Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero)

my tallero ασουμε! 12/07/2017 13:46 #13

Πολύ μου αρέσει !! Μπράβο Κωνσταντίνε!! :metal:
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero ασουμε! 13/07/2017 12:39 #14

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
και μια φωτο για το καλο!

επιστροφη στο οδοιπορικο μας, αφου αλλαξαν ολα τα ελαστομερη κομματια προχωρησα σε δοκιμες καρμπ
pe,pwk,tm,vm,phbh με εισαγωγες απο την malossi,polini,scootrs,φτιαχτη.
εδω να πω οτι ενω η φτιαχτη ειναι ουσιαστικα φτιαγμενη στα μετρα μας την εκανα για την δοκιμη και για το κοστος της(αστειο)
αλλα ειναι η πρωτη που μπηκε και βγηκε σχεδον αμμεσως καθως σε κουβεντα με μηχανικους μου ειπα οτι το σιδερο σε εισαγωγες
καλο ειναι να το αποφευγουμε,γι αυτο και οι περισσοτεροι κατασκευαστες προτιμου κραμματα αλουμινιου ακομα και σε παπακια....
τεσπα ενω κανενα καρμπ δεν ηταν κομμενο και ραμμενο για το μοτερ μου νομιζω μετα απο αυτο οτι το μικροτερο απ ολα σε μεγεθος
pe με εισαγωγη Polini ηταν ισως η καλυτερη λυση.
μικρο σε ογκο αρκετο σαν διασταση 26 και σιγουρο πιο
καθαρο μοτερ χωρις αναθυμιασεις υπερχυλισεις κτλ.
ηταν ομως δανικο οποτε επεστρεψε πισω στον κατοχο του.

pwk(γνησιο)ισως το καλυτερο απ ολα.ευκολια στην ρυθμιση ποιοτητα και φινιρισμα
σε υψηλα επιπεδα που η keihin μας εχει συνηθσει,λιγο ακριβουτσικο σε αγορα κασετινας
βελονες ζιγκλερ κτλ κτλ εαν ειναι και αυτα γνησια.

mikuni tm η μαλλον vm27ss απο καποιο rgv ημικαθετου ροης.σχετικα ταλαιπωρημενο ειναι το καρμπ
που νομιζω(γιατι δεν δουλευει το στροφομετρο)οτι μου εδωσε τουλαχιστον 700 στροφες πανω χωρις να εχει καποιια δυσκολια σε ρυθμση,αλλα με πολλα
προβληματα με υπερχυλισεις κτλ κτλ κτλ.ισως μια μερα το κανω επισκευη.για αποφυγη περιπτωσης λαθους δοκιμασα και αριστερο και δεξι carb

tmx mikuni 30 πολυ καλο αλλα για καποιο αλλο μοτερ μεγαλυτερο με περισσοτερες μοιρες εξαγωγης.μια μικρη δοκιμη που εκανα δεν καταφερα να βρω την μεση λυση μεταξυ κανονικου ζιγκλερ και powerjet,σημειωνω οτι μαμα εαν δεν κανω λαθος δουλευει 195 κυριως και 80 νουμερα pοwerjet....τεσπα

dellorto phbh 30 για την ακριβεια bs,το πιο φτηνο απ ολα,πολυ καλο value for money εχει πολλα συν εχει και καποια μειον οπως ολα εξαλλου
αλλα σε γενικες γραμμες μου αφησε μια αισθηση ευκολιας και απλοικοτητας χωρις να ξερω το γιατι.αυτο και το pwk δουλεψαν οχι μονο σε περιστροφικη βαλβιδα αλλα και βαλβιδα reed για την ακριβεια reed p6 type minarelli με φυλα καρμπον-κεβλαρ

οποτε για μενα ολα μαζι σε μια σουμα μια πιθανη λιστα αγορας θα ειχε
1.dellorto
2 keihin pwk
3 mikouni tmx
4 keihin pe
5 vm/ss με τι ισιο slide

δεν εχω δουλεψει Polini Oko koso διαφορες κινεζιες και ταιβανεζικα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, Nikolas, Βασίλης, SokoNik

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

my tallero ασουμε! 18/07/2017 19:40 #15

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
ας δουμε τωρα και τις εξατιμησεις που δοκιμασα

μια "οτι να ναι" αφτερ μαρκετ αζανι px150 λαιμος βεβαια τ5.
δυνατα χαμηλα,ισως τα δυνατοτερα απ ολες αλλα μετα απο αυτο
τραγωδια,ταλαιπα πως να το πω πιο απλα.....δεν θα επρεπε να κυκλοφορουν καν!

