Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Περιποίηση χρώματος και εξωτερικής εμφάνισης.

Περιποίηση χρώματος και εξωτερικής εμφάνισης. 03/06/2013 21:07 #1

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2104
  • Ληφθέντα Likes 2340
Σε αυτό το θέμα θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τα βήματα που χρειάζονται για να έχουμε μία καθώς πρέπει εμφάνιση της βέσπας μας αλλά και οποιουδήποτε άλλου οχήματος.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Mavro.Skyli, Spiros P200E, Vasilis, mikeK, VAGGOS.D, tony-serveta, Red Baron, klerios8

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.

Περιποίηση χρώματος και εξωτερικής εμφάνισης. 04/06/2013 21:50 #2

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2104
  • Ληφθέντα Likes 2340
Αράχνη (swirl marks)

Ας ξεκινήσουμε από το σύνηθες πρόβλημα που έχουν όλα τα οχήματα με την πάροδο του χρόνου.Την εμφάνιση πολύ μικρών επιφανειακών γρατζουνιών που κάτω από το φως φαίνονται σαν ιστός αράχνης.Συνήθως δημιουργείται από το πλύσιμο καθώς ένα ποσοστό σκόνης και βρωμιάς σέρνεται μάζι με το σφουγγάρι πάνω στο χρώμα.Επίσης τα φτέρα ξεσκοννίσματος,βούρτσες αυτόματων πλυντηρίων αυτοκινήτων,βρώμικες πετσέτες σκουπίσματος είναι ακόμα μερικοί λόγοι εμφάνισης αυτού του φαινομένου.Παρακάτω μια χαρακτηριστική φωτογραφία :





Με σωστή τεχνική πλυσίματος ελαχιστοποιούμε το φαινόμενο.
Η αντιμετώπιση γίνεται με γυάλισμα με αλοιφαδόρο και ψιλή αλοιφή.Μπορούμε να την καλύψουμε και με το χέρι ως ένα ποσοστό με συγκεκριμένες αλοιφές που περιέχουν fillers για αυτό το σκοπό.


Γρατζουνιές

Οι γρατζουνιές γίνονται από την επαφή αντικειμένων με το χρώμα του οχήματος μας οπώς κλειδιά,κλαδιά δέντρων,πράγματα που μεταφέρουμε κτλ.
Μπορεί να είναι από επιφανειακές εώς πολύ βαθιές.Μπορούμε να καταλάβουμε το βάθος τους περνώντας το νύχι του χεριού μας πάνω από την γρατζουνιά.Αν είναι βαθιά το νύχι θα σκαλώσει,αν όχι είναι επιφανειακή.Τις επιφανειακές μπορούμε να τις αφαιρέσουμε με αλοιφαδόρο και μεσαία εώς χοντρή αλοιφή γυαλίσματος ενώ τις βαθιές μπορούμε να τις κάνουμε να φαίνονται λιγότερο με την τεχνική wet sanding και την διαδικασία γυαλίσματος μετά.






Οξέιδωση,διάβρωση

Κι αυτό είναι συνηθισμένο πρόβλημα που συνήθως γίνεται από τις ακαθαρσίες πουλιών που πέφτουν πάνω στο όχημα μας αλλά και απο χημικά όπως υγρά φρένων και μπαταρίας.Αν η διάβρωση είναι επιφανειακή μπορούμε να την αφαιρέσουμε και αυτή με αλοιφαδόρο και γυάλισμα ενω εάν είναι βαθύτερη δεν μπορούμε παρά να βάψουμε τοπικά το σημείο.Αν αφαιρέσουμε άμεσα τον παράγοντα που προκαλεί διάβρωση ίσως να μην χρειαστεί και τίποτα απο τα παραπάνω.


Γουσταρω φαση.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Mavro.Skyli, Spiros P200E, Vasilis, mikeK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.

Περιποίηση χρώματος και εξωτερικής εμφάνισης. 04/06/2013 22:18 #3

Πάνο καμιά καλή ψιλή αλοιφή για χέρι έχεις να μας προτείνεις; Στείλε pm μην θεωρηθεί ότι κάνουμε και διαφήμιση.
Δεν υπογράφω κύριε...!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.

