Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Vespa SS180 "La nonna"

Vespa SS180 "La nonna" 15/01/2016 18:12 #41

Αν ειναι να το "πειραξεις" τοσο καλλιτερα να βαλεις ενα 200αρι πανω.......
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": v.g

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa SS180 "La nonna" 16/01/2016 01:35 #42

Εξαρταται τι θες να κανεις;
Εαν ψαχνεις καθαρες επιδοσεις τοτς μονο απο συγχρονα μοτερ θα τις παρεις.
Την μαγεια ομως ενος piston ported θα την παρεις μονο με το δικο της μοτερ.
Εξαλλου τετοιο μοτερ ειχες και βρηκες το super sport....τεσπα για το 200αρι
ειναι χιλιοειπωμενα για το δικο της μοτερ τωρα
Για το big bore συγκεκριμενα θα αναφερθω καθως τα αλλα steps ειναι θεμα απλο.
Θελεις καινουρια μπιελλα εγω προτινω μια prox απο μοτοσυκλετα
Θελεις ενα πιστονι στα 67mm και ελατηρια απο yz της wiseco με παραγγελια ερχεται πακετο.
Θες ενα καρμπυρατερ σοβαρο το δικο της της ss φτανει μεν στα 29 με ανοιγμα αλλλα....
Θες κατεβασμα της κεφαλης εδω θελεις μαστορα που να ξερει και με ορεξη.
Και μια εξατμιση μεταξυ της δικια της και sip road.
Εγω σε δοκιμη σε μαμα κυλινδρο και mikuni 27αρι ειδα αρκετη βελτιωση
και χωρις να πειραξω τιποτα αλλο!
Το πιστονι δεν δουλευει με reed μην χανεις το χρονο σου.
Το μεγαλο προβλημα τα ηλεκτρικα το λυνεις με ενα σετ ρευματα
Η απο px προερχομενα(και ολες οι εξεληξεις τους τυπου variable αβανς)
η εαν εισαι παλαιας κοπης με ρευματα απο rally fesmatronic.
Εαν εισαι οldschool θες εναν καλο τορναδορο ωστε να φτιαξει εναν αποστατη....δεν ξ3ρω
κατα ποσο ειναι προτιμοτερο απο θεμα κοστους.
Σε γενικες γραμμες αυτα ειναι και εφοσον ο κυλινδρος σου ειναι σταα τελευταια του.
Υπαρχει και ακομα πιο δραστικη βελτιωση που ομως θελει χερι να βαλεις και στα καρτερ.
Επειδη εγινε σεντονι το στααματαω εδω.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": SokoNik, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Vespa SS180 "La nonna" 18/01/2016 16:39 #43

  • Το Άβαταρ του/της Demetrio Συντάκτης θέματος
  • Demetrio
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • ForzaVespa
  • Δημοσιεύσεις: 73
  • Ληφθέντα Likes 34
Σε λίγες μερες θα πάω τον κύλινδρο να δω ποσο φάγωμα θέλει και μετά αποφασίζω για big bore ή νορμαλ..
Έπονται εξελίξεις..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa SS180 "La nonna" 20/01/2016 14:10 #44

  • Το Άβαταρ του/της Demetrio Συντάκτης θέματος
  • Demetrio
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • ForzaVespa
  • Δημοσιεύσεις: 73
  • Ληφθέντα Likes 34
Το προστατευτικό του κυλνίδρου το χω δώσει για αμμοβολή και εφαγε και τα χημικά του..
Εγινε σπεσιαλ!

