Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Κεφαλή για κιτάκι υπερκυβισμού malossi 210

Κεφαλή για κιτάκι υπερκυβισμού malossi 210 25/07/2019 01:48 #1

  • Το Άβαταρ του/της Spiros P200E Συντάκτης θέματος
  • Spiros P200E
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 5406
  • Ληφθέντα Likes 8979
Εδώ θα προσπαθήσουμε να δούμε κάποια πράγματα σε σχέση με τις κεφαλές για τους φίλους που έχουν κάνει ή σκεφτονται να κάνουν το βήμα για ενα κιτάκι υπερκυβισμού και συγκεκριμένα για το malossi 210 που ειναι το πιο διαδεδομένο στην Ελλάδα και όχι μόνο.

Σε ότι αφορά τα κιτάκια που κυκλοφορούν στην αγορά υπάρχει η επιλογή για αγορά του κυλινδροπίστονου είτε σκέτο χωρίς κεφαλή, είτε με κεφαλή.

Σε ότι αφορά την Ελλάδα, απ όσο μπορουμε να γνωρίζουμε απο επαφές και συνομιλίες με κόσμο σε πανελλήνιες συναντήσεις είτε μέσω γνωστών συνεργείων και βελτιωτών του χώρου, η πλειοψηφία επιλέγει να αγοράσει το κιτάκι χωρίς τη κεφαλή.
Ο λόγος είναι οτι μια βεσπα που ο ιδιοκτήτης της την προορίζει για τουριστική χρήση η κεφαλή malossi που δίνει το κιτάκι δουλεύει με αρκετά μεγάλη συμπίεση και με σκουίς κάτω του 1mm πράγμα σχετικά απαγορευτικό για καποιον που θελει να ταξιδεψει στην Ελλάδα ειδικά με τις θερμοκρασίες που επικρατούν τους καλοκαιρινούς μήνες.

Αν λοιπόν δεν χρησιμοποιηθεί η κεφαλή malossi του κιτ, η πιο διαδεδομένη επιλογή είναι να ανοίγεται σε κάποιο μηχανουργείο η μαμά piaggio κεφαλή. Το κόστος δεν είναι μεγάλο και ανέρχεται περίπου στα 20Ε, πρέπει ομως να ακολουθηθεί κάποιο σχετικό σχέδιο από το μηχανουργείο προκειμένου να μη καταστραφεί η κεφαλή και δεν έχουμε τα αναμενόμενα αποτελέσματα σε ότι αφορά τη λειτουργία της βέσπας μας.

Παρακάτω παραθέτω ενα πρόχειρο σκαρίφημα σε σχέση με τις διαστάσεις που πρέπει να ακολουθήσουμε και μια φωτό με μια αρκετά σωστά ανοιγμένη κεφαλή του φίλου Viagra που τοποθετήσαμε τις προηγούμενες μέρες σε κάποιο project.

Το συνολικό ανοιγμα της κεφαλής πρέπει να γίνει στα 68,5 mm. Ο τρούλος να εχει διάμετρο περίπου 50mm και συνεπώς η διάμετρος τους σκουις μπαντ να ειναι στα 9,25mm. Το μυστικό στη διαδικασία του ανοίγματος είναι ο μηχανουργός να μην "ενοποιήσει" τη κλίση του σκουις μπαντ με τον τρούλο οπως μπορούμε να δουμε και στη παρακάτω φωτό. Ειναι προτιμότερο στο σημείο που από το σκουις μπαντ πάμε στο τρούλο να υπάρχει γωνία και να έρθει "χεράτα" παρά να γίνουν ολα ισιωμα και να χαλάσει η λειτουργία του χώρου καύσης και της κεφαλής.





Για όσους τώρα δεν θέλουν να μπούν στη διαδικασία να ανοίξουν τη μαμά κεφαλή τους και θέλουν να πληρώσουν κάτι παραπάνω, μπορούν να προμηθευτούν τη κεφαλή MMW η οποία ειναι σωστά σχεδιασμένη και πουλιέται και σε τρεις διαφορετικές εκδοχές σε ότι αφορά το σκουις.
Η εμπειρια έχει δείξει ότι για να δουλευει ικανοποιητικά ένα τουριστικό malossi ενα σκουις 1,5-1,8 είναι μια χαρά.

Στη παρακάτω φωτό απεικονίζονται απο αριστερά προς τα δεξιά μία κεφαλή malossi από κιτακι 210 MHR, μια κεφαλή piaggio ανοιγμένη σωστά και τέρμα δεξιά μια μαμά κεφαλή piaggio απείραχτη



Παρακαλώ για προσθήκες-διορθώσεις όποιον φίλο επιθυμεί προκειμένου το θέμα να γίνει πληρέστερο :two_thumbs:
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis, panos, axxis, alecan, kostaspx1917

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Spiros P200E.

Κεφαλή για κιτάκι υπερκυβισμού malossi 210 25/07/2019 02:31 #2

Επίσης μια εναλλακτική στο θεμα malossi 210 είναι και η κεφαλή της polini η οποία έχει σχετικά μικρό κόστος αλλά απαιτεί και πάλι επίσκεψη στο μηχανουργείο.σε γενικές γραμμές η σωστή σχεδίαση της κεφαλής είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον ουρανό του πιστονιου.ενας απλός κανόνας είναι ότι το σκουός μπαντ δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 8 μοίρες από την γωνία του ουρανού του πιστονιού.επισης μετράει αρκετά το φάρδος του σκουις μπαντ.για ένα τουριστικό malossi δεν πρέπει να δούμε πάνω από 10,5-10,8/1 συμπίεση.επισης πολλοί συνδιαζουν κιτακια με κεφαλές από την επόμενη βαθμίδα στην ιεραρχία,δηλαδή στο σπορτ συνήθως βάζουν του mhr και στο mhr βάζουν της mmw.θα πρέπει επίσης να γνωρίζουμε ότι όσο μεγαλύτερη συμπίεση έχουμε τόσο πιο γρήγορα έρχονται σε θερμοκρασία τα καυσαέρια,που σημαίνει ότι σε παρατεταμένη χρηση,τουρισμό δηλαδή,το γκρουπ έρχεται σε θερμοκρασία πειρακια και αναπάντεχο "σφίξιμο" και κακό άπλωμα τελικής.βεβαια το ακριβώς ανάποδο σημαίνει και σκάρτες επιδόσεις στις χαμηλές και μεσαίες στροφές

και ενα βιντεο του φρικιου που ισως βοηθαει για την παραμετρο squish
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, panos, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Κεφαλή για κιτάκι υπερκυβισμού malossi 210 25/07/2019 20:14 #3

πολυ ωραίο thrent.
μπράβο σας
"αχαστο στοίχημα"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1