Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero)

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 11:17 #97

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
καλημερα σε ολους,συνηθως οταν κανουμε κινηση για εισαγωγη
στα καρτερ(ακομα και με την μπανιερα εχει καποιες φορες νοημα)
θυριδωνουμε και ματσαρουμε τα δυο αυτα κομματια του κινητηρα.

στα 200αρια λιγοτερο ,στα 150αρια,περισσοτερο, εαν εχουμε στροφαλοβαλβιδα
συνηθως θυριδωνουμε την βαλβιδα,αφου η εισαγωγη ειναι μεγαλυτερη.
στην περιπτωση του τ5 τα πραγματα ειναι αναποδα,αφου η βαλβιδα ειναι μεγαλυτερη
απο την εισαγωγη.οποτε θυριδωνουμε την εισαγωγη.
η εισαγωγη ειναι malossi και ετσι εφτασε στα χερια μου.

μετα απο μερικες ωρες με το φρεζακι εγινε ετσι.


η βαλβιδα δεν πειραχτηκε καθολου παρα μονο η "τρυπανια" που εχει.
ουτε σε μηκος αλλα ουτε σε φαρδος αλλαξε.το εμβαδο δειχνει οτι ισως σηκωνει
και λιγο μεγαλυτερο καρμπ(αλλα δεν ειναι αυτος ο στοχος μου προς το παρον).
επομενο σταδιο ειναι το κοψιμο και ζυγισμα στροφαλου(εδω υπαρχει ενα θεμα)
καθως δεν ειναι 200αρι ωστε να βρισκεις ευκολα feedback,θα δουμε,ο χειμωνας εχει ξεκινησει.....

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, panos, axxis, alecan, SaFiS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 13:13 #98

χειμωνιάτικες καλλιτεχνίες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 14:24 #99

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669

Giannaras έγραψε: χειμωνιάτικες καλλιτεχνίες


ενα ενα ισως ναι....ολα μαζι στο
μοτερ ειναι το θεμα.....αλλα ειπαμε,
"ή αυγα ή πουλια"....για το δευτερο με κοβω αλλα οκ!

εξαλλου κατι πρεπει να κανουμε τωρα που ο ριχαρδος δεν κανει εκπομπες
με κατι πρεπει να γεμισουμε τα βραδια μας.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 17:53 #100

χρυσό παιδι ο πο&$της ο Ριχάρδος...... :rasta:
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, viaGRa, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 18:13 #101

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
καλο τιμονι στην οδηγηση.....χρυσος οδηγος!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, axxis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 20:53 #102

εναλλακτικά υπάρχει κι αυτό.
εγώ ξεστραβώθηκα πάντως.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, viaGRa, SaFiS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 21:44 #103

Τι ειναι αυτο ρε μλκ Γιανναρα με εκαψες. :hahahahaha:
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 22:11 #104

Όσο μιλάει εσείς παραγγέλνετε
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 30/11/2018 10:43 #105

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
πραγματικα ποιοτικη και ψαγμενη εκπομπη,ισως παρατησω το project t5.
γιανναρα φιλε μου,εχω δυο μερες ,που λογο
συλληψης ριχαρδου,βλεπω μονο το θαυματουργο κολαρο της φιρ τεκ....αυτη η εκπομπη θα ειναι "οαση"!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 14/12/2018 19:15 #106

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
να μαστε και παλι μαζι σας αγαπημενοι μου φιλοι με ενα απο τα τελευταια δοκιμαστικα για αυτη την χρονια,
ελπιζω και για αυτο το μοτερ ωστε να μεταφερθω στο νεο μου μοτερ για την σεζον 2019-2020.

αγοραστηκε εξατμιση sip road xl για τον μεγαλο αδερφο των 200 κυβικων μετασχειρα και με το κλασσικο σπασμενο διαφραγμα.
ανοιχτηκε λοιπον και κολληθηκε το μιζερο διαφραγμα με τις 4 πονταρισιες αλλαχτηκε η αποληξη με μεγαλυτερη και φυσικα κοπηκε το downpipe.





και μια ακτινογραφια της xl200






μερικα προβληματα που αντιμετωπησα ειναι oi διαφορετικες σε διαμετρο, μεταξυ της originale t5 και bgm(o λαιμος μονο ειναι bgm)ηταν σχεδον ιδιος.της quattrrini (Πισω στις σελιδες του 3d)ελαχιστα μεγαλυτερος και φυσικα του λαιμου για το 200αρ που ηταν αρκετα μεγαλυτεροςι.σε ολα αυτα ηρθε να προστεθει η επιθυμια μου να γυρισω πισω στον λαιμο του 200αριου εαν και εφοσον το πειραμα με το τ5 δεν πετυχει,
οποτε μονο αφαιρουμενος λαιμος(με καποιο ελατηριο) θα ηταν η λυση απο το κοψε ραψε ξανακοψε.
περα απο το προφανες μετρησιμο εξωτερικο του down pipe ειναι και ελαφρως διαφορετικες εσωτερικα οι εξατμισεις για 125 και 200






η τοποθετηση εγινε στο μοτερ dammy και σε γενικες γραμμες ηταν ικανοποιητικες εξαιρω μια μικρη κουρμπα που κανει αμεσως μετα το down pipe
και την ελαφρια κλιση στο καζανι της sip(εαν και νομιζω ολες αυτες γερνουν λιγο...τεσπα)



εντυπωσεις απο την τοποθετηση και την λειτουγεια της?
εαν και ειναι λιγο γρηγορα να πω οτι ειμαι ικανοποιημενος
ολα δειχνουν οτι ειμαι σε καλο δρομο.
τοποθετηση σχετικα ευκολα εαν σκεφτεις οτι εχεις δυο κομματια ειμαι ικανοποιημενος
το ενα ελατηριο του σταντ ακουμπαει στους μεγαλους κωνους αλλα αυτο ειναι λεπτομερια.
εαν μαλακωσει ο καιρος και εγω σκληρηνω ισως να κανω μερικα τεστ.
προς το παρον μου δινει μια γενικη εντυπωση οτι παω σαν ενα 210 χωρις ροπη,αλλα ειναι τοσο μικρο το τεστ που εκανα οποτε επιφυλασωμαι.
και μια φωτο bonus.......print animal

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, tony-serveta

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.