Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: COSA 200 - E-CHOKE.

COSA 200 - E-CHOKE. 22/05/2019 22:59 #1

  • Το Άβαταρ του/της JOHNE Συντάκτης θέματος
  • JOHNE
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 43
  • Ληφθέντα Likes 5
Καλησπέρα ρε παλικάρια.Θέλω την βοήθειά σας.Εχω μια cosa 2 normal μανίσια. Δεν δούλευε το ηλεκτρικό τσόκ ,και αποφάσισα να το αντικαταστήσω με καινούργιο να γλυτώσω το πλάγιασμα για να παίρνει μπροστά. Λοιπόν το άλλαξα , δούλεψε κανονικά .Αλλά το πρωί, πάλι τα ίδια ,δεν έπαιρνε μπροστά εν τέλει την πλάγιασα και πήρε. Εβγαλα το καπάκι και το φίλτρο απ το καρμπυρατέρ και παρατήρησα το βαρελάκι απ το τσόκ λειτουργεί κανονικά. Μήπως γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να συμβαίνει???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

COSA 200 - E-CHOKE. 23/05/2019 02:23 #2

Νομίζω έχει μια βίδα που ρυθμίζει την βενζίνη.αυτη η βίδα πρέπει να είναι 1'5-2 στροφές από το τέρμα βιδωμενο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

COSA 200 - E-CHOKE. 23/05/2019 10:35 #3

  • Το Άβαταρ του/της JOHNE Συντάκτης θέματος
  • JOHNE
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 43
  • Ληφθέντα Likes 5
Την έχω στην 1΄5 στροφή,να την κάνω 2 ?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

COSA 200 - E-CHOKE. 24/05/2019 16:02 #4

  • Το Άβαταρ του/της JOHNE Συντάκτης θέματος
  • JOHNE
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 43
  • Ληφθέντα Likes 5
Και στις 2 στροφές η βίδα πάλι το ιδιο κάνει,όταν κρυώσει πρέπει να την πλαγιάσω για να πάρει εμπρός. Ξέρει κάτι κάποιος να μου πεί ???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

COSA 200 - E-CHOKE. 24/05/2019 22:59 #5

Το τσοκ παίρνει ρευμα DC με το γύρισμα του κλειδιού. Και οταν ζεσταθεί η μηχανη μαζεύει. Εσυ πώς το τσεκαρες οτι δουλεύει η βελόνα? Έχεις σωστη ταση δτη μπαταρία?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

COSA 200 - E-CHOKE. 24/05/2019 23:29 #6

  • Το Άβαταρ του/της JOHNE Συντάκτης θέματος
  • JOHNE
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 43
  • Ληφθέντα Likes 5
Την είχα σε λειτουργία χωρίς το καπάκι και το φίλτρο του καρμπυρατέρ, και σε 10 λεπτά περίπου, έκλεισε η βελόνα του τσόκ. Οταν είναι κρύα η βελόνα είναι μαζεμένη.Οταν ζεσταθεί, η βελόνα απλώνει και κλείνει την τρύπα.
,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by JOHNE.

COSA 200 - E-CHOKE. 25/05/2019 00:01 #7

Χωρίς να βοηθάει το μήνυμά μου, απλά θα πω ότι τις προάλλες μιλάγαμε με το Βασίλη και λέγαμε ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΟ ΑΠΟ COSA.... Αυτό. Συνεχίστε τη κουβέντα σας μπας και βρεθεί η λύση.
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

COSA 200 - E-CHOKE. 25/05/2019 09:28 #8

Ακου τι πιστευω οτι παιζει...... (μια σκεψη κανω, δεν εχω ασχοληθει με τετοιο θεμα ποτε)

στο κλασσικο χειροκινητο τσοκ κλεινουμε με μια κινηση την παροχη αερα οποτε εχουμε περισσοτερη βενζινη για να παρει πιο ευκολα μπροστα. καποια στιγμη δεν δουλευει με σκετη βενζινη οποτε εκει το καταλαβαινεις οτι εχεις κλειστο αερα και το διωρθωνεις...

Στο αυτοματο τσοκ ΔΕΝ κλεινει αερα αλλα επιτρεπει μεσω μιας μικρης διοδου παραπανω βενζινη να περασει... οποτε το αποτελεσμα ειναι παλι το ιδιο απλα καταναλωνεις περισσοτερο καυσιμο. Αν για καποιο λογο το αυτοματο τσοκ δεν κλεινει, δεν θα μπουκωνει το μηχανακι απλα θα καιει παραπανω.

οπως το περιγραφεις το τσοκ σου ειναι σωστο και λειτουργικο... Αρα αυτο που πιστευω ειναι οτι αυτη η μικρη διοδος εσωτερικα του καρμπ που αφηνει το παραπαμισιο καυσιμο να περασει εχει καπως βουλωσει.... (θεωρητικα παντα, γιατι δεν εξηγειται κατι αλλο)

(α, και ασχετο, στην cosa το τσοκ δεν παιρνει dc οπως ειπα στο πρωτο ποστ αλλα AC . αν και δεν δεν εχει διαφορα, και με τα δυο δουλευει το τσοκ. σε καποια αυτοματα μηχανακια με dellorto choke ειναι dc....)
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

COSA 200 - E-CHOKE. 25/05/2019 18:01 #9

  • Το Άβαταρ του/της JOHNE Συντάκτης θέματος
  • JOHNE
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 43
  • Ληφθέντα Likes 5
Θέλω να σε ευχαριστήσω για το χρόνο σου axxis και τα άλλα παιδιά . Το τσόκ, το αγόρασα από ebay ,δεν είναι γνήσιο piaggio, είναι για cosa, το λέει ξεκάθαρα. Λές να φταίει ότι δεν είναι γνήσιο?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by JOHNE.

COSA 200 - E-CHOKE. 25/05/2019 18:14 #10

(Μην ανησυχεις για το χρονο μου φιλε... θα στειλω το τιμολογιο στο σπυραρα...:butt: :butt: :spiraras:: )

Οχι δεν πιστευω να φταιει το τσοκ απ τη στιγμη που λες οτι μαζευει το βαρελακι.... υποθεσεις κανουμε δεν ξερω με σιγουρια.... αλλα ενα καθαρισματακι το καρμπ ειδικα εκει που μπαινει το τσοκ ισως βοηθουσε να σιγουρευτεις.....
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2