Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: gl 150

gl 150 25/08/2015 10:18 #61

δεν ειναι στραβο αντωνη απλα εχεις συνηθισει με την lambretta.......

p.s:ταμπουρα και πιρουνι θελουν κατα 90% ενα τσεκαρισμα και μια βολτα απο μηχανουργειο πριν το μονταρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

gl 150 25/08/2015 12:21 #62

  • Το Άβαταρ του/της tony-serveta Συντάκτης θέματος
  • tony-serveta
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 601
  • Ληφθέντα Likes 1317
Μεγάλο ξενέρωμα παιδιά δεν το συζητάω αλλά αφού υπάρχει και άλλο πιρούνι πάλι καλά.
Κώστα λυπάμαι που θα στενοχωρήσω μερικούς αλλά καμία σχέση η lambretta στην οδήγηση με την vespa.
i need to be myself
tony-serveta.blogspot.gr/
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.