Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: εγκαινια κατηγοριας custom!

εγκαινια κατηγοριας custom! 26/02/2019 11:25 #1

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290
καλημερα σε ολους εγκαινια λοιπον και σε αυτη την κατηγορια "custom" vespa.
προσπαθησα να γραψω στην p-series κατηγορια μετα στα largeframe μετα στο θεμα cosa....
τεσπα μπερδεμενα ολα αυτα....ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
ολα ξεκινησαν ενα νοεμβριο με ελαφρια συννεφια,μια ταλαιπωρημενη arcobaleno ηρθε στη κατοχη μου.
οπως φαινεται στην παραπανω φωτο(το αντιμοτερ το προσθεσα εγω για μετακινησεις)



σκοπος της ηταν να γινει απλα ενα μηχανακι που θα κανει συγκεκριμενες και περιορισμενες μετακινησεις.
μικρο γαιδουρακι δλδ τιποτα περισσοτερο με κολαζ ανταλλακτικτων.
σε αυτη την ιδεα του "εργαλειου" ο φιλος μου ο θανος ενθουσιαστηκε
(θα μπει να γραψει και αυτος παλιο μελος ειναι αλλα δεν το εχει με τα forum κτλ)
και μου ζητησε να την παρει αυτος,καθως ενα τετοιο "εργαλειο"θα τον βολευε στις αναγκες τις καθημερινες του,
οπως επισης και σε μικρες βολτες,μην εχοντας εκεινη την περιοδο vespa το προχωρησα για λογαριασμο του.
του εξηγησα τι ειχα στο μυαλο μου,χαμηλου μπατζετ διαδικασια και κολαζ ανταλλακτικων ως λυση για το χαμηλο κοστος του ολου θεματος.
συμφωνησε και ετσι προχωρησα με την επισκευη στα μερη που πονουσε


σε λιγο και η συνεχεια της περιεργης ιστοριας .

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, vlahoulas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

εγκαινια κατηγοριας custom! 26/02/2019 12:06 #2

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290
τα πραγματα που επρεπε να μπουν βρεθηκαν στην αποθηκη

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

εγκαινια κατηγοριας custom! 26/02/2019 12:10 #3

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290
σημεια που επρεπε να δουλεψει αργκον?αρκετα



Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

εγκαινια κατηγοριας custom! 26/02/2019 12:15 #4

καλησπερα και απο εμενα! οπως ειπε και ο φιλος κωστας το μηχανακι ξεκινησε για καθημερινο γαηδουρι..στην συνεχεια ειπαμε για μοτερ..κασες κοζα..σασμαν απο p200 καμπανα το ιδιο..ενα κυλινδροπιστονο απο ραλλυ(δεν ξερουμε κμ) κεφαλη απο αφλασσο..γενικα οτι υπηρχε για πεταμα κλεισαμε ενα μοτερ και οσο παει..ουτε ρουλεμαν δεν αλλαχτηκαν!!! ετσι ξεκινησε η ιδεα αφου μπασταρδευτηκε ας το κανω κατι παραπανω..τα φλας δεν μου αρεσαν και ποτε οποτε κλεισιμο και πισω καπακια ραλλυ..φτερο μπροστινο τ5 και μουτσουνα(ειπαμε οτι ειχαμε για πεταμα)οποτε αφου εφυγε απο το γκαραζ του κωστα..πηγε σε φιλο λαμαρινα για να προσαρμωσει τα καπακια και να μακρυνει την ουρα..το μηχανακι εγινε απιστευτο για τα δικα μου γουστα και με πολυ λοου μπατζετ..





Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, viaGRa, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Spiros P200E.

