Με δύο. Το ένα μπλε και το άλλο καφέ. Περίμενε να πάρεις με το abs αν πας για καινούργια.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Red Baron

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

vespa gts 300 13/05/2014 10:36 #6

:thank_you: :thank_you:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

vespa gts 300 30/06/2017 21:33 #7

Σήμερα βολτάρισα την πρώτη κίτρινη super που πουλήθηκε Αθήνα.






Vespophrenia #thasevestetouskitriniarides
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Mavro.Skyli, Spiros P200E, panos, axxis, Nikolas, TBAROUNI

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

vespa gts 300 01/07/2017 02:13 #8

Πες του Κώστα το αυτοκολλητάκι οχι σε κανα συρτάρι...
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

vespa gts 300 01/07/2017 16:38 #9

Την ειχα δει στην εκθεση και πραγματικα ειναι τουμπανο το κιτρινο ματ σκοτωνει.καλες βολτες στον ιδιοκτητη.
Υ.Γ : το αυτοκολλητακι αν ηταν διαφανο κιολας θα ηταν πολυ ωραιι πανω στο κιτρινο
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

vespa gts 300 01/07/2017 21:43 #10

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 1793
  • Ληφθέντα Likes 2407
Κ@βλωσα.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": axxis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3