Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: VESPA 125PX

VESPA 125PX 11/02/2018 15:45 #1

  • Το Άβαταρ του/της ΜΑΚΗΣ Συντάκτης θέματος
  • ΜΑΚΗΣ
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 7
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.
Εχω μια Vespa μοντελο 81 125PX ηταν σε ακηνησια αλλα την εχω φτιαξει αλλα μου κανει προβληματα.
ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ αρχιζει κανεi διακοπες και σταματαει ενω δεν σβηνει μολις βαλω ταχυτητα δεν ξεκινα δεν εχει ρεμπριζ και δεν παει..
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by ΜΑΚΗΣ.

VESPA 125PX 14/02/2018 21:17 #2

Ελα φιλε καλωσήρθες, σε ξεχάσαμε!

Επεδη αυτά που περιγράφεις είναι πολλά και μπερδεμένα πρέπε να γινες λίγο πιο συγκεκριμένος για να τα πάρουμε όλα με τη σειρά μπας και βγε άκρη.
Καταρχάς το μηχανάκι είναι πλατινάτο?
Οταν λες το εχεις φτιάξει τι εννοεις? τι εργασιες έχουν γινει πανω στο μηχανακι?
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

VESPA 125PX 15/02/2018 16:08 #3

  • Το Άβαταρ του/της ΜΑΚΗΣ Συντάκτης θέματος
  • ΜΑΚΗΣ
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 7
Καλως το Σπυρο,
Φιλε και εγω μπερδεμενος ειμαι..
Ρωταω απο εδω και απο κει..
Το μηχανακι ηταν σε ακινησια 4 χρονια, εκανα το λαθος και αφησα βενζινη μεσα με αποτελεσμα να χαλασει το ρεζερβουαρ, να κολλησει το συστημα και να μη
περνει μπροστα. Πηρα ξανα πινακιδες και ξεκινησα μια επισκευη για να παρει μπροστα. Επειδη κανεις δεν την επιανε - και εγω δεν ξερω απο μηχανικα -
αυτος πουν ανελαβε αλλαξε ρεζερβουαρ - εβαλε μεταχειρισμενο καρπυλατερ απο 200 PX - και επειδη ετρεχε βενζινη - αλλαξα και το ρουμπινετο.
Περασα και ΚΤΕΟ κανονικα - ΤΩΡΑ εκει που παι μια χαρα , ξαφνικα αρχιζει να κοβει και σταματαει - Παιρνει μπρος ξανα κανενα προβλημα -
Αλλα μολισ βαλεις ταχυτητα δεν ξεκιναει και σβηνει - ξανα εμπρος ρελαντι οκ. Μολις βαλεις ταχυτητα και μαρσαρεις μα φυγει παλι σβηνει.
Να υποθεσω οτι φταιει το καρμπυρατερ ? εχει προβλημα ο κυλινδροσ - οι ταχυτητες..?
Το πηρα να το παω στο μηχανικο αλλα δεν εσβησε και δεν το αφησα.. Δεν ξερω τι φταιει.. ΥΠΟΘΕΤΩ οτι ειναι το καρπυρατερ-
Αν εχεις κατι να προτεινεις ευχαριστως να το δεχτω.. ευχαριστω πολυ !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by ΜΑΚΗΣ.

VESPA 125PX 15/02/2018 16:48 #4

Αλλάξατε και το σωληνάκι της βενζίνης;
Παίζει να βάλατε πολύ μακρύ; Πολλοί την έχουν πατήσει έτσι.
Το καρμπ, καθάρισέ το έτσι κι αλλιώς, κακό δεν κάνει.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

VESPA 125PX 15/02/2018 17:39 #5

αυτο με το τεποζιτο. δεν ισχυει.
αν ειναι μεταλλικό το τεποζιτο ειναι καλύτερα να το εχεις παρατησει γεματο γιατι έτσι δεν θα βγαλει σκουριες. σε καππια αλλα μηχανάκια που έχουν πλαστικό τεποζιτο ειναι καλύτερα να μενουν άδεια οταν το παρατησεις γιατι ετσι δεν θα πιανουν γλυτσα. πρασιναδα. μοτσα.
οπως ειπε και ο Βασίλης και ο Σπύρος πρέπει να τα παρουμε ολα με τη σειρά και σιγα σιγα να αποκλείονται κάποια πράγματα.
εγω θα πρότεινα να αρχίσουμε με το καρμπυρατέρ.
1) καλο καθάρισμα μεχρι αιδιας. που σημενει βγαλσιμο και λυσιμο. υπάρχουν και τα απαραίτητα θρεντ που τα δηχνουμε αναλυτικα. δεν ειναι να σε φοβηζει αν πιάνουν λίγο τα χερια σου.
2) τσεκαρισε και αυτο που λέει ο Βασίλης. αν ειναι λιγο μεγαλύτερο το λάστιχο κανει μπερδέματα. οπως επισης αν κάποιος εχει βαλει και ενα φίλτρο βενζινης εξτρα.(ίσως να στο βαλανε και να μην το ξέρεις. τα εχουμε δει αυτα από μαστορες.)
3) θα κοιταξουμε τις πλατινες.
4) αν ολα καλα μέχρι εδώ θα κοιτάξουμε τον πολαπλασιαστη και την πιπα του μπουζί μην δεν πατάει καλα και οταν ζεστενεται λιγο με την συστολή διαστολή δεν πατάει καλα το καλωδιο στην ακίδα της πιπας. (τέτοια συμπτώματα κανει)
5) να τσεκάρουμε και την εξάτμιση μην ειναι τιποτα βουλομενη. τα κανει και αυτή κάτι τέτοια αν ειναι βουλομενη και δεν κανει καλη εξαγωγη τα καυσαέρια
παιδια συμπληρώστε ότι θυμάστε και εσεις με την σειρα σας που να θέλει τσεκαρισμα.
προσωπικά πιστευω κατι απο τα παραπανω θα ειναι σίγουρα γιατι αλιως δεν θα επερνε μπρος.
"αχαστο στοίχημα"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by v.g.