εγκαινια κατηγοριας custom! 26/02/2019 12:17 #5

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290
επισκευες με ολους τους τροπους,ινδιανικους και ινδονησιανους
και επσιτροφη πισω για ραφι μεχρι να ερθει η σειρα της για ενα ντουζ αμμου και καθαρισμο και πιλιγκ

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

εγκαινια κατηγοριας custom! 26/02/2019 12:44 #6

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290
το μηχανακι σαν λοου μπατζετ βαφτηκε που αλλου?.....στα χωραφια,
αφου ομως εγινε αμμοβολη λεπτη μπηκε ποιοτικη αρμοκολλα και ποιοτικο ασταρι.
το χρωμα του ηταν ενα τελειως απλο μονης απο τα λεγομενα φτηνα.
στο μεταξυ οπως λεει ο θανος οι συζητησεις ηταν τι μοτερ πως κτλ.
αποφασισαμε να κρατουθουμε στον αρχικο τροπο σκεψης.
προχωραμε με οτι εχουμε και βλεπουμε.
200αρι μοτερ δεν υπηρχε ενα 125 θα βολευε,ειπαμε ομως μας ετρωγε και λιγο η customια.αφου λοιπον στο εξωτερικο-καροτσα, λιγα πραγματα ηταν custom(μεχρι εκεινη την ωρα)ειπαμε να κανουμε το διαφορετικο να βαλουμε μοτερ κοζα στο px.τροποι πολλοι να κρατησεις το ιδιο πισω ταμπουρο και με μοχλικο να εχεις υδραυλικο πισω φρενο.ηθελε ομως τα τριπλασια χρηματα,οποτε παμε αναποδα....ντιζα στην κοζα...δεν ακουγεται ασχημα.μετρηθηκε τρυπηθηκε μπηκε βγηκε ξανα παλι τελικα καταφεραμε να βαλουμε ταμπουρο κανονικο και απλο απο καποιο larfgeframe 70τ΄s.
καρτερ λοιπον cosa κιβωτιο 150 πρε-αρκομπαλενο ,κορωνα πινιον απο P200e εαν θυμαμαι καλα,βολαν απο p200e
κυλινδρος απο ραλλυ κεφαλη απο αφλασσο αυτοματος απο καποιο πλατινατο 125(ηταν κοζα μονοντιζο το μοτερ)
εξατμιση rz mk2 απο τ5,καρμπιρατερ mikuni-vm26 polini εισαγωγη και φαναρι πισω απο ραλλυ.
αυτο το τελευταιο ξεκινησε να βαζει ιδεες στον φιλο μου τον θανο....οποτε αυτη ειναι και η τελικη μορφη πρωτου σταδιου
που εφυγε απο το γκαραζ μου.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, vlahoulas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

εγκαινια κατηγοριας custom! 26/02/2019 13:24 #7

Τελικα αυτο το μοτερακι εχει αλλαξει δυο με τρια σασι και κατεληξε ξανα στα παλια του λυμερια!!! εχει διανησει μεχρι στιγμης περιπου 6000κμ με τα περισσοτερα σε ενα τ5 σασι που το ειχα περσι..με πηγε διακοπες σκοπελο με πανω απο 1000κμ σε μια βδομαδα..και πανελληνια Λαμια δικαβαλος με πολλα πραγματα φορτωμενα..γενικα αποδεικτηκε σκυλος

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by impennatore.

εγκαινια κατηγοριας custom! 26/02/2019 13:53 #8

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290
επισης η θεση οδηγησης αλλαξε σηκωθηκε λιγο το πισω μερος και αλλαξε η γωνια του αμορτισερ.
στο ελαχιστο που το οδηγησα μου εδωσε την αισθηση του πιο στιβαρου πιο ευθυβολου.
η πισω ροδα "ξεκεντραριστικε" με μια αποκληση 12Mm που ηταν και το ελαχιστο που μπορεσα να "κατεβω"
παρακατω θα μπαιναμε με μεγαλες περιπετειες.και ενω ειναι ενα νουμερο που δεν το θεωρω μικρο,στην οδηση δεν το
εδειχνε καθολου,μπορω να πω ηταν ανωτερο απο αντιστοιχο px ζυγισμενο.το επιπλεον για καποιον που εχει ακομα πιο
αγριες διαθεσεις ειναι οτι μπορει να μπει λαστιχο(χωρις αποστατες) με φαρδος 110 και ισως καποιο πιο ιδιαιτερο λαστιχο σε κορωνα ακομα και 120!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

εγκαινια κατηγοριας custom! 26/02/2019 19:08 #9

καπως ετσι ξεκινησε η ιδεα για καπακια ραλλυ..πριν ακομα βαφει..

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.

εγκαινια κατηγοριας custom! 26/02/2019 19:09 #10

η φαση ειναι καφασι

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3