Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Pump it-dellorto 24si και aftermarket

Pump it-dellorto 24si και aftermarket 17/10/2019 19:28 #1

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290
να΄μαστε και παλι εδω για μια κουβεντα περι τρομπας......την εποχη που σχεδον ολοι φευγουν απο το κλασσικο τιμιο dellorto si
εμεις θα κανουμε ενα πισογυρισμα,θα μεινουμε στο παραδοσιακο αρχαιο dellorto και θα κανουμε προσπαθεια να το αναβαθμισουμε.
πως θα γινει αυτο?τρομπαροντας το!με την βοηθεια μια παλμικης τρομπας με μεβρανη που λειτουργει με υποπιεση.
μια μικρη παρενθεση ειναι οτι το tip καστομια,πατεντα η οπως αλλιως το ονομαζετε δεν γινεται για να αδειαζει το ρεζερβουαρ
αυτο το εχουν πετυχει με μικρα και με μεγαλα καρμπ.ολη η ιοστορια γινεται για να υπαρχει πιεση και παροχη χωρις να εχουμε στο σωληνακι μας
"αφρους" δηλαδη ατροφιες της παροχης αλλα συνεχωμενη παροχη απο γεματο στο μεσον στο περασμα στη ρεζερβα μεχρι να μεινει εντελως απο καυσιμο.
οποτε μην μου πει καποιος οτι του αδειαζει το ρεζερβουαρ χωρις τρομπα....αυτο το γνωριζουμε!
οι τρομπες της ιστοριας μας ειναι παλμικες(για τους χαι τεκ παιζουν και ηλεκτρικες)και μας κανουν την δουλεια μας κυριως οι μικρες των 20ε
παροχης απο 10Lt εως 22-24 διαφορων εταιριων οπως και μερικες που μπορουμε να τις βρουμε σε καποια σκουτερ της περασμενης δεκαετιας.
τρομπες με παροχη 55lt/h προσωπικα τις βρισκω υπερβολικα μεγαλες και χωρις λογο να δωσει καποιος τα διπλα και καμια φορα τριπλα χρηματα.
αυτες λοιπον οι τρομπες προυποθετουν καλη κατασταση του καρμπ μας καινουρια σωληνακια καυσιμου και προαιρετικα τροποποιημενο ρουμπινετο η ετοιμο μεγαλυτερο.στις μεγαλες τρομπες που λεγαμε θα πρεπει οπωσδηποτε να κανουμε ενα bybass με επιστρεφομενες βενζινες ,σε καποιες μικρες εχει τυχει να μην το χρειαζονται αλλα για αποφυγη πειραματων θα πουμε οτι ειναι σε ολες απαραιτητο αυτη η διακλαδωση,εκτος απο την τρομπα της dellorto
που εχει εσωτερικο Bybass.η συνδεσμολογια τωρα της τρομπας ειναι απλη εχει μια εισοδο απο το ρεζερβουαρ και μια εξοδο προς το καρμπ και μια τριτη υποδοχη για την υποπιεση.αυτη η υποπιεση μας περιπλεκει λιγο την τοποθετηση.σε περιπτωση που εχουμε το μοτερ προς επισκευη,στον παγκο τεσπα.η πρωτη και καλυτερη λυση ειναι να κανουμε τρυπα στην θυριδα του καρτερ.ειναι το πιο δυνατο σημα υποπιεσης που μπορουμε να παρουμε καθως το πιστονι δινει το πιο δυνατο σημα,ακομα και απο τον στροφαλο.ο στροφαλος ειναι επισης ενα καλο σημειο για να παρουμε σημα.εδω θα κοιταξουμε ομως να πουμε πως μπορουμε να κανουμε ολο αυτο,με το μοτερ πανω στο σασι και ας πουμε οτι θα κανουμε κινηση αναστρεψιμη(οχι τρυπα στο καρτερ δηλαδη εαν και αυτο επιστρεφει....τεσπα)
σε λιγο η συνεχεια γιατι το ποστ γινεται σεντονι
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis, v.g, Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Pump it-dellorto 24si 17/10/2019 19:37 #2

:popcorn:
Αντίκα - Κλασικό
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Pump it-dellorto 24si 17/10/2019 19:55 #3

Pump up the jam, pump it up
While you feet are stompin'
And the jam is pumpin'
Look at here the crowd is jumpin'
Pump it up a little more
Get the party going on the dance floor
Seek us that's where the party's at
And you'll find out if you're too bad
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Pump it-dellorto 24si 17/10/2019 19:55 #4

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290
παμε τωρα να δουμε και τις τρομπες με bybass

και χωρις το bybass το εξωτερικο αλλα με εσωτερικο

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Pump it-dellorto 24si 17/10/2019 20:08 #5

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290
στο παραδειγμα μας εχουμε μια με εσωτερικο bybass οποτε ξεκιναμε τα βηματα που θα ακολουθησουμε καυως και τα υλικα.
θα χρειαστουμε μια τρομπα ενα Hose Nipple(ακροφυσιο?)τεσπα ενα τσουτσουνι σφυχτηρες και ενωσεις(προτινω να γινουν μονοκομματα ομως τα σωληνακια και οχι με ενωσεις.πρωτα απ ολα πρεπει να στηριξουμε καλα την τρομπα ιδανικο θα ηταν στο σασι....ειπαμε ομως να μην κανουμε τρυπες στο σασι οποτε θελουμε καπου αλλου,μια επιλογη ειναι στις υπαρχουσες τρυπες της ηλεκτρονικης......φφφφφ μπλεκουμε(εγω αυτο θα εκανα αλλα δεν εχει σημασια)μια καλη επιλογη ειναι το καπακι του καρμπ!παμε λοιπον να παρουμε μετρα και να φτιαξουμε βασεις.