sito plus αιχρος ηχος ,λειτουργεια σαφως ανωτερη απο αλλες και σχετικα εντυοωσιακα υψηλες
χαμηλες απουσες μεσαιες ετσι και ετσι.

bgm t5(νομιζω ειναι η αντιστοιχη turing)χαμηλες.....παμε παραπανω μεσαιες καλες μεστες υψηλες αρκετα καλες
ηχος οχι ενοχλητικος αλλα σπορτιφ την προτινω

rz mk2 κλασσικος ηχος εξατμισης με διαστολη ανεβασε τις στροφες πιο ψηλα αλλα μαζι με αυτο μετεφερε και ολο
το φασμα λειτουργειας πιο ψηλα,σε διπλο αρκετα κουραστικο,ισως με ενα κιτακι να με επειθε.

originale t5 εδω νομιζω οτι για χρηση μεσα σε πολη(αλλα και ταξιδακι) ειναι η μοναδικη που με καλυπτει,σαν τραβηγμα,σαν ηχος,σαν ολα.
σε απολυτα νουμερα και χωρις να ξερω παρα μονο και μονο η αισθηση νομιζω οτι ειναι η πιο all around και ισως και η πρωτη
και(πλεον ξεπερασμενη) βελτιωτικη εξατμιση .



p.s:την φωτο για το παπι την εβαλα!

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, v.g, mikeK, SokoNik, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

my tallero ασουμε! 29/08/2017 00:35 #16

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
Με αυτο το σετ απ και την προσθηκη αναρτησεων αποφασησα να επιειρησω να παρεβρεθω στην 31η
Πανελληνια συντηση βεσπα συν φρεσκα λαστιχα απο καροτσακι(βλ. S83).
Η διαδρομη καπου στα 300+ κμ πηγαινε και 300 επιστροφη συν καμια 100αρια δεξια αριστερα με μεγαλες ευθειες
Και καποια κομματια με στριψιμο κτλ.
Στο πηγαινε το πρωτο κομματι εγινε με χαμηλη πιεση ελαστικων....οποτε στην πρωτη σταση εβαλα 30 πισω και 28 μπροστά.
Με μια λεξη καταπληκτικο!!!!! 5 κλικ πανω σε σχεση με οτι ειχα η ειχα οδηγησει.
Ο μικρος κινητηρας και το μεγαλο καρμπ δεν εδεσαν τελεια,ειπαμε το μαμα ειναι ιδανικο,αλλα εδωσαν σπορτιφ χαρακτηρα επιπλεον.
Η καταναλωση ανεβηκε κατακορυφα αφου πανω απο το 70% εγινε τερμα γκαζι....ισως το τερμα να ειναι λιγο για το ξυλο που εφαγε.
Χονδρικα επαιξε αρκετα η καταναλωση με αποκορυφωμα το ραχες αρχες ταρατσας 1/4 του ντεποζιτου και αρχες ταρατσας με αρχες δομοκου περιπου
3/4 του υπολοιπου ρεζερβουαρ!!!!!!!!
Σε γενικες γραμμες με ενα λιτρο βενζινης εκανα περιπου 25κμ......οταν εβγαλα αχρηστο το φιλτρο εφτασα και 17 κμ
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, Nikolas, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero ασουμε! 29/08/2017 00:40 #17

αρχες ταρατσας είναι η επαυλη στο καραβομυλο???
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero ασουμε! 29/08/2017 00:48 #18

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669

Ταρατσα ειναι αναμεσα απο λαμια και δομοκο η σχετικα πατημενη στροφοδιαδρομη.
Η επαυλη ειναι σε αχαρτογραφητη περιοχη ουτε ο γουγλης δεν την ηξερε.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

my tallero 09/11/2017 21:39 #19

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
μολις βρει ανηφορα στα κανει ΝΑΑΑΑΑΑ....... συμφωνει και ο νελσον

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


οποτε τωρα που χειμωνιασε και κρυωνουμε ολοι(εκτος απο σπυραρα)
ισως επεξεργαστουμε την αχαρη αυτη ροπη που διαθετουμε......
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero 09/11/2017 22:14 #20

χαχαχαχαχ τι μλκς χαχαχαχ
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero 09/11/2017 22:47 #21

Η άχαρη ροπή, μου θύμισε την αγχωμένη μαλακία που έλεγε ο Μαχαιρίτσας.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero 10/11/2017 01:55 #22

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
Μην νομιζεις οτι ειμαστε μακρια απο τα λογια του μαχαιριτσα.....παιζει επισης και το προωρη εκσπερματωση
Εαν το παραλληλησω με την λειτουργεια του μοτερ για να μην παρεξηγηθω.....
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.