Αυτες τις μέρες θα το παραλαβω.. Τι χρώμα πρεπει να ειναι ασημί λογικά. Σωστά? (οπως και η φτερωτή)?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa SS180 "La nonna" 20/01/2016 15:29 #45

Το vespa tecnica, το δείχνει μαύρο.
Αλλά εσύ το αφήνεις και στο χρώμα του μετάλλου αν θέλεις, δεν είναι λάθος...
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa SS180 "La nonna" 04/02/2016 09:27 #46

  • Το Άβαταρ του/της Demetrio Συντάκτης θέματος
  • Demetrio
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • ForzaVespa
  • Δημοσιεύσεις: 73
  • Ληφθέντα Likes 34
Guys ξέρει κανείς ποια ειναι τα ρουλεμάν του μοτερ

Βρίσκω τα παρακάτω:

- Outputshaft Wheelside 6304 20x52x12
- Crankshaft Flywheelside Ν205 Type2 25x52x15
- Outputshaft Clutchside 613912 25x62x12
- Inputshaft bearing 62301 12x37x17

Υπάρχουν κι αλλα δυο σύμφωνα με την SIP.. Ξέρουμε κωδικούς;
14x7x4
21x2x11,8

Υπάρχει αλλο το οποίο ειναι και το πιο ακριβό. Ποιό ειναι αυτό;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa SS180 "La nonna" 04/02/2016 11:20 #47

Για το μοτέρ, τα ρουλεμάν είναι 5.
2 του στροφάλου, ένα του τροχού, ένα του αυτόματου, και ένα του δέντρου των ταχυτήτων.
Τώρα για την αγορά τους, είτε πας με τα παλιά στο χέρι για δείγμα και παίρνεις τα καινούρια, ή πας σε βεσπομάγαζο και ζητάς ρουλεμάν για SS180..
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa SS180 "La nonna" 04/02/2016 11:53 #48

  • Το Άβαταρ του/της Spiros P200E
  • Spiros P200E
  • Εκτός
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 5546
  • Ληφθέντα Likes 8977
Μιλά με Κύρου ή απευθείας με σιπ αφού μένεις Γερμανία να στα στείλουν... μη ψάχνεις με τα νούμερα γιατί είναι πιο πιθανό να κανεις κάνα λάθος..
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Vespa SS180 "La nonna" 04/02/2016 12:06 #49

Demetrio έγραψε: Guys ξέρει κανείς ποια ειναι τα ρουλεμάν του μοτερ

Βρίσκω τα παρακάτω:

- Outputshaft Wheelside 6304 20x52x12
- Crankshaft Flywheelside Ν205 Type2 25x52x15
- Outputshaft Clutchside 613912 25x62x12
- Inputshaft bearing 62301 12x37x17

Υπάρχουν κι αλλα δυο σύμφωνα με την SIP.. Ξέρουμε κωδικούς;
14x7x4
21x2x11,8

Υπάρχει αλλο το οποίο ειναι και το πιο ακριβό. Ποιό ειναι αυτό;



το 6304 ειναι 20x52x15 ΠΡΟΣΕΧΕ μην γινει λαθος.το 3055 ειναι το 20x52x12

25x52x12 = 6205

και γενικα googlare για κωδικους. αν εισαι γερμανια παρε σιπ να ξεμπερδευεις οντως

τα εχει ακριβα βεβαια..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Βασίλης.

Vespa SS180 "La nonna" 04/02/2016 18:25 #50

  • Το Άβαταρ του/της Demetrio Συντάκτης θέματος
  • Demetrio
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • ForzaVespa
  • Δημοσιεύσεις: 73
  • Ληφθέντα Likes 34
Ωραίος ρε Βασίλη! Ευχαριστώ!

Τώρα τα διόρθωσα!

- Crankshaft Flywheelside **6205** 25x52x15
- Outputshaft Clutchside **613912** 25x62x12
- Outputshaft Wheelside **3055** 20x52x12
- Inputshaft bearing **62301** 12x37x17

Τα υπολοιπα δεν τα βρίσκω:

Kickstarter Selector-Box side 14x7x4
Neadle set 21x2x11,8


Απ οτι φαίνεται θα παρω το σετ και θα σκασω και μετα θα ξέρω τις διαστάσεις.
Το ψάχνω γιατι δεν γουστάρω να πληρώσω ενα ρουλεμαν 100 Ευρώ, γιατι η SIP προφανώς θα χει και καποια κινέζικα μεσα στο σετ και γιατι στο μοτερ το δικό μου ειναι ολα για τον :wanker: οποτε δεν μπορω να βγάλω ακρη με τα παλιά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Demetrio.