Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: LML 200 4t

LML 200 4t 21/09/2015 10:54 #1

  • Το Άβαταρ του/της bapako Συντάκτης θέματος
  • bapako
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 52
  • Ληφθέντα Likes 17
Καλημερα σε ολους.Ονομαζομαι Παναγιωτης και ενδιαφερομαι για vespa 250 η 300,απο 2010 και μετα.Το ποσο που διαθετω ειναι 2500-2700Ε.Θελω καποιες διευκρινισεις για την αξιοπιστια και την ποιοτητα των 2 μοντελων,τι να προσεξω,καθως και αν εχετε προτασεις αξιολογες μεσω car gr.Oi εμπειρια μου απο scooters αρκετη θα ελεγα(sym 300,kymco 500,gilera 500).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by bapako.

LML 200 4t 21/09/2015 13:32 #2

Οι διαφορες των δυο μοντελων,οπως αλλωστε γνωριζεις ηδη,ειναι στο σκληροτερο μπροστινο αμορτισερ και τον ελαχιστα πιο ροπατο κινητηρα της 300αρας.Απο αξιοπιστια μια χαρα ειναι εκτος απο την τρομπα βενζινης,αν εχει αλλαχθει με την τελευταια εκδοση δεν εχεις προβλημα.Δεν εχει κατι διαφορετικο να προσεξεις απο οποιοδηποτε αλλο σκουτερ της αγορας.Προτασεις μεσω car.gr δεν ειναι ευκολο να γινουν,το σκουτερακι πρεπει να το δεις απο κοντα και οχι μονο απο φωτογραφιες.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": bapako

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 24/09/2015 11:31 #3

  • Το Άβαταρ του/της bapako Συντάκτης θέματος
  • bapako
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 52
  • Ληφθέντα Likes 17
Οι βεσπες που βλεπω στο car του 07,08,09 στα 250 κυβικα σε τι διαφερουν απο την καινουργια 250αρα?θελω να συγκρινω αν αξιζει να καταληξω σε μτχ γιατι με βαση τα 3600Ε της καινουργιας,τα 2600 και πανω για δευτερο χερι μου φαινονται πολλα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 24/09/2015 14:27 #4

Η καινούρια έχει άλλα όργανα, άλλο κωλοφάναρο, διαφορετικό μπροστινό, ABS, 0 χιλιόμετρα, καινούρια χρώματα, διαφορετική γραβάτα και γενικά είναι η καινούρια 300άρα με 250άρι μοτέρ.

scooternet.gr/news/%CE%BD%CE%B5%CE%B1-%C...9%CF%83%CE%B7%CF%83/
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 24/09/2015 15:19 #5

bapako έγραψε: Οι βεσπες που βλεπω στο car του 07,08,09 στα 250 κυβικα σε τι διαφερουν απο την καινουργια 250αρα?θελω να συγκρινω αν αξιζει να καταληξω σε μτχ γιατι με βαση τα 3600Ε της καινουργιας,τα 2600 και πανω για δευτερο χερι μου φαινονται πολλα.


Η καινουργια 250αρα στην ουσια,περα απο γραβατα κωλοφαναρο και οργανα,εχει διαφορετικο συστημα μπροστινης αναρτησης.Ειναι παλι μονομπρατσο αλλα συμφωνα με την πιατζιο εχει καλυτερη αποσβεση στις λακουβες και καλυτερη συμπεριφορα κατα το φρεναρισμα.Τα φρενα παραμενουν ιδια.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 24/09/2015 15:20 #6

Vasilis έγραψε: Η καινούρια έχει άλλα όργανα, άλλο κωλοφάναρο, διαφορετικό μπροστινό, ABS, 0 χιλιόμετρα, καινούρια χρώματα, διαφορετική γραβάτα και γενικά είναι η καινούρια 300άρα με 250άρι μοτέρ.

scooternet.gr/news/%CE%BD%CE%B5%CE%B1-%C...9%CF%83%CE%B7%CF%83/


Δεν εχει abs η 250.Μονο η καινουργια 300 που κοστιζει 4700 περιπου.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 24/09/2015 15:36 #7

Από το 2016 θα είναι υποχρεωτικό. Άρα θα βάλουν και στη 250άρα (πάλι). Και θα το χρεώσουν αντίστοιχα.
Μάλλον τώρα συμφέρει να την πάρει κανείς την καινούρια...
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 24/09/2015 15:51 #8

Vasilis έγραψε: Από το 2016 θα είναι υποχρεωτικό. Άρα θα βάλουν και στη 250άρα (πάλι). Και θα το χρεώσουν αντίστοιχα.
Μάλλον τώρα συμφέρει να την πάρει κανείς την καινούρια...


Δεν θα βαλουν απλα θα σταματησουν να την πουλανε.Στις περισσοτερες χωρες αλλωστε δεν πωλειται 250αρα facelift.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 24/09/2015 16:49 #9

  • Το Άβαταρ του/της bapako Συντάκτης θέματος
  • bapako
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 52
  • Ληφθέντα Likes 17
ευχαριστω ρε παιδες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 28/09/2015 19:03 #10

  • Το Άβαταρ του/της bapako Συντάκτης θέματος
  • bapako
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 52
  • Ληφθέντα Likes 17
Παιδια βεσπα 300 super του 2011 σε πολυ καλη κατασταση με 22000 χλμ ποσο την κοστολογειται?θελω την γνωμη σας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.