Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: LML 200 4t

LML 200 4t 27/06/2017 13:49 #157

Άλεξ σε ευχαριστώ για το feedback. Με "έψησες" να αγοράσω την ίδια εξάτμιση. Φθηνή είναι , καμία σχέση με τις άλλες που είναι πολύ ακριβές, και φυσικά κανένα πρόβλημα με ρεζέρβα και ανεβοκατέβασμα πεζοδρομίων.
Η κατανάλωση μου μ.ο είναι στα 3.2 / 100km Τα 2.7 που αναφέρεις μάλλον θα είναι με τέταρτη ταχύτητα και πορεία με 50-60 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Μέσα στην πόλη το θεωρώ αδύνατο να δω τέτοιο νούμερο. (Ίσως φταίει η βελόνα του καρμπ. Διάβασε παρακάτω τα περί βελόνας)
Το πρωί δεν παίρνει πλέον εύκολα μπροστά. Φοραω μπουζί NGK απλλό όχι πλατίνα. Θεωρώ ότι λόγω ζέστης το μείγμα είναι μάλλον πλούσιο. Πιθανολογώ ότι ο dealer όταν ετοίμασε τη βέσπα προς πώληση πέραν του μεγαλύτερου ζιγκλέρ πρέπει μάλλον να πείραξε και τη βελόνα. Το χειμώνα έπαιρνε μπροστά άμεσα χωρίς να ανοίξω γκάζι σε ζεστές μέρες και πάλι χωρίς να ανοίξω γκάζι αλλά με τσοκ τραβηγμένο σε κρύες μέρες.
Θα λύσω καρμπιρατέρ να δω που είναι η βελόνα.

Μερικές ερωτησούλες προς συναδέλφους LMLάδες:
1)Ξέρεις η βελόνα από τη μάνα της σε ποια σκάλα είναι? Καρμπιρατέρ έχεις keihin?
2)Το πίσω φρένο σου έχει αίσθηση ή είναι σφουγγάρι σα το δικό μου?
2)Από αλλαγή σε αλλαγή πόσα γραμμάρια λάδια λείπουν? Το έχεις μετρήσει? (αν λείπουν... Ότι αερόψυκτη μοτό 4Τ είχα στην κατοχή μου, πάντα τσιμπούσε λίγο λάδι από αλλαγή σε αλλαγή. Πιθανολογώ θα τσιμπάει και αυτή)

Επειδή έχω και δίχρονες βέσπες, στα αλήθεια δεν θέλω να της καβαλήσω ξανά. Κατεβαίνω από την LML και νομίζω ότι ανεβαίνω σε τρακτέρ.

@apap86 Άλεξ σχετικά με το αυτοκόλλητο που αναφέρεις δεν την ξέρω την ιστορία αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ μπορώ να το διευθετήσω και να σε εξυπηρετήσω. Αν θες στείλε μου το τηλ σου σε p.m. να σε καλέσω ή αν θες κάλεσε με στο δικό μου (στο έστειλα με p.m.) να μου εξηγήσεις τι θες να σε εξυπηρετήσω.
Παύλος
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": apap86

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 29/06/2017 11:15 #158

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Καλησπέρα! Πριν αλλάξω ζιγκλερ από 88 σε 95 και λύσω το πρόβλημα του σκορτσαρισματος, επαιζα με τη βίδα του καυσίμου-αερα και την θέση της βελόνας η οποία είναι στη μέση μήπως λυθει.5 θέσεις έχει η βελόνα.
Αλλάζω λάδια κάθε 2000 χιλιόμετρα και δεν καίει σταγόνα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 29/06/2017 15:28 #159

@dimitris1340
Σε ευχαριστώ πολύ για το feedback και καλά χιλιόμετρα και ασφαλή.
Τι λαδάκι βάζεις W20-50 ημισυνθετικό?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 01/07/2017 15:15 #160

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Επίσης!!!Ορυκτελαιο 20w50.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 04/11/2017 10:46 #161

