Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: LML 200 4t

LML 200 4t 13/07/2016 12:40 #145

Αυτό που εννοούσα είναι ότι θέλει συνήθεια να διαβάζεις την ένδειξη βενζίνης. Μια χαρά αξιόπιστο είναι. Απλώς θα ξέρεις ότι στην πρώτη γραμμή από άδειο είναι που το γυρνάς ρεζέρβα. Αυτό θα συμβεί στα 110 χλμ από γεμάτο στην πόλη, και πιο πολλά (γύρω στα 120) στην εθνική. Αυτό είναι 3.5 L βενζίνης. Από κει και πέρα έχεις άλλο ένα λίτρο ρεζέρβα, που σου βγάζει γύρω στα 30 χλμ στην πόλη (πιο πολλά στην εθνική). Σύνολο δηλαδή έχεις 4.5 L βενζίνης, εκ των οποίων το ένα είναι η ρεζέρβα σου. Με τον καιρό θα μάθεις με το που νιώθεις το "άδειασμα" στο γκάζι να το γυρνάς επιτότου ρεζέρβα, χωρίς να σταματήσει. Απλώς είσαι ψιλιασμένος ότι αυτό θα συμβεί στην πρώτη γραμμή από άδειο.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": dimitris1340

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 21/07/2016 16:17 #146

:whistle: :whistle: :whistle:


Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis, apap86, dimitris1340

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 25/07/2016 16:11 #147

Γαμώ τα mods είναι, το είχα δει παλιότερα αυτό το βίντεο. Αλλάζεις κύλινδρο, καρμπυρατέρ, primary gear, εξάτμιση & CDI. Δεν ξέρω βέβαια τι λέει από κατανάλωση, δεδομένου ότι το ρεζερβουάρ είναι μόνο 4.5 λίτρα. Πρέπει να γαμάει πάντως!
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 15/08/2016 17:55 #148

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Με βάση τη δίμηνη συμβίωση μου με την LML 200 θα πω δύο απαραίτητες επεμβάσεις που απαιτούνται από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα.
Ένα 95 αρι ζιγκλερακι, από 88 που φοράει, θα χρειαστεί για να σταματήσουν τα μικρά και ανεπαισθητα αλλά εκνευριστικά λοξιγκακια-κοψιματακια περίπου στη μέση της διαδρομής του γκαζιου.
Και δεύτερον να αφαιρέσεις το εντελώς εκνευριστικό μπιμπερ-σειρινα των φλας. Ο θόρυβος του είναι σαν φορτηγο-νταλικα-λεωφορειο που κάνει όπισθεν.Ειλικρινά ντρέπεσαι να ανάψεις φλας σταματημενος...
:scooter:_
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 06/11/2016 18:23 #149

Για ρίξτε μια ματιά, τρελαθήκανε οι ινδοί.
www.react365.com/581e4f4827781/shock-in-...ce-new-vespa-py.html
(Το σάιτ είναι τύπου κουλούρι, αλλά η ιδέα γαμεί)
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": mikeK, VALHALLA

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.

LML 200 4t 06/11/2016 18:49 #150

Αυτά είναι.... 500cc και Bluetooth ναουμ.

Θα έχει και μια κόκκινη βούλα στο τιμόνι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 30/03/2017 21:49 #151



Πατήσαμε αισίως τα 20,000 χλμ στους πρώτους 18 μήνες συμβίωσης. Την χρησιμοποιώ κάθε, μα κάθε μέρα στην Αθήνα, την πήγα φορτωμένη και δικάβαλη Ιταλία, γενικώς την έχω ξεσκίσει, και μέχρι στιγμής, αν εξαιρέσει κανείς τα μικρά ηλίθια κοψίματα των καλωδίων των φλας, όλα είναι τέλεια.

Καλύτερο mod (πέρα απ'τις tubeless) ήταν μακράν και με διαφορά η Leo Vince εξάτμιση χωρίς καταλύτες. Καθόλου θόρυβος, εκπληκτική αύξηση της ροπής και σχεδόν μηδαμινή αύξηση κατανάλωσης, η οποία παραμένει ανάμεσα στα 2.7 με 3.3 L/100 km στην πόλη αναλόγως χρήσης. Φυσικά τηρείται ευλαβικά η αλλαγή λαδιών κάθε 2,500 χλμ και φίλτρου λαδιού κάθε 5,000.

Με ειδοποίησε κιόλας ο μάστορας πως πλέον λύνεται το σπαστικό πρόβλημα της τροφοδοσίας καυσίμου σε πολύ υψηλές στροφές με λιγότερο από μισό ντεπόζιτο με προσθήκη fuel pump.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, SokoNik, alecan, dimitris1340

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 30/03/2017 22:00 #152

Πολύ υψηλές στροφές;;;;
Πάλι κόντρες έκανες ρε;
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 30/03/2017 22:19 #153

Η ειδικότητα του αλεξ ειναι κόντρα στο πολύ αέρα... δεν μασάει το κώλο του
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Miltos_px

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 30/03/2017 22:27 #154

Spiros P200E έγραψε: Η ειδικότητα του αλεξ ειναι κόντρα στο πολύ αέρα... δεν μασάει το κώλο του


Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα...

Η αλήθεια είναι πως δεν την παλεύω καθόλου με τον πολύ αέρα, νιώθω σα φτερό στον άνεμο με την LML και δεν το απολαμβάνω καθόλου. Σίγουρα και το παρμπρίζ δε βοηθάει σε αυτό.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.