Περιποίηση χρώματος και εξωτερικής εμφάνισης. 04/06/2013 22:45 #4

Για πες για τη χρ.ηση του αλοιφαδορου μερικά πράγματα ρε μάστορα! Από τι τιμές ξεκινάνε, εχουν ρυθμιζομενες στροφές? κλπ κλπ

:popcorn:
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περιποίηση χρώματος και εξωτερικής εμφάνισης. 04/06/2013 22:50 #5

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2104
  • Ληφθέντα Likes 2340
Θα τα γραψω ολα σιγα σιγα.Ειναι πολλα και η χρηση του αλοιφαδορου θελει εξασκηση.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περιποίηση χρώματος και εξωτερικής εμφάνισης. 04/06/2013 22:57 #6

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2104
  • Ληφθέντα Likes 2340

Madskin85 έγραψε: Πάνο καμιά καλή ψιλή αλοιφή για χέρι έχεις να μας προτείνεις; Στείλε pm μην θεωρηθεί ότι κάνουμε και διαφήμιση.


Κανονικα ακομα και οι ψιλες αλοιφες θελουν αλοιφαδορο.
Για το χερι μονο οι αλλες με τα fillers ειναι καλες.Αυτη την εποχη μου αρεσει πολυ η συγκεκριμενη
swell.gr/car/index.php?page=shop.product...virtuemart&Itemid=72
και πολυ καλη,ισως και καλυτερη,ειναι και αυτη
swell.gr/car/index.php?page=shop.product...virtuemart&Itemid=72
Γενικα αυτα τα προιοντα λεγονται ΑΙΟ που σημαινει all in one.Γυαλιζουν,καλυπτουν και προστατευουν το χρωμα αλλα οχι στο επιπεδο που θα το κανεις με τον αλοιφαδορο και ξεχωριστα προιοντα.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Mavro.Skyli, Giannaras, Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περιποίηση χρώματος και εξωτερικής εμφάνισης. 05/06/2013 00:21 #7

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2104
  • Ληφθέντα Likes 2340
ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΑΛΙΣΜΑ
Με τον ορό γυάλισμα εννοούμε την αφαίρεση των ατελειών που υπάρχουν στο χρώμα όπως αράχνη, γρατσουνιές, κηλίδες νερού, ολογράμματα, οξείδωση, marring. Όταν έχουμε αυτές τις ατέλειες και το φως περνά από μέσα και διαθλάτε το αποτέλεσμα που βλέπουμε είναι λιγότερο βάθος, αντανακλάσεις και θαμπωμένο χρώμα. Για να έχουμε το σωστό αποτέλεσμα θα πρέπει να επιλέξουμε τα κατάλληλα προϊόντα ανάλογα με την περίπτωση που έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Αν η επιλογή τον προϊόντων δεν είναι σωστή μπορεί να έχουμε ανεπιθύμητα αποτελέσματα όπως ολογράμματα, marring, ακόμα και κάψιμο του χρώματος.
Με το γυάλισμα αφαιρούμε ένα μικρό μέρος του βερνικιού από το χρώμα, για αυτό θα πρέπει να γυαλίζουμε μόνο όταν χρειάζεται.

ΓΥΑΛΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ Η ΜΕ ΑΛΟΙΦΑΔΟΡΟ
Το γυάλισμα μπορεί να γίνει με το χέρι ή με αλοιφαδόρο. Με το χέρι μπορούμε να γυαλίσουμε όμως δεν θα έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα αν γυαλίζαμε με αλοιφαδόρο.Δεν λέω ότι με το χέρι δεν μπορούμε να έχουμε καλό αποτέλεσμα αλλά θα χρειαστούμε πολλές ώρες και κόπο να διαθέσουμε ώστε να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Όταν γυαλίζουμε με το χέρι ασκούμε πίεση σε ένα μικρό μέρος του pad και θα μας πάρει ώρες να γυαλίσουμε όλο το αμάξι. Ένας da αλοιφαδόρος παραγάγει 6.800 στροφές ανά λεπτό σε πλήρη ταχύτητα, που είναι η ταχύτητα περιστροφής που συνίσταται για αφαίρεση των ατελειών στο χρώμα. Φανταστείτε με το χέρι να προσπαθήσουμε να κινούμε το pad τόσο γρήγορα ασκώντας 10-15 κιλά πίεσης. Αυτό είναι σχεδόν αδύνατο να το καταφέρουμε για όλο το αμάξι. Για τους παραπάνω λογούς προτιμούμε το γυάλισμα να το κάνουμε με αλοιφαδόρο.


