Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Polini Venturi Kit, συμβουλές για τρυφερά αγόρια.

Polini Venturi Kit, συμβουλές για τρυφερά αγόρια. 03/06/2019 17:44 #1

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 3038
  • Ληφθέντα Likes 6468
Πριν μερικούς μήνες παραβιάζοντας κατάφωρα την συνθήκη ¨μαμά και s83", και σπρωγμένος από το γεγονός ότι:
1) Λόγω της custom σέλας που έχω φτιάξει δεν έχω αρκετό αέρα από το σασί, και
2) Η κατάργηση της φυσούνας και η τοποθέτηση του malossurotiri τσαγιού θα μπορούσε να αποβεί καταστροφική λόγω φτωχού μίγματος,
αγόρασα λοιπόν το venturi kit της polini.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, axxis, vlahoulas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Polini Venturi Kit, συμβουλές για τρυφερά αγόρια. 03/06/2019 17:52 #2

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 3038
  • Ληφθέντα Likes 6468
Το κιτάκι έρχεται σε ένα μικρό μπλέ κουτάκι και να τι βρίσκουμε μέσα:
Το φίλτρο του αέρα.
Έναν αλουμινένιο αντάπτορα για να πιάσει το φίλτρο στην μπανιέρα.
Ένα κολλάρο.
Τρείς σκουληκόβιδες άλεν.
Ένα ορίνγκ για τον αντάπτορα.
Ένα main ζιγκλέρ 140 (που είναι για χρήση σε υπερκυβισμένο μοτέρ προφανώς)
Το βεντούρι βεβαίως βεβαίως
Και την αλενόβιδα που πιάνει το βεντούρι στο καρμπυρατέρ.
Περιέχει και οδηγίες τοποθέτησης που όμως είναι τόσο αστείες που θα μπορούσαν να κάνουν διεθνή καριέρα stand up comedy.

Καλό είναι να έχουμε και δυό τρία ζιγκλεράκια 125 128 130 να παίξουμε δοκιμές.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, vlahoulas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.

Polini Venturi Kit, συμβουλές για τρυφερά αγόρια. 03/06/2019 18:01 #3

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 3038
  • Ληφθέντα Likes 6468
Πάμε λύσιμο λοιπόν.
Βγάζουμε φυσούνα.
Βγάζουμε το καπάκι της μπανιέρας του καρμπ.
Βγάζουμε το φίλτρο του αέρα.
Βγάζουμε το main jet και το αλλάζουμε.
(Εδώ να σημειώσω πως η βέσπα δούλευε ήδη με εξάτμιση polini box original και ζιγκλέρ 122.
Με το κιτάκι της πολίνι μου κάνει την καλύτερη λειτουργία και καύση με main 125
και άνοιγμα μισή στροφή τη βίδα της μίξης, οπότε αυτό προτείνω).
Ξεκινάμε τοποθέτηση λοιπόν.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": axxis, vlahoulas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Polini Venturi Kit, συμβουλές για τρυφερά αγόρια. 03/06/2019 18:11 #4

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 3038
  • Ληφθέντα Likes 6468
Βάζουμε το main jet.
Βάζουμε το ορίνγκ στον αλουμινένιο αντάπτορα.
Βιδώνουμε τις 3 σκουληκόβιδες στον αντάπτορα, τις 2 πιο πολύ,
την μια ίσα να πιάσει.
Περνάμε τον αντάπτορα στην εισαγωγή της μπανιέρας, από πισω προς τα εμπρός, οπότε με αυτόν τον τρόπο έχουμε τις 2 ήδη βιδωμένες,
και σφίγγουμε μόνο την 3η η οποία είναι η μόνη που βλέπουμε και μας δίνει χέρι.
Εγγυημένα ο πιο εύκολος τρόπος.
Προσοχή, δεν πάμε να βάλουμε τον αντάπτορα με το φίλτρο πάνω, δεν θα μας αφήσει.
Παίρνουμε το φίλτρο και το ψεκάζουμε με λαδάκι για φίλτρα.

Εγώ δανείστηκα αυτό της Motorex από έναν φίλο.
Περνάμε λοιπόν το κολλάρο στο φίλτρο, το κουμπώνουμε και το σφίγγουμε.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, vlahoulas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Polini Venturi Kit, συμβουλές για τρυφερά αγόρια. 03/06/2019 18:23 #5

Και μετά??????
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Polini Venturi Kit, συμβουλές για τρυφερά αγόρια. 03/06/2019 18:28 #6

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 3038
  • Ληφθέντα Likes 6468
Τι μας έχει μείνει;
Το βεντούρι.
Το βεντούρι έχει 2 τρύπες.
Η μια είναι για να το πιάσουμε με την αλενόβιδα στο καρμπ εκεί που έπιανε παλιά το φίλτρο,
και η άλλη είναι για να περάσει η βίδα της ρύθμισης ρελαντί.
Tip: Η βίδα του ρελαντί δεν χρειάζεται να βγει, στο μάτι φαίνεται ότι δεν χωράει να περάσει,
αλλά περνάει εστω και οριακά.
Tip ζωής και θανάτου : Στην αλενόβιδα που πιάνει το βεντούρι, οπωσδήποτε κόλλα σπειρωμάτων.
Αν την ρουφήξει μέσα ο στρόφαλος μιλάμε για πανωλεθρία.
Και έλεγχο λέω εγώ κάπου κάπου για σίγουρα.
Tip για όποιον γουστάρει: Επειδή το βεντούρι καπακώνει τα ζιγκλέρ (αφήνει ένα κενό από πάνω τους 3mm περίπου),
το έσφιξα στην μεγγενίτσα μου όμορφα όμορφα, και το κατέβασα με το ντρέμελ άλλα 4mm ακόμα περίπου.
Εκεί είναι η γειτονιά των ζιγκλέρ, εκεί αναπνέουν τα μαλακισμένα που θα έλεγε ο Πετρόπουλος.

Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Polini Venturi Kit, συμβουλές για τρυφερά αγόρια. 03/06/2019 18:30 #7

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 3038
  • Ληφθέντα Likes 6468
Αυτό έχουμε λοιπόν.

Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, vlahoulas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Polini Venturi Kit, συμβουλές για τρυφερά αγόρια. 03/06/2019 18:35 #8

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 3038
  • Ληφθέντα Likes 6468
Κλείνουμε πια το καπάκι της μπανιέρας, και...
όχι δεν τελειώσαμε.
Πάμε δοκιμές για να δούμε λειτουργία και καύση.
Κατέληξα σε 125 main με +μισή στροφή έξω τη βίδα μίξης.
Όλα αυτά με μαμά μοτέρ, polini box εξάτμιση.
Κατανάλωση εννοείται ανεβαίνει, αλλά ψηλά γεμίζει πιο ευχάριστα το μηχανάκι.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, vlahoulas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Polini Venturi Kit, συμβουλές για τρυφερά αγόρια. 03/06/2019 21:59 #9

Μπιλ, όταν λες μισή στροφή εννοείς μισή από τέρμα δεξιά ή μισή συν τη μιάμιση που έχει το μαμά περίπου έτσι κι αλλιώς?
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Polini Venturi Kit, συμβουλές για τρυφερά αγόρια. 03/06/2019 22:01 #10

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 3038
  • Ληφθέντα Likes 6468
Εννοείται + τη μιάμιση. 2 σύνολο.
Ή άθροισμα αν προτιμάς.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3