Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Μπροστινό fd σε σασί pe

Μπροστινό fd σε σασί pe 07/03/2020 13:36 #1

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 829
  • Ληφθέντα Likes 1399
αγαπημενοι φιλοι καλησπερα,σημερα θα δουμε πως μπορειτε να γινετε πιο μοντερνοι στο θεμα στησιματος του μπροστινου πιρουνιου.
δεν ειναι λιγες οι φορες που ολοι θελουμε αναβαθμιση στο φρενο και στο στησιμο γενικοτερα της pe μας.
ειδικα τα πρωτα μοντελα εχουν ενα κακης ευσταθιας μπροστινο λογο του μικρου πειρου και φυσικα περιοριστικου για την τοποθετηση ταμπουρου με φλοταριστο αμυγδαλο ή ακομα και δισκοφρενο.οι πουριστες ας αλλαξουν σελιδα καλωσηρθατε στο κοσμο του free style.
οι μετρησεις που εχω κανει ειναι για καποιον που θελει να δουλεψει το μηχανακι του και σε ενα απογευμα να εχει το καινουριο πιρουνι,χωρις να χασει χρονο δηλαδη.εδω να πω οτι η σωστη διαδικασια ειναι
να βγαλουμε πιρουνι
να βαλουμε το νεο,
να βγαλουμε κλειδαρια
να σημαδεψουμε το κλειδωμα
να ξαναβγαλουμε το πιρουνι
να ανοιξουμε την τρυπα
να μονταρουμε και να παμε στην ευχη του θεου(μην ξεχασετε να ξαναβαλετε την κλειδαρια στο σασι)
οποτε παμε λιγο πιο μπακαλιστικα χωρις το παραπανω.

σταθερες μας ειναι το φαγωμα στο τιμονι ειναι ιδιο και για τα δυο πιρουνια
και το λουκι που περναει η ροδελα που ειναι ενα σταθερο σημειο σε ολα ωστε να παρουμε αποστασεις να σημαδεψουμε και να προχωρησουμε.
εδω να πω οτι το παλιο σκαλοκομμα πολλοι το αφηνουν ετσι,εγω προτιμησα να το γεμισω με την αργκον ωστε να "μην εχει" παραπανω απο ενα κλειδωμα
και αφου εγραψα πολλα ας βαλω και τις φωτο.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, axxis, Nikolas, alecan, SaFiS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Μπροστινό fd σε σασί pe 07/03/2020 15:10 #2

Ωραίο ποστ όπως πάντα.
Εκεί που γράφεις πουρίστες διάβασα τουρίστες.
Μετά άρχισα να σκέφτομαι πουριστικό σετ απ.
Το γέμισμα με αργκόν ενέχει κινδύνους με την θερμοκρασία;
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Μπροστινό fd σε σασί pe 07/03/2020 22:27 #3

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 829
  • Ληφθέντα Likes 1399
Ίσως το σωστό θα ήταν πουριτανοί...τεσπά ,για την θερμοκρασία όχι δεν υπάρχει θέμα ακόμα και να υπερβάλεις σε αμπέρ και θερμοκρασία είναι το σασί με τα ποτήρια του πάνω κάτω που μηδενίζουν το τυχόν Στράβωμα(δύσκολο βέβαια αλλά λέμε σε περίπτωση που γίνει)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Μπροστινό fd σε σασί pe 12/05/2020 12:31 #4

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 829
  • Ληφθέντα Likes 1399
αφου λοιπον εχουμε τοποθετησει το πιρουνι,εχουμε φτιαξει την κλειδαρια και εχουμε βαλει το φλοταριστο της αρκομπαλενο παμε ενα βημα παραπερα, σε δισκοφρενο!
μενουν να λυσουμε καποια θεματα που προκυπτουν.καποια απο αυτα μπόρουν να ξεπεραστουν ευκολα,εαν γινει μια μεταμοσχευση απο μπροστινο ετοιμο fd σε pe.παμε ομως να δουμε με πραγματα που ηδη εχουμε και γενικα να
κρατησουμε ενα λουκ ας πουμε p200e πανω απο το 60%.
ο πρωτος τροπος για το λουκ αυτο ειναι μουαγιε στυλ ταμπουρο Lml.
εδω αρχιζει το πρωτο προβλημα.οι βασεις Piaggio lml δεν ειναι ιδιες,ουτε φυσικα τα μουαγιε.
εαν τα μπλεξουμε κουμπωνουν βεβαια,απλα χανουμε το κοντερ λογο για διαφορετικου ατερμονα.
εδω οι δυο δαγκανες,μάλλον οι βάσεις για τις δαγκάνες.
σε ολα αυτα ο συνδιασμος των ανταλλακτικων, που τουλαχιστον χρησιμοποιησα εγω,ηταν ακομα πιο προβληματικος.
πρωτα απ ολα δεν εμπαινε το κατω μερος της αναρτησης.ενω το πιατζιο πιανει σε δυο βιδες 6γωνες το lml πιανει σε μια 6γωνη και μια 4γωνη.