ΕΙΔΗ ΑΛΟΙΦΑΔΟΡΩΝ
Στην αγορά υπάρχουν τρία διαφορετικά ειδή αλοιφαδόρων
Random Orbital Polisher
Dual Action Forced Rotation Orbital Polisher
Rotary Polisher.


Random Orbital Polisher(Dual Action)
Οι Random Orbital αλοιφαδόροι συνδυάζουν την περιστροφική κίνηση του περιστροφικού αλοιφαδόρου με την κίνηση γυαλίσματος του χεριού σε τυχαία περιστροφή. Επειδή κάνουν αυτήν την διπλή κίνηση ονομάζονται διπλής δράσης(dual action).Λόγω της κινήσεις που κάνουν περισσότερο ταλαντεύονται παρά περιστρέφονται. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην αναπτύσσονται μεγάλα ποσά θερμότητας ακόμα και σε πλήρες ταχύτητα κάνοντας τον πιο ασφαλές για το χρώμα.

Πλεονεκτήματα:
-Εύκολος στον έλεγχο και στους ελιγμούς ακόμα και από αρχάριους
-Ελάχιστος κίνδυνος καταστροφής του χρώματος
Μειονεκτήματα:
-Περιορισμοί στην εξάληψη βαθύτερων ατελειών
-Μπορεί εύκολα να ΄΄κολλάει΄΄ κατά την εφαρμογή μεγάλης πίεσης.
-Χρονοβόρο ώστε να πετύχουμε επαγγελματικά αποτελέσματα





Dual Action Forced Rotation Orbital Polisher
Οι Dual Action Forced Rotation Orbital αλοιφαδόροι συνδυάζουν τις ίδιες κινήσεις όπως και οι dual action όχι όμως σε τυχαία περιστροφή αλλά σε εξαναγκασμένη περιστροφή. Την εξαναγκασμένη αυτή περιστροφή την καθορίζουν τα γρανάζια του αλοιφαδόρου που έχουν συγκεκριμένο σχέδιο. Αυτοί οι αλοιφαδόροι έχουν φέρει την επανάσταση στο χώρο της περιποίησης του αυτοκίνητου καθώς μπορούν να διορθώσουν στον ίδιο χρόνο σοβαρά ελαττώματα χρώματος όπως οι περιστροφικοί αλοιφαδόροι. Επίσης είναι εύκολοι στον χειρισμό και είναι πιο ασφαλής για το χρώμα από ότι οι περιστροφικοί.

Πλεονεκτήματα:
-Γρήγορη διόρθωση ακόμα και σοβαρών ελαττωμάτων χρώματος
-Ισχυρό μοτέρ που δεν ΄΄κολλάει΄΄ κατά την εφαρμογή μεγάλης πίεσης.
-Επαγγελματικό αποτέλεσμα
Μειονεκτήματα:
-Κόστος αγοράς
-Έλλειψη πλακάς υποστήριξης για μικρά pad 4 inches




Rotary Polisher
Οι Rotary αλοιφαδόροι είναι επαγγελματικοί αλοιφαδόροι και η κίνηση που κάνουν είναι μόνο περιστροφική εξού και το όνομα τους. Μπορούν να μας δώσουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε λίγο χρόνο. Έχουν μεγάλη δύναμη και μπορούν να διορθώσουν πολύ βαριές ατέλειες στο χρώμα. Λόγω της δύναμης τους δεν είναι εύκολοι στον χειρισμό και τους ελιγμούς για αυτό και δεν συνιστώνται σε αρχάριους. Θα πρέπει να εξασκηθούμε ώστε να μπορέσουμε να τους ελέγχουμε σωστά και να μην έχουμε ανεπιθύμητα αποτελέσματα. Οι θερμοκρασίες που αναπτύσσουν κατά την διάρκεια του γυαλίσματος είναι μεγάλες γιαυτό θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν τους χρησιμοποιούμε.

