Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: LML 200 4t

LML 200 4t 11/07/2016 02:20 #141

Μπα, δεν είναι αναξιόπιστο, απλώς θέλει συνήθεια. Με πήρε κι εμένα λίγο καιρό, αλλά το συνήθησα.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 11/07/2016 08:08 #142

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Τι δηλαδή θα φτιάξει????Είναι ο δείκτης βενζίνης στην πρώτη γραμμή από άδειο και μένω....πρέπει να γυρίζω ρεζερβα....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 11/07/2016 08:23 #143

Όχι, δεν θα φτιάξει, απλά θα ξέρεις ότι στη μια γραμμή θα μένεις.
Μάλλον ο Αλέξης δεν εννοούσε αξιοπιστία, αλλά συνέπεια.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 11/07/2016 09:11 #144

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Μικρό το κακό. Άλλωστε όλοι μου οι καημοί (μηχανές) μέχρι τώρα δεν είχαν δείκτη βενζίνης ,πλην των παπιών φυσικά!
Όσο λειτουργεί ο χιλιομετρητής είμαστε καλά!!! χα χα χα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 13/07/2016 12:40 #145

Αυτό που εννοούσα είναι ότι θέλει συνήθεια να διαβάζεις την ένδειξη βενζίνης. Μια χαρά αξιόπιστο είναι. Απλώς θα ξέρεις ότι στην πρώτη γραμμή από άδειο είναι που το γυρνάς ρεζέρβα. Αυτό θα συμβεί στα 110 χλμ από γεμάτο στην πόλη, και πιο πολλά (γύρω στα 120) στην εθνική. Αυτό είναι 3.5 L βενζίνης. Από κει και πέρα έχεις άλλο ένα λίτρο ρεζέρβα, που σου βγάζει γύρω στα 30 χλμ στην πόλη (πιο πολλά στην εθνική). Σύνολο δηλαδή έχεις 4.5 L βενζίνης, εκ των οποίων το ένα είναι η ρεζέρβα σου. Με τον καιρό θα μάθεις με το που νιώθεις το "άδειασμα" στο γκάζι να το γυρνάς επιτότου ρεζέρβα, χωρίς να σταματήσει. Απλώς είσαι ψιλιασμένος ότι αυτό θα συμβεί στην πρώτη γραμμή από άδειο.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": dimitris1340

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 21/07/2016 16:17 #146

:whistle: :whistle: :whistle:


Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis, apap86, dimitris1340

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 25/07/2016 16:11 #147

Γαμώ τα mods είναι, το είχα δει παλιότερα αυτό το βίντεο. Αλλάζεις κύλινδρο, καρμπυρατέρ, primary gear, εξάτμιση & CDI. Δεν ξέρω βέβαια τι λέει από κατανάλωση, δεδομένου ότι το ρεζερβουάρ είναι μόνο 4.5 λίτρα. Πρέπει να γαμάει πάντως!
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 15/08/2016 17:55 #148

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Με βάση τη δίμηνη συμβίωση μου με την LML 200 θα πω δύο απαραίτητες επεμβάσεις που απαιτούνται από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα.
Ένα 95 αρι ζιγκλερακι, από 88 που φοράει, θα χρειαστεί για να σταματήσουν τα μικρά και ανεπαισθητα αλλά εκνευριστικά λοξιγκακια-κοψιματακια περίπου στη μέση της διαδρομής του γκαζιου.
Και δεύτερον να αφαιρέσεις το εντελώς εκνευριστικό μπιμπερ-σειρινα των φλας. Ο θόρυβος του είναι σαν φορτηγο-νταλικα-λεωφορειο που κάνει όπισθεν.Ειλικρινά ντρέπεσαι να ανάψεις φλας σταματημενος...
:scooter:_
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 06/11/2016 18:23 #149

Για ρίξτε μια ματιά, τρελαθήκανε οι ινδοί.
www.react365.com/581e4f4827781/shock-in-...ce-new-vespa-py.html
(Το σάιτ είναι τύπου κουλούρι, αλλά η ιδέα γαμεί)
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": mikeK, VALHALLA

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.

LML 200 4t 06/11/2016 18:49 #150

Αυτά είναι.... 500cc και Bluetooth ναουμ.

Θα έχει και μια κόκκινη βούλα στο τιμόνι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.