οποτε με την λιμα και το ντρεμελ μπηκε και το κατω μερος "σωστα"

εαν μιλουσαμε για καποια αλλη αναρτηση τα πραγματα θα ηταν λιγο πιο απλα,επισης λογο του οτι το γονατο της αναρτησης εχει δικο του πασο
θα μπορουσα να βαλω ενα μονο παξιμαδι.....ή και κανενα!Για το ψυχολογικο πιο πολυ εβαλα δυο.
αφου λυσαμε το θεμα αυτο δημιουργηθηκε ενα νεο θεμα ,το πως μπορουμε να σταματησουμε το λαμακι που συγκρατει την ντιζα του κοντερ.
εδω αποφασισα να κινηθω διαφορετικα χωρις να εχω στο μυαλο μου οτι θα λειτουργησει(μου ειναι ψιλοαδιαφορο σε αυτη την φαση το κοντερ)
ετσι με πλαστελινη εχτισα το κατω μερος της βασης της δαγκανας σε "Στυλ Piaggio"
αυτα τα ολιγα με το κατω μερος και παμε σιγα σιγα να δουμε και προς τα πανω τι γινεται.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Μπροστινό fd σε σασί pe 12/05/2020 13:00 #5

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 829
  • Ληφθέντα Likes 1399
το πανω μερος του τιμονιου τωρα η μαλλον το κατω μερος της τιμονιερας τεσπα οπως και να λεγεται
P200E KAI PX200E δεν ειναι ιδια.της px ειναι πιο φαρδυ το πισω μερος οποτε στο σασι της p200e δεν εχει αυτη την "συνεχεια"
που θα επρεπε να εχει.......λεπτομερια?ναι ειναι!
ψαχνουμε να βρουμε ετοιμο τιμονι Px?εαν το εχουμε η τεσπα το βρισκουμε ευκολα ναι το κανουμε.
στην περιπτωση μας τιποτα απο τα δυο δεν εγινε.ουτε εψαξα ουτε ειχα τιμονι απο Px και ουτε ηθελα να πω την αληθεια.
ειπαμε 60% λουκ p200e και παμε να δουμε τι θα κανουμε με οτι εχουμε.
τροποι αρκετοι να κρατηθουμε με το μαμα τιμονι.
1 ημιυδραυλικος τροπος με τρομπα TYPHOON μετατροπεας δηλαδη.......δεν με τρελαινει,αλλα ειναι λυση.
2 ημιυδραυλικο με uniball ball join η οπως αλλιως λεγεται....πολυ ανωτερο,πολυ ακριβοτερο....το αφησα να φυγει απο το λιγοστο μυαλο μου.
3.τρομπα cnc μεσα στην τιμονιερα.η απολυτη λυση για απολυτο καμουφλαρισμα....αναπαντεχα και το πιο ακριβο με διαφορα....εγινε αναμνηση οταν εμαθα την τιμη.
4 tig λιμα dremmel και μαμα τρομπα Piaggio.....ωπα εδω ειμαστε φτασαμε σε επιλογη!

οποτε βρισκουμε ενα πεταμενο η σπασμενο στην περιπτωση μου τιμονι-τιμονιερα
αφαιρουμε εντελως το τριγωνικο κομματι που πιανει την μανετα της ντιζατης βερσιον.
κολλαμε ενα πλακακι αλουμινιου απο ακρη σε ακρη.εγω κολλησα ενα πλακακι παχους 10μμ εαν θυμαμαι καλα.