Πλεονεκτήματα:
-Γρήγορη διόρθωση των ελαττωμάτων του χρώματος
-Επαγγελματικό αποτέλεσμα

Μειονεκτήματα:
-Δεν συνίσταται για αρχάριους





ΑΛΟΙΦΕΣ
Οι αλοιφές αποτελούνται από λιπαντικά, νερό, διαλύτες και λειαντικά όλα μεσα σε ένα γαλάκτωμα. Τα λειαντικά που περιέχουν μέσα οι αλοιφές στις περισσότερες περιπτώσεις είναι από διοξείδιο του πυριτίου, πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν λειαντικά από οξειδίου του αργιλίου. Επίσης πολλές αλοιφές περιέχουν λειαντικά και από τα δυο ειδή λειαντικών που αναφερθήκαν. Οι αλοιφές δουλεύουν μέσω της τριβής που αναπτύσσεται ανάμεσα στο χρώμα και το pad. Τα λειαντικά είναι σαν κόκκοι που με την τριβή σιγά-σιγά διασπόνται σε όλο και μικρότερους κόκκους μέχρι να εξαφανιστούν τελείως. Τότε η αλοιφή έχει ΄΄σπάσει΄΄(φαίνεται σαν ομίχλη). Για να πάρουμε το 100% από μια αλοιφή θα πρέπει να την δουλεύουμε μέχρι να ΄΄σπάσει ΄΄. Τα λειαντικά διαφέρουν σε μέγεθος ανάλογα με την κοπτικότητα της αλοιφής. Όσο πιο κοπτική είναι μια αλοιφή τόσο πιο μεγάλα σε μέγεθος είναι τα λειαντικά που περιέχει.Όσο κατεβαίνουμε σε κοπτικότητα τα λειαντικά γίνονται όλο και πιο μικρά σε μέγεθος. Υπάρχουν τρεις κύριες κατηγορίες αλοιφών Compounding, Polishing, Finishing.


Compounding (χοντρές αλοιφές)
Οι χοντρές αλοιφές είναι οι πιο επιθετικές αλοιφές που υπάρχουν και έχουν μεγάλη κοπτικότητα. Τις χρησιμοποιούμε για να αφαιρέσουμε βαριά ελαττώματα στο χρώμα σε παραμελημένα, κακώς συντηρημένα αυτοκίνητα και αφαίρεση σημαδιών μετά από υγρό τρίψιμο(sanding). Οι χοντρές αλοιφές σε πολλές περιπτώσεις αφήνουν πίσω ολογράμματα και marring για αυτό θα πρέπει μετά να γυαλίσουμε με πιο λεπτές αλοιφές ώστε να έχουμε όσο πιο λεία επιφάνεια γίνεται. Σήμερα υπάρχουν αλοιφές νέας τεχνολογίας που αφήνουν πολύ λεία επιφάνεια χωρίς ολογράμματα και marring.Οι χοντρές αλοιφές δεν προτείνονται για χρήση με το χέρι καθώς είναι δύσκολο να σπάσουν με αυτόν τον τρόπο. Επειδή έχουν μεγάλη κοπτικότητα θέλουν μεγάλη προσοχή όταν τις χρησιμοποιούμαι καθώς μπορούν να αφαιρέσουν σε λίγο χρόνο μεγάλο μέρος του χρώματος.


Polishing(μεσαίες αλοιφές)
Οι μεσαίες αλοιφές έχουν μικρότερη κοπτικότητα από ότι οι χοντρές αλοιφές και χρησιμοποιούνται για αφαίρεση μετρίων ελαττωμάτων στο χρώμα. Το αποτέλεσμα που αφήνουν είναι πιο λείο από ότι οι χοντρές όμως δεν είναι τέλειο για αυτό θα πρέπει μετά να γυαλίσουμε με αλοιφή φινιρίσματος. Μερικές μεσαίες αλοιφές είναι σε θέση να αφήσουν πολύ λείο αποτέλεσμα σε ορισμένα χρώματα.


Finishing(ψιλές-φινιρίσματος αλοιφές)
Οι αλοιφές φινιρίσματος έχουν την μικρότερη κοπτικότητα σε σχέση με της άλλες δυο κατηγορίες και χρησιμοποιούνται για την αφαίρεση επιφανειακών ελαττωμάτων στο χρώμα. Δεν θα αφαιρέσουν πιο βαθιά ελαττώματα και αφήνουν πολύ λείο αποτέλεσμα. Χρησιμοποιούνται επίσης για να δώσουν βάθος και αντανακλάσεις. Μερικές αλοιφές φινιρίσματος περιέχουν μέσα ουσίες οι οποίες γεμίζουν τις μικρές γρατσουνιές στο χρώμα.


