Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Ανακατασκευή Vespa vbb1t 1962

Ανακατασκευή Vespa vbb1t 1962 24/06/2019 18:58 #171

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2926
  • Ληφθέντα Likes 6468


Τα ρουφάγαμε τα λαδάκια μας.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ανακατασκευή Vespa vbb1t 1962 24/06/2019 19:44 #172

:whooooo: :whooooo:
Πώς το πήρες γραμμή? Βρήκες βενζινολαδα στις βαλβολινες?
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ανακατασκευή Vespa vbb1t 1962 24/06/2019 20:20 #173

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2926
  • Ληφθέντα Likes 6468
Το Venturi της πολίνι που έβγαλα από την PE, το έβαλα σ'αυτήν.
Βάζω μπροστά, μου πέταγε βενζίνες στο ταβάνι.
Βρίσκω ένα βίντεο του φρήκμοπεντ που εξηγεί κάποιες αιτίες του blowback (έτσι το ονομάζει)
Μια από όλες τις αιτίες, είναι και το oil sucking από κάπου δηλαδή ρουφάει ο στρόφαλος οπότε στέλνει το καύσιμο πίσω.
Και επειδή και με το μαμά καρμπ και φίλτρο είχα και blowback και λαδίλα στο μοτέρ, κατέληξα στο oil sucking. Και κατά τα φαινόμενα, είχα δίκιο.
Βέβαια, είχα και πολύ λασκα μπουζοκαλώδιο, αλλά ήταν μικρή η μείωση.
Θα αλλάξω και ένα μανιατό γιατί το δικό του είναι αρκετά ταλαιπωρημένο και με πολλή κοπτοραπτική.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ανακατασκευή Vespa vbb1t 1962 24/06/2019 20:55 #174

Δεν ξέρω αν αξίζει να αγοράσεις μανιατο. Καλύτερα να αγοράσεις ένα καλό πικάπ ντουκατι και να αλλάξεις τα φθαρμένα καλώδια. Είναι μάπα τα μανιατα που πουλιούνται πλέον...
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, v.g

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ανακατασκευή Vespa vbb1t 1962 24/06/2019 21:40 #175

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2926
  • Ληφθέντα Likes 6468
Θα μας δώκεις το στροβοσκοπικό σου κομπρεσέρι να διαπιστώσουμε τα λεγόμενά σου.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ανακατασκευή Vespa vbb1t 1962 24/06/2019 22:27 #176

Αν δεν το έχεις ήδη κλείσει, συμβουλή, βάλε το καλό σετ φλατζών της Piaggio (πράσινες) σε συνδυασμό με την Permatex Supragrey και ακολούθα τον τρόπο του FMP για την "ενίσχυση" της επιφάνειας της φλάτζας ώστε να αποφευχθεί το "oil sucker problem"...

Όσο για τα πηνία, το pickup της Ducati είναι η καλύτερη λύση αν και τελευταία, έχουν ανέβει αρκετά οι τιμές τους, με αποτέλεσμα να συμφέρει να αγοράσεις τα no-name πηνία που κυκλοφορούν πλέον...
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ανακατασκευή Vespa vbb1t 1962 24/06/2019 22:45 #177

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2926
  • Ληφθέντα Likes 6468
Δεν το έχω κλείσει, σήμερα το άνοιξα.
Τις πιάτζιο φλάντζες που λες έχω παραγγείλει.
Φλατζόκολλα έχω μια τούμπανο που είχα πάρει από Ιαπωνική (παίζει να είναι permatex)
Τον τρόπο ενίσχυσης δεν τον έχω ακουστά. Να γκουγκλάρω fmp?
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ανακατασκευή Vespa vbb1t 1962 24/06/2019 23:12 #178

  • Το Άβαταρ του/της Vasilis Συντάκτης θέματος
  • Vasilis
  • Αποσυνδεμένος
  • Moderator
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2926
  • Ληφθέντα Likes 6468
Ωπα, τώρα το έπιασα. Fmp εννοείς freakmoped. Οκ, το χω.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ανακατασκευή Vespa vbb1t 1962 24/06/2019 23:13 #179

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, viaGRa, Nks

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Ανακατασκευή Vespa vbb1t 1962 25/06/2019 10:56 #180

για αρχη περα του σετ,παρε μια καλη φλατσοκολλα και
βαλε την φλατζα "κολλητα" στο μεγαλο καρτερ.
μερικοι παλιοτερα εβαζαν κολλα σε σπρει,αλλα αυτα συνηθως τα βαζουν σε χαλκινες φλατζες......σαν το δακτυλο δεν εχει πουθενα!
βαλε κολλα στο μικρο καρτερ και κλεισε και κεντραρισε και εισαι ετοιμος.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis, Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.