με καποιο απο τα αγαπημενα μας εργαλεια κατεβασουμε την κολληση σε ενα λογικο επιπεδο.

σημαδευουμε την τρομπα και αφαιρουμε οτι περισσευει(αυτο σαν λειτουργικο σταδιο δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα,γινεται για αισθητικους λογους)

στο κατω μερος(επισης για αισθητικους λογους)προσθεσα πλαστελινη για να αποφυγω τον υπερβολικο
στοκο εαν και δεν νομιζω οτι θα ειχε και ποτε θεμα.....τεσπα το εβαλα.

δεν ξεχναμε να ανοιξουμε και τρυπες που θα βιδωσουν την τρομπα στο τιμονι μας και τα απαραιτητα πασα σε αυτες.
με αυτα και με αυτα ψιλοτελειωσαμε και με την τιμονιερα

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis, panos, axxis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Μπροστινό fd σε σασί pe 12/05/2020 14:14 #6

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 829
  • Ληφθέντα Likes 1399
μας μενει το μαρκουτσι ή το υψηλης, το σωληνακι με τα υγρα τεσπα.
λυσεις για αυτο 2
1,περνουμε καινουριο χωρις τα ρακορ μπανω κατω θα χρειαστουμε εαν θυμαμαι καλα λιγο πανω απο το μετρο(για αποφυγη λαθους μετραμε την μαμα ντιζα φρενου και προσθετουμε 10-20 ποντους επιπλεον που πιθανον να αφαιρεσουμε στην τελικη τοποθετηση.αγορα επισης ρακορ και μια τρυπα η στο κατω σημειο της τιμονιερας η στο πανω πλαστικο καλυμα του τιμονιου,το δευτερο το βλεπω πιο σωστο.θα πρεπει την μαμα τρυπα του πιρουνιου να την ανοιξουμε βεβαια για να μπορει να περασει ευκολα το υψηλης.κοστος ρακορ και υψηλης μαζι με νεες μπρουτζοροδελες για τα ρακορ καπου στο 70αρι-80αρι.αυτος το τροπος δινει το πιο καθαρο λουκ και δεν απαιτει τρυπα στο φτερο.

2 χρησιμοποιουμε το μαμα μαρκουτσι ο τροπος που επελεξα καθως ειχα το μαρκουτσι Piaggio και επειδη εφαγα την αποθηκη μεχρι να το βρω.....
εδω θα χρειαστει να κανουμε δυο επεμβασεις
Α.Στο φτερο ,στην πίσω πλευρά απαιτεί μια τρύπα ώστε να κατεβάσουμε το μαρκουτσι.το φτερό fd κάτω δεξιά έχει ένα δακτυλίδι οδηγό εδώ μπορούμε να κάνουμε αρκετά για αυτό το δακτυλίδι...έως και τίποτα.λυσεις πολλές,φαντάζομαι,γιατί στην περίπτωση μου έβαλα έτοιμο φτερό από fd οπότε δεν μπορώ να προτείνω κάποιο τρόπο με σιγουριά
Β. στο πανω μερος του σασι ωστε να περασει το μαρκουτσι απο πανω προς τα κατω.
απο την αριστερη πλευρα στο pe περναει απο την δεξια που ειναι και το σωστο δεν περναει,οποτε οπλιζομαστε και παλι
με λιμα dremmel ρασπα και ανοιγουμε περιπου ενα χιλιοστο την διοδο ωστε να κατεβει προς τα κατω το μακρουτσι.
αυτα μεχρι εδω και εχουμε κανει μια τοποθετηση προχειρη ωστε να δουμε τι αλλο χρειαζεται τριμαρισμα φτιαξιμο κτλ
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, axxis, Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Μπροστινό fd σε σασί pe 12/05/2020 23:55 #7

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Spiros P200E.

Μπροστινό fd σε σασί pe 13/05/2020 00:09 #8

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Μπροστινό fd σε σασί pe 13/05/2020 00:32 #9

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 829
  • Ληφθέντα Likes 1399

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.

Μπροστινό fd σε σασί pe 13/05/2020 19:19 #10

Γουσταρω φαση.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1
  • 2