Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: LML 200 4t

LML 200 4t 30/09/2015 23:24 #25

Συν κάτι ψιλά 3800 και παίρνεις 250

Άλλο το 300 και άλλο το 250

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 30/09/2015 23:59 #26

  • Το Άβαταρ του/της bapako Συντάκτης θέματος
  • bapako
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 52
  • Ληφθέντα Likes 17
Τελικά καταληγετε στην 250 αρα new έτσι?είναι άδικο πάντως για τους κατόχους 300αρας γιατί η έκπτωση της στα 250 cc ρίχνει κατακόρυφα τις τιμες στην αμέσως επόμενη κατηγορία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 01/10/2015 00:11 #27

xasapis έγραψε: Συν κάτι ψιλά 3800 και παίρνεις 250

Άλλο το 300 και άλλο το 250


Επειδή στην παρέα είχαμε και 300 και 250 σου λέω ότι δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά. Η καινούργια 250 έχει και καλύτερο μπροστινό σύστημα. Τα 3800 από που προκύπτουν? 3550 έχει με δώρο άδεια πινακίδες κράνος γάντια κτλ.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, v.g

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/10/2015 11:16 #28

  • Το Άβαταρ του/της bapako Συντάκτης θέματος
  • bapako
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 52
  • Ληφθέντα Likes 17
δωστε τα φωτα σας για για ανακατασκευασμενες 200αρες απο 1980 και μετα...αξιζει να ψαξω για μια διαλυμενη και να την κανω εγω η να ψαξω για ετοιμη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/10/2015 15:06 #29

Αν αποφασισεις τι βεσπα θες εδω ειμαστε να σε βοηθησουμε.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/10/2015 15:08 #30

bapako έγραψε: δωστε τα φωτα σας για για ανακατασκευασμενες 200αρες απο 1980 και μετα...αξιζει να ψαξω για μια διαλυμενη και να την κανω εγω η να ψαξω για ετοιμη?


Αδερφέ κατά τη γνωμή πρέπει να προσανατολιστείς αρχικά στο τι θες να κάνεις με το μηχανάκι που θα πάρεις, τι μπατζετ διαθέτεις και μετά να μπεις σε συγκεκριμένη κουβέντα για μοντέλα κλπ... διαφορετικά όλες οι κουβέντες θα είναι φιλολογικού τύπου και δεν θα καταλήγουν πουθενά... Το λεω γιατί τα μηχανάκια που βλέπω να προσανατολίζεσαι είναι αρκετά διαφοτερικά και στη τιμή αλλά και στην ουσία... ;)
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": panos, viaGRa, dimitrios-smaro

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/10/2015 16:32 #31

  • Το Άβαταρ του/της bapako Συντάκτης θέματος
  • bapako
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 52
  • Ληφθέντα Likes 17
Κοιταξτε να δειτε:σε αυτον τον χωρο(βεσπα)θα μπω για πρωτη φορα.Ειναι λοιπον λογικο να υπαρχουν σκεψεις συγκρουομενες ως προς το μοντελο που θα καταληξω.Επειδη λοιπον στον χωρο της μηχανης ειμαι πολλα χρονια και εχω οδηγησει αρκετα ηδη,στο φορουμ μπηκα για να επικοινωνησω μαζι σας και να διαβασω τις αποψεις.Ειμαι θετικος να ανακατασκευασω αρκει να μην ξεπερασω τα 2000.Η μια σκεψη ειναι αυτη.Η αλλη ητανε για 250αρα συγχρονη η 300αρα για τις οποια πηρα τις πληροφοριες μου.Αυτο ειναι ολο παιδια.Θα ηθελα να μαθω καποια στοιχεια για τις 200αρες απο 1980 και επειτα.Οι μονες που δεν μου αρεσουν ειναι οι cosa.Ετσι εχει το θεμα παιδια και οποιος θελει βοηθαει.Ευχαριστω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/10/2015 17:31 #32

Ανακατασκευή μαζί με αγορά θα σου πάει πάνω από 2 χιλιάδες. Θα έλεγα ότι μια σωστή ανακατασκευή μοτέρ σασί και τα παρελκόμενα κοστίζει από 1200 έως 1800 ανάλογα τι ανάγκες έχει το όχημα και κατά πόσο θες να είναι επάνω όλα γνήσια κτλ. Πάντα μιλάμε για καταστάσεις κοντά στις εργοστασιακες προδιαγραφές γιατί αν μπεις στον χώρο του tuning μπορεί να φτάσεις σε μεγάλα ποσά. Το θέμα είναι να οδηγήσεις μια 200αρα να δεις αν σου αρέσει. Κατά τα άλλα είναι αξιόπιστα εργαλεία χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/10/2015 18:29 #33

  • Το Άβαταρ του/της bapako Συντάκτης θέματος
  • bapako
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 52
  • Ληφθέντα Likes 17
ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 05/10/2015 19:46 #34

Καλη επιλογη φιλε.Αν παρεις βεσπα τελικα θα βρεις αρκετη βοηθεια απο εδω.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.