Έγινε δουλειά χθες στην Έμιλυ: Βάλαμε καινούργιο σωληνάκι βενζίνης με καλύτερη ροή και καινούργιο φίλτρο και αφαιρέσαμε εντελώς το Secondary Air System. Αυτά υποτίθεται πως λύνουν το σπαστικό πρόβλημα της τροφοδοσίας σε υψηλές ταχύτητητες με λίγη βενζίνη (δεν το έχω τσεκάρει ακόμα). Τα πρώτα χιλιόμετρα πάντως έδειξαν σαφώς καλύτερη επιτάχυνση, σα να είναι πιο ελαφρύ το σκούτερ. Δεν ξέρω ακόμα πως και αν έχει επιρρεάσει την κατανάλωση και τη στάθμη της ρεζέρβας, θα επανέλθω. Πάντως αυτή η μόντα, μαζί με την εξάτμιση της Leo Vince και το 100άρι ζιγκλέρ είναι ότι καλύτερο έχω κάνει στην LML, έχει έρθει επιτέλους στα επίπεδα που θα έπρεπε εξ'αρχής να είναι.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by apap86.

LML 200 4t 09/11/2017 11:48 #162

Καλημέρα σε όλους.
Οι εντυπώσεις μου είναι οι καλύτερες μετά από σχεδόν 6μηνη συμβίωση. Κατανάλωση ελάχιστη, κραδασμοί σχεδόν μηδενική, στην εθνική οδό βράχος, μοτερούκλα παίρνει μπροστά χωρίς να τραβήξεις αέρα, με ελάχιστο στρίψιμο του γκαζιού το χειμώνα, μέσα στην πόλη μπορεί να δουλέψει ρελαντί και σε μποτιλιάρισμα χωρίς να κάνει τσαφ και να σβήσει όπως κάνουν αλλα μονοκυλινδρα τετράχρονα και δεν δείχνει σημάδια κόπωσης και υπερθέρμανσης.
Ψιλοενοχλητικό είναι το καλοκαίρι ο συνεπιβάτης ενοχλείται χαμηλά στο δεξί του πόδι από τη θερμοκρασία που εκπέμπει ο κινητήρας. Η ζέστη βγαίνει έξω από τις γρίλιες.
Η ησυχία του μοτέρ σε ταξιδεύει εθνική ή για μπάνιο (μικροταξιδάκια δηλαδή) ξεκούραστα, η ελαστικότητα του μοτέρ (σηκώνει 4η ταχυτητα απο 35 χιλιόμετρα) σε κάνει να ξεχνάς ότι οδηγείς μηχανή με χειροκίνητο σασμάν.
Σίγουρα χρειάζεται μία εξάτμιση γιατί το μοτέρ είναι πνιγμένο (αν δουλεύεις πολύ εθνική) και ακόμα καλύτερα και ένα καρμπιρατέρ μεγαλύτερο σαν και αυτό που βγάζει η Polini.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, SokoNik

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 13/04/2018 08:43 #163

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Καλησπέρα σε όλους!!
Υπάρχουν εναπομειναντες κάτοχοι Lml τετραχρονης εκεί έξω? Η είμαι ο Last Man on earth??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 13/04/2018 14:23 #164

Εδώ ακόμη ένας. Έτσι και αλλιώς πλέον βέσπα στο δρόμο να κυκλοφορεί 200αρα σπανίζει. Αγοράσαν GTS για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 13/04/2018 14:41 #165

dimitris1340 έγραψε: Καλησπέρα σε όλους!!
Υπάρχουν εναπομειναντες κάτοχοι Lml τετραχρονης εκεί έξω? Η είμαι ο Last Man on earth??


Γειά σου Δημήτρη. Είμαι κι εγώ με 200αρα 4Τ. Μόλις γύρισα από service στα 25000,θα ανεβάσω updates μετά, χεζομαι λίγο τώρα...
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 13/04/2018 18:31 #166

:hahahahaha:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.