Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Μπουζι

Μπουζι 26/10/2019 21:06 #91

Giannaras έγραψε: Η βίδα που λέει ο Μπιλ είναι αυτή

Αν έχεις μιζατο μοντέλο, η μίζα θα σε δυσκολέψει στην προσβασιμότητα.
Εγώ συμφωνώ περισσότερο με την θεωρία του oil sucking που ανέφερε ο Σαφης, ως παθών.
Ένας άλλος τρόπος να το δεις είναι να βγάλεις την κεφαλή και να δεις αν έχει λαδι.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Θα προσανατολιστώ και γω στην εισροή απο το σασμάν που ούτως ή άλλως πρέπει να διορθώσω τις σταγονίτσες που χάνει και πέφτουν στο έδαφος.Το μιζάτο έχω,ναί.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by dj_nikodemus.

Μπουζι 26/10/2019 21:39 #92

Οι σταγονιτσες μπορεί να είναι πολλά πράγματα, ίσως να ξεκινάει από το καρμπ ή από το καπάκι της καμπάνας και να καταλήγουν εκεί
Αντίκα - Κλασικό

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Μπουζι 27/10/2019 14:21 #93

Νατη η κυρία (η σταγονα). Μάλλον θέλει κάποια φλάντζα...

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.

Μπουζι 27/10/2019 18:33 #94

Το μοτέρ σου για βέσπα είναι αρκετά καθαρό. Αυτή τη στιγμή νομίζω ότι η μικρή απώλεια που έχεις δεν πρέπει να σε απασχολεί και φυσικά δεν σχετίζεται με το λάδωμα του μπουζιού.

Επειδή το να δεις αν το λάδωμα του μπουζιού οφείλεται στο ανέβασμα λαδιού Κάρτερ στη κεφαλή (χώρο καύσης) είναι πολύ πιο δύσκολο από το να τσεκαρεις το μίγμα σου, αρχικά δες τη 1.5 στροφή αριστερά στη πίσω βίδα του καρμπ που σου είπε ο Βασίλης. Αφού την σφίξεις τέρμα δεξιά (είναι λίγο παιδεμα λόγω μίζας) ,σημείωσε με ένα μαρκαδορακι από πάνω και γύρνα τη μιάμιση στροφη αριστερά. Και κάνε τσεκ παλι. Επίσης πες μας αν δυσκολεύεται να πάρει και μπροστά. Αν μπουκωνει δηλαδή , ωστε να κοιτάξεις και βελονα-φλοτερ σε δεύτερη φάση. Αφού δεις τα θέματα στο καρμπ σου μετά θα κοιτάξεις τα πιο δυσάρεστα που είναι το oil sucking. Δηλαδή είτε να περνάνε λαδια-βαλβολινες από το Κάρτερ μεσως της κεντρικής φλατζας στο στροφαλοθαλαμο είτε μέσω της τσιμουχας στροφαλου, πράγμα που δυστυχώς σημαίνει άνοιγμα μοτέρ.
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Μπουζι 27/10/2019 18:51 #95

Spiros P200E έγραψε: Το μοτέρ σου για βέσπα είναι αρκετά καθαρό. Αυτή τη στιγμή νομίζω ότι η μικρή απώλεια που έχεις δεν πρέπει να σε απασχολεί και φυσικά δεν σχετίζεται με το λάδωμα του μπουζιού.

Επειδή το να δεις αν το λάδωμα του μπουζιού οφείλεται στο ανέβασμα λαδιού Κάρτερ στη κεφαλή (χώρο καύσης) είναι πολύ πιο δύσκολο από το να τσεκαρεις το μίγμα σου, αρχικά δες τη 1.5 στροφή αριστερά στη πίσω βίδα του καρμπ που σου είπε ο Βασίλης. Αφού την σφίξεις τέρμα δεξιά (είναι λίγο παιδεμα λόγω μίζας) ,σημείωσε με ένα μαρκαδορακι από πάνω και γύρνα τη μιάμιση στροφη αριστερά. Και κάνε τσεκ παλι. Επίσης πες μας αν δυσκολεύεται να πάρει και μπροστά. Αν μπουκωνει δηλαδή , ωστε να κοιτάξεις και βελονα-φλοτερ σε δεύτερη φάση. Αφού δεις τα θέματα στο καρμπ σου μετά θα κοιτάξεις τα πιο δυσάρεστα που είναι το oil sucking. Δηλαδή είτε να περνάνε λαδια-βαλβολινες από το Κάρτερ μεσως της κεντρικής φλατζας στο στροφαλοθαλαμο είτε μέσω της τσιμουχας στροφαλου, πράγμα που δυστυχώς σημαίνει άνοιγμα μοτέρ.

Σ'ευχαριστώ πολύ! Αρχικά θα σφίξω τη βίδα όλο δεξιά και μιάμιση στροφή αριστερά.Παντως μέχρι τώρα,δεν έχει κανένα θέμα στη λειτουργία της η βέσπα.Παιρνει εύκολα μπροστά και λειτουργεί άψογα.Δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Μπουζι 28/10/2019 22:45 #96

Τελικά τι έκανες?
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Μπουζι 28/10/2019 23:06 #97

panos έγραψε: Τελικά τι έκανες?

Ακόμα τίποτα,απλά έβγαλα το καπάκι κι εντόπισα τη βίδα η οποία θέλει ακροβατικά για να τη φτάσεις.Τσεκαρα το μπουζί εκ νέου αλλα προς το παρόν φαίνεται οκ.Θα πρέπει να βρω χρόνο για τη βίδα γιατί κάνω και baby sitting στο γιο μου και φροντίζω και την κόρη μου μετά το σχολείο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Μπουζι 28/10/2019 23:18 #98

Βγάλε μία φωτογραφία το καπάκι να το δούμε.
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Μπουζι 30/10/2019 08:10 #99

Spiros P200E έγραψε: Βγάλε μία φωτογραφία το καπάκι να το δούμε.

Καλημέρα,μάλλον θέλω και μπουζοκαλωδιο!!
Το κακό ότι δεν έχω 8αρακι γερμανικό για τη βίδα (ντροπή το ξέρω) αλλά θα αγοράσω.




Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Giannaras.

Μπουζι 30/10/2019 16:27 #100

Αυτο είναι το προστατευτικό πάνω από το μπουζοκαλωδιο για να μονώνει την επαφή του με την ηλεκτρονική. Έχει σκιστεί αλλά δεν παίζει ρόλο στο θέμα μας. Γενικά συμπίεση έχεις?
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.