να΄μαστε και παλι εδω για μια κουβεντα περι τρομπας......την εποχη που σχεδον ολοι φευγουν απο το κλασσικο τιμιο dellorto si
εμεις θα κανουμε ενα πισογυρισμα,θα μεινουμε στο παραδοσιακο αρχαιο dellorto και θα κανουμε προσπαθεια να το αναβαθμισουμε.
πως θα γινει αυτο?τρομπαροντας το!με την βοηθεια μια παλμικης τρομπας με μεβρανη που λειτουργει με υποπιεση.
μια μικρη παρενθεση ειναι οτι το tip καστομια,πατεντα η οπως αλλιως το ονομαζετε δεν γινεται για να αδειαζει το ρεζερβουαρ
αυτο το εχουν πετυχει με μικρα και με μεγαλα καρμπ.ολη η ιοστορια γινεται για να υπαρχει πιεση και παροχη χωρις να εχουμε στο σωληνακι μας
"αφρους" δηλαδη ατροφιες της παροχης αλλα συνεχωμενη παροχη απο γεματο στο μεσον στο περασμα στη ρεζερβα μεχρι να μεινει εντελως απο καυσιμο.
οποτε μην μου πει καποιος οτι του αδειαζει το ρεζερβουαρ χωρις τρομπα....αυτο το γνωριζουμε!
οι τρομπες της ιστοριας μας ειναι παλμικες(για τους χαι τεκ παιζουν και ηλεκτρικες)και μας κανουν την δουλεια μας κυριως οι μικρες των 20ε
παροχης απο 10Lt εως 22-24 διαφορων εταιριων οπως και μερικες που μπορουμε να τις βρουμε σε καποια σκουτερ της περασμενης δεκαετιας.
τρομπες με παροχη 55lt/h προσωπικα τις βρισκω υπερβολικα μεγαλες και χωρις λογο να δωσει καποιος τα διπλα και καμια φορα τριπλα χρηματα.
αυτες λοιπον οι τρομπες προυποθετουν καλη κατασταση του καρμπ μας καινουρια σωληνακια καυσιμου και προαιρετικα τροποποιημενο ρουμπινετο η ετοιμο μεγαλυτερο.στις μεγαλες τρομπες που λεγαμε θα πρεπει οπωσδηποτε να κανουμε ενα bybass με επιστρεφομενες βενζινες ,σε καποιες μικρες εχει τυχει να μην το χρειαζονται αλλα για αποφυγη πειραματων θα πουμε οτι ειναι σε ολες απαραιτητο αυτη η διακλαδωση,εκτος απο την τρομπα της dellorto
που εχει εσωτερικο Bybass.η συνδεσμολογια τωρα της τρομπας ειναι απλη εχει μια εισοδο απο το ρεζερβουαρ και μια εξοδο προς το καρμπ και μια τριτη υποδοχη για την υποπιεση.αυτη η υποπιεση μας περιπλεκει λιγο την τοποθετηση.σε περιπτωση που εχουμε το μοτερ προς επισκευη,στον παγκο τεσπα.η πρωτη και καλυτερη λυση ειναι να κανουμε τρυπα στην θυριδα του καρτερ.ειναι το πιο δυνατο σημα υποπιεσης που μπορουμε να παρουμε καθως το πιστονι δινει το πιο δυνατο σημα,ακομα και απο τον στροφαλο.ο στροφαλος ειναι επισης ενα καλο σημειο για να παρουμε σημα.εδω θα κοιταξουμε ομως να πουμε πως μπορουμε να κανουμε ολο αυτο,με το μοτερ πανω στο σασι και ας πουμε οτι θα κανουμε κινηση αναστρεψιμη(οχι τρυπα στο καρτερ δηλαδη εαν και αυτο επιστρεφει....τεσπα)
σε λιγο η συνεχεια γιατι το ποστ γινεται σεντονι