PAD

Τα pad είναι φτιαγμένα από αφρώδες υλικό και έχουν κυκλικό σχήμα. Στην αγορά υπάρχουν διάφορα pad από πολλές εταιρίες σε διάφορα μεγέθη. Το μέγεθος τους ξεκινάει από 3,5 ίντσες έως και 7,5 ίντσες. Τα μικρά pad ονομάζονται spot pad και χρησιμοποιούνται για το γυάλισμα μικρών επιφανειών και δυσπρόσιτων σημείων όπως είναι κολόνες, καμπύλες στα φτερά, προφυλακτήρες κ.α. Για τους Dual Action αλοιφαδόρους είναι πιο αποτελεσματικά τα μικρά pad καθώς με αυτά τα pad κατανέμονται καλυτέρα τα λειαντικά των αλοιφών κατά το γυάλισμα. Αυτό οφείλετε στην συγκέντρωση περισσότερης ενεργείας σε μια μικρή περιοχή. Τα μεγάλα pad σε Dual Action αλοιφαδόρους δεν κατανέμουν τα λειαντικά τόσο καλά όσο τα μικρότερα pad οπότε είναι καλό να χρησιμοποιούμε pad 5-6 ίντσες και όχι μεγαλύτερα. Το ακριβώς αντίθετο ισχύει για τους περιστροφικούς αλοιφαδόρους τα μεγάλα pad κατανέμουν καλυτέρα τα λειαντικά των αλοιφών στο χρώμα από ότι τα μικρότερα pad. Επίσης τα pad θα πρέπει να είναι λίγο πιο μεγάλα από την πλάκα υποστήριξης του αλοιφαδόρου. Υπάρχουν τρεις κύριες κατηγορίες pad: Cutting Pad, Polishing Pad, Finishing Pad.

Cutting Pad
To Cutting Pad είναι το πιο επιθετικό pad αφρού και έχει την πιο πυκνή δομή σε σχέση με τα αλλά δυο. Η κοπτικότητα του είναι μεγάλη και χρησιμοποιείται για να αφαιρέσουμε βαριά ελαττώματα στο χρώμα σε συνδυασμό με χοντρές και μεσαίες αλοιφές. Μετά την χρήση τέτοιου pad-αλοιφής προτείνεται να συνεχίσουμε γυάλισμα με Polishing Pad και πιο λεπτή αλοιφή.

Polishing Pad
Το Polishing Pad είναι το πιο διαδεδομένο. Χρησιμοποιείται για να διορθώσουμε μέτρια ελαττώματα στο χρώμα με μεσαίες και ψιλές αλοιφές. Το συγκεκριμένο pad μπορεί να τελειώσει πολύ ωραία με ψιλές αλοιφές χωρίς να χρειαστεί να γυαλίσουμε με λεπτότερο pad-αλοιφή.

Finishing Pad
Το Finishing Pad έχει σxεδόν μηδενική κοπτική ικανότητα και χρησιμοποιείται για να εφαρμόσουμε κεριά, sealant, glaze, pre-wax.Επίσης χρησιμοποιείται με αλοιφές φινιρίσματος ώστε να δώσει βάθος στο χρώμα.

Ευχαριστουμε το forum.swell.gr/index.php για την παραχωρηση των πληροφοριων. :thank_you: :beer:
Γουσταρω φαση.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Mavro.Skyli, Giannaras, Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.

Περιποίηση χρώματος και εξωτερικής εμφάνισης. 05/06/2013 00:28 #8

  • Το Άβαταρ του/της panos Συντάκτης θέματος
  • panos
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2104
  • Ληφθέντα Likes 2340
Απλα και ωραια βιντεο απο τον μετρ του ειδους Junkman.
!




Διαλεξα τον συγκεκριμενο γιατι ειναι ευχαριστος και απλος. :rasta: :popcorn:
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Mavro.Skyli, Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, VAGGOS.D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περιποίηση χρώματος και εξωτερικής εμφάνισης. 07/06/2013 10:37 #9

Πάνο ή οποιος άλλος ξέρει, οτι γράφουμε για τα γυαλισμάτα κλπ ισχύουν μόνο για χρώματα διπλής? στα μονής τι παιζει?
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περιποίηση χρώματος και εξωτερικής εμφάνισης. 07/06/2013 16:53 #10

Spiros P200E έγραψε: Πάνο ή οποιος άλλος ξέρει, οτι γράφουμε για τα γυαλισμάτα κλπ ισχύουν μόνο για χρώματα διπλής? στα μονής τι παιζει?

λοιπόν, έκατσα και τα είδα όλα τα βίντεο, και αυτό που κατάλαβα είναι ότι ισχύουν τα ίδια....
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2