οι πιο ψαγμενοι μπορουν να κολλησουν απο πισω και παξιμαδι ωστε να μην κρατανε κοντρα.
επισης χρειαζεται και μια τρυπα στο μπροστα μερος

εχουμε σχεδον τελειωσει.....η υποπιεση που λεγαμε?
σωστα,αυτη θα την κανουμε πανω στο ιδιο το καρμπ

θα βαλουμε το τσουτσουνι

και θα γεμισουμε με κολληση,προσοχη δεν ειναι η απλη κολληση επαφων που χρησιμοποιουμε αλλα σαν αυτο που εχουν οι υδραυλικοι.
οι πιο ψαγμενοι θα βαλουν υγρο μεταλλο μεταλλο δυο συστατικων κτλ κτλ ολα λειτουργουν και ειναι οκ
φυσικα τσεκαρουμε να μην προεξεχει στην μεσα πλευρα του καρμπ

και μας εχει μεινει το εξωτερικο.....σε λιγο ερχομαι

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, v.g

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Pump it-dellorto 24si 17/10/2019 20:13 #6

Γιατί να μην προεξέχει μέσα στο καρμπ;
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Pump it-dellorto 24si 17/10/2019 20:22 #7

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290
στην περιπτωση μας η εξωτερικη συνδεσμολογια εγινε με τσοντες και μαστους-μουφες κτλ ενωσης για να μην βγει ντεποζιτο κτλ.
παμε εστω και ετσι να δουμε πως και τι θα κανουμε.
απο το σασι η το παλιο σωληνακι βενζινης

σωληνακι προεκταση προς τρομπα και εισοδος της υποπιεσης(σημα) στο καρμπ
εξοδος απο τρομπα προς το καρμπ

μια απλο το πλαι για το γενικο πλανο

και καπου εδω τελειωσαμε.πλεονεκτηματα?
αρκετα εαν εχεις καποιον κυλινδρο βελτιωμενο
λιγα εαν ειναι μαμα και εχεις το 20αρι σε περιπτωση 125/150 τοτε η επομενη βελτιωση ειναι ισως ενα 24αρι που και παλι ελεγχεται τι παραπανω θα δωσει.
μειονεκτηματα?μαλλον κανενα ή μαλλον υπαρχει εαν θελω να ειμαι πολυ σχολαστικος εαν και μονο εαν μεινει η βεσπα παρκαρισμενη για μεγαλοχρονικα διαστημα,αλλα λυνεται(θα δουμε παρακατω)ομως τα συν,δεν υπαρχει κομπιασμα δεν υπαρχει ατροφια ειναι πολυ πιο στρωτη ολη η λειτουργεια στο φασμα που δουλευει ο εκαστοτε κυλινδρος,πιο ευκολο ζιγκλερωμα(στο μαμα θελει να ξαναδει λιγα δεδομενα ο κατοχος της,ισως το μεικτη)σε περιπτωση εξωτερικου καρμπ
πολυ μεγαλυτερη ευκολια στο σεταρισμα.τωρα που ειπα για "ορθιο" καρμπ καλο θα ηταν να γινει μια ενημερωση και να συμπεριλαβουμε εδω και την περιπτωση τρομπας με μεγαλο καρμπ κτλ.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, v.g

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Pump it-dellorto 24si 17/10/2019 20:30 #8

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290

Vasilis έγραψε: Γιατί να μην προεξέχει μέσα στο καρμπ;

δεν δημιουργει προβληματα(φανταζομαι)αλλα για ποιο λογο να χαλασει ενα τσουτσουνι την ροικοτητα?
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": v.g

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Pump it-dellorto 24si και aftermarket 17/10/2019 20:36 #9

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290
μετα απο πιεσεις,απο ορθαδες καρμπουρατοριστι,αλλαζουμε το τιτλο σε πιο
γενικο και βαζουμε μεσα και ορθια καρμπ πλεον οποτε εδω θα βαλουμε προβλημα
και λυσεις στον συνδιασμο τρομπας και καρμπ ορθιου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Pump it-dellorto 24si 17/10/2019 20:42 #10

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 773
  • Ληφθέντα Likes 1290

Vasilis έγραψε: Pump up the jam, pump it up
While you feet are stompin'
And the jam is pumpin'
Look at here the crowd is jumpin'
Pump it up a little more
Get the party going on the dance floor
Seek us that's where the party's at
And you'll find out if you're too bad


κορυφαιες στιγμες!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2