VESPA 125PX 15/02/2018 18:18 #6

  • Το Άβαταρ του/της ΜΑΚΗΣ Συντάκτης θέματος
  • ΜΑΚΗΣ
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 7
Ευχαριστω πολυ ολους ΒΑΣΙΛΗ και ΣΠΥΡΟ, και V.G Νομιζω με βοηθησατε αρκετα..
Θα ξεκινησω με καθαρισμα καρμπυρατερ και το σωληνακι .. θα κοιταξω πλατινες μπουζι ΚΑΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ
δυστυχως δεν περισευουν - πιστευω οτι θα στρωσει με ολα αυτα για να αποφυγω τα χειροτερα...
νομιζω οτι καπου εκει ειναι το προβλημα για να το λυσουμε.
(Η ΒΟΗΘΕΙΑ Σας ειναι πολυτιμη γιατι η Βεσπα ειναι παλια και την ποναω...)
Ευχαριστω !!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by ΜΑΚΗΣ.

VESPA 125PX 15/02/2018 20:51 #7

καθε επέμβαση-διορθωση που θα κάνεις θα την κάνεις μία-μία...οχι ολες μαζί.
Με αυτον τον τρόπο θα αποκλειεις σιγα σιγά πράγματα και θα βρεις τι φταιει...
Αν ο μάστορας που ασχολήθηκε δεν είναι κατ εξοχήν μάστορας για βέσπες μπορεί να χει κανει ενα κάρο πατάτες.
Αυτό με το σωληνάκι που λεει ο βασίλης ειναι πολυ στάνταρ... Πρέπει να ναι τσιμα τσιμα το μήκος του.
Αρχισε να ψαχουλευεις το καρμπυρατέρ αρχικά αν δεν εχεις χρόνο, χώρο και ορεξη απευθύνσου σε μάστορα που ασχολειται με βεσπες και μη μπλεκεις με αντιπροσωπείες.

Δες αυτο το βιντεακι. Ειναι καλούτσικο. Μη σε προβληματιζει που ειναι αλλο μοντέλο βεσπας.
Τα καρμπ ιδια ειναι...

Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

VESPA 125PX 15/02/2018 21:14 #8

  • Το Άβαταρ του/της ΜΑΚΗΣ Συντάκτης θέματος
  • ΜΑΚΗΣ
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 7
Σπυρο πολυ χρησιμο το βιντεο - πιανουν τα χερια μου εχω και εργαλεια - θα ξεκινησω απο το καθαρισμα
σιγα σιγα θα βρω την ακρη... με προβληματιζει μηπως επειδη ειναι καρμπυρατερ 200 PX και πρεπει να βαλω το καρπυρατερ 125 PX.
Οσο για το σωληνακι πρεπι να ειναι οκ ! γιατι ειναι τεζαρισμενο, θα δειξει.. ενα ενα κατι θα γινει,
ευχαριστω !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

VESPA 125PX 15/02/2018 22:05 #9

αυτό με το καρμπυρατέρ 200αρας δεν υο ξερω. ισως δουλεύει κανονικά με διαφορετικό και μικροτερο ζιγκλερομα.
κάποιος θα γνωρίζει να μας πει.
"αχαστο στοίχημα"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

VESPA 125PX 15/02/2018 22:37 #10

  • Το Άβαταρ του/της ΜΑΚΗΣ Συντάκτης θέματος
  • ΜΑΚΗΣ
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 7
Αυτο φοβαμαι φιλε..
Θα ξεκινησω μα καλο καθαρσμα - αλλα αν καποιος γνωριζει μηπως πρεπει να το αλλαξω και να βαλω 125 PX στα σιγουρα..

Αλλα αρκετα σας ζαλισα.. παντως ευχαριστω ολους για τη βοηθεια - τουλαχιστον να μπορω να βγαλω μια ακρη !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.