Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Ντίζα γκαζιού

Ντίζα γκαζιού 02/06/2020 11:32 #11

πολυ ωραιος,καθαρη δουλεια!

και αφου πιασαμε το σκριπ γκαζιου παμε και σε μια γρηγορη πατεντα.

σε αυτο το σημειο κανουμε τρυπα 5 μμ(καφε)η συνολικη επιφανεια(πρασινο)ειναι 9mm
κανουμε πασα
ριχνουμε μεσα στην τρυπα(βαθος 19μμ μετρησα και ειναι η κοκκινη γραμμη)
με την σειρα
1 μπιλια,ελαφρως μικροτερη απο την τρυπα των 5μμ
2.ενα ελατηριο(κοντο)
3.σκουλικοβιδα
και τα κλεινουμε ,βιδωνουμε.....οχι τελειως σφιχτα.
αυτο θα κρατησει πολυ καιρο,μαλλον πολυ περισσοτερο καιρο απο τις στραβοροδελες που συνηθως εχουν μικρη διαρκεια ζωης.
μην ξεχναμε οτι οποτε δουμε οτι εχει λιγους κραδασμους μπορουμε να ανοιξουμε το τιμονι και να σφιξουμε!
προσοχη δεν ειναι οτι ειναι το κορυφαιο συστημα για μειωση ή και μηδενισμο των κραδασμων,αλλα ειναι ενα συστημα diy.

p.s1:εννοειται οτι το χερουλι καλο θα ηταν να βγει απο το τιμονι.
P.S2:συντομα και λυση για το απεναντι χερουλι.....εκδοση factory :silly:

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Ντίζα γκαζιού 02/06/2020 13:52 #12

Ωραία λύση.
Πρέπει να βάλουμε και το κόλπο με τα ρουλεμάν, αλλά δεν ξέρω κανέναν να το έχει κάνει.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ντίζα γκαζιού 02/06/2020 14:04 #13

Vasilis έγραψε: Ωραία λύση.
Πρέπει να βάλουμε και το κόλπο με τα ρουλεμάν, αλλά δεν ξέρω κανέναν να το έχει κάνει.


την επομενη βδομαδα θα εχουμε φωτογραφικο υλικο,ειμαι ακομα σε βρεφικο σταδιο με τις βασεις κτλ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ντίζα γκαζιού 02/06/2020 14:14 #14

κατι αλλο που ξεχασα να γραψω παραπανω ειναι οτι τη διαδικασια με την μπιλια
στο απεναντι χερουλι,των ταχυτητων δηλαδη δεν μπορουμε τοσο ευκολα να το κανουμε
γιατι το αλουμινιο ειναι λεπτο και δεν πιστευω οτι θα εχει σωστο αποτελεσμα.
την ιδια πατεντα μπορουμε να την εφαρμοσουμε απο την κατω μερια και σε τιμονι
παλιου large αλλα και small τιμονιου,εκτος οπως μπορουμε να καταλαβουμε σε τιμονι τυπου gs,vbb,vnb(εκτος απο το διαιρετο vnb) κτλ.

την ιδια πατεντα δεν μπορουμε να την εφαρμοσουμε σε τιμονια με φιξ τιμονιερες οπως T5,cosa.
εκει μπορει βεβαια να εφαρμοστει λυση εξωτερικης γκαζιερας(αυτο βασικα μπορει να γινει σε ολα τα τιμονια).
σε ολα αυτα μπορει να εφαρμοστει το πρωτο μερος του 3d δηλαδη "κοντη γκαζιερα" αλλαζοντας το μοχλικο οπως εκανε ο βασιλης παραπανω.

λυσεις για τους κραδασμους ξαναλεω υπαρχουν πολλοι
χρηση δακτυλιδιων,χρηση τεφλον Lml η μπουρτζινων(και τα δυο τα βρισκουμε στο εμποριο ετοιμα η τα φτιαχνουμε),χρηση ρουλεμαν.
προυποθετει ομως επισκεψη σε μηχανουργειο ωστε να γινει η δουλεια με μεγαλυτερη ακριβεια.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Ντίζα γκαζιού 21/07/2020 10:45 #15

Με μαμά κοκκαλο ντίζας χερουλιού PX.Aλλάζουμε όλη τη ντίζα μαζί με το κάλυμμα δένοντας την άκρη της παλιάς με την άκρη της νέας με ταινια.Αντί όμως για νέα ντίζα γκαζιού χρησιμοποιούμε ντίζα ταχυτήτων που είναι πιο ισχυρή.Το fix βαρελάκι της ντίζας των τασχυτήτων ταιριάζει γάντι στο κόκκαλο του γκαζιού της PX.Mέσα στη κάσα του καρμπυρατέρ δένουμε την ντίζα με το κλασσικό μικρό βαρελάκι σφιγκτήρα.Μετά σε μελλοντικές αλλαγές αλλάζουμε μόνο το συρματόσχοινο της ντίζας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ντίζα γκαζιού 22/07/2020 01:52 #16

Καλησπέρα και καλωσήρθες!
Η διαδικασία που περιέγραψες είναι πράγματι πολύ βολική, αλλά αφορά μόνο "μαμά" si καρμπυρατέρ.
Στα όρθια (phbh, pwk κλπ) που χρησιμοποιούμε αρκετοί, δεν μπορείς στη μεριά του κάρμπ να δέσεις βαρελάκι. Χωράει μόνο το μικρό κεφαλάκι που είναι πρεσσαρισμένο στις ντίζες γκαζιού απο "μαμά", οπότε αναγκαστικά στη μεριά της γκαζιέρας έχουμε ελεύθερη τη ντίζα.
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ντίζα γκαζιού 22/07/2020 07:56 #17

Όντως για μαμά καρμπυρατέρ μιλάω, το έχω έτσι πολλά χρόνια και δεν μου έχει κοπεί
η ντίζα γκαζιού έκτοτε.Άλλωστε η θεματολογία είναι ντίζα γκαζιού γι'αυτό το πόσταρα εδώ.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ντίζα γκαζιού 23/07/2020 12:32 #18

thanostse έγραψε: Όντως για μαμά καρμπυρατέρ μιλάω, το έχω έτσι πολλά χρόνια και δεν μου έχει κοπεί
η ντίζα γκαζιού έκτοτε.Άλλωστε η θεματολογία είναι ντίζα γκαζιού γι'αυτό το πόσταρα εδώ.


Ναι κι εγώ έτσι το ειχα όταν είχα μαμά. Είναι και πιο βολικό στο πέρασμα και δεν κόβεται πάνω εύκολα :thmbsup:
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2