αφου λοιπον εχουμε τοποθετησει το πιρουνι,εχουμε φτιαξει την κλειδαρια και εχουμε βαλει το φλοταριστο της αρκομπαλενο παμε ενα βημα παραπερα, σε δισκοφρενο!
μενουν να λυσουμε καποια θεματα που προκυπτουν.καποια απο αυτα μπόρουν να ξεπεραστουν ευκολα,εαν γινει μια μεταμοσχευση απο μπροστινο ετοιμο fd σε pe.παμε ομως να δουμε με πραγματα που ηδη εχουμε και γενικα να
κρατησουμε ενα λουκ ας πουμε p200e πανω απο το 60%.
ο πρωτος τροπος για το λουκ αυτο ειναι μουαγιε στυλ ταμπουρο Lml.
εδω αρχιζει το πρωτο προβλημα.οι βασεις Piaggio lml δεν ειναι ιδιες,ουτε φυσικα τα μουαγιε.
εαν τα μπλεξουμε κουμπωνουν βεβαια,απλα χανουμε το κοντερ λογο για διαφορετικου ατερμονα.
εδω οι δυο δαγκανες,μάλλον οι βάσεις για τις δαγκάνες.
σε ολα αυτα ο συνδιασμος των ανταλλακτικων, που τουλαχιστον χρησιμοποιησα εγω,ηταν ακομα πιο προβληματικος.
πρωτα απ ολα δεν εμπαινε το κατω μερος της αναρτησης.ενω το πιατζιο πιανει σε δυο βιδες 6γωνες το lml πιανει σε μια 6γωνη και μια 4γωνη.
οποτε με την λιμα και το ντρεμελ μπηκε και το κατω μερος "σωστα"
εαν μιλουσαμε για καποια αλλη αναρτηση τα πραγματα θα ηταν λιγο πιο απλα,επισης λογο του οτι το γονατο της αναρτησης εχει δικο του πασο
θα μπορουσα να βαλω ενα μονο παξιμαδι.....ή και κανενα!Για το ψυχολογικο πιο πολυ εβαλα δυο.
αφου λυσαμε το θεμα αυτο δημιουργηθηκε ενα νεο θεμα ,το πως μπορουμε να σταματησουμε το λαμακι που συγκρατει την ντιζα του κοντερ.
εδω αποφασισα να κινηθω διαφορετικα χωρις να εχω στο μυαλο μου οτι θα λειτουργησει(μου ειναι ψιλοαδιαφορο σε αυτη την φαση το κοντερ)
ετσι με πλαστελινη εχτισα το κατω μερος της βασης της δαγκανας σε "Στυλ Piaggio"
αυτα τα ολιγα με το κατω μερος και παμε σιγα σιγα να δουμε και προς τα πανω τι γινεται.