Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: LML 200 4t

LML 200 4t 30/03/2017 21:49 #151



Πατήσαμε αισίως τα 20,000 χλμ στους πρώτους 18 μήνες συμβίωσης. Την χρησιμοποιώ κάθε, μα κάθε μέρα στην Αθήνα, την πήγα φορτωμένη και δικάβαλη Ιταλία, γενικώς την έχω ξεσκίσει, και μέχρι στιγμής, αν εξαιρέσει κανείς τα μικρά ηλίθια κοψίματα των καλωδίων των φλας, όλα είναι τέλεια.

Καλύτερο mod (πέρα απ'τις tubeless) ήταν μακράν και με διαφορά η Leo Vince εξάτμιση χωρίς καταλύτες. Καθόλου θόρυβος, εκπληκτική αύξηση της ροπής και σχεδόν μηδαμινή αύξηση κατανάλωσης, η οποία παραμένει ανάμεσα στα 2.7 με 3.3 L/100 km στην πόλη αναλόγως χρήσης. Φυσικά τηρείται ευλαβικά η αλλαγή λαδιών κάθε 2,500 χλμ και φίλτρου λαδιού κάθε 5,000.

Με ειδοποίησε κιόλας ο μάστορας πως πλέον λύνεται το σπαστικό πρόβλημα της τροφοδοσίας καυσίμου σε πολύ υψηλές στροφές με λιγότερο από μισό ντεπόζιτο με προσθήκη fuel pump.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, SokoNik, alecan, dimitris1340

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 30/03/2017 22:00 #152

Πολύ υψηλές στροφές;;;;
Πάλι κόντρες έκανες ρε;
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 30/03/2017 22:19 #153

Η ειδικότητα του αλεξ ειναι κόντρα στο πολύ αέρα... δεν μασάει το κώλο του
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Miltos_px

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 30/03/2017 22:27 #154

Spiros P200E έγραψε: Η ειδικότητα του αλεξ ειναι κόντρα στο πολύ αέρα... δεν μασάει το κώλο του


Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα...

Η αλήθεια είναι πως δεν την παλεύω καθόλου με τον πολύ αέρα, νιώθω σα φτερό στον άνεμο με την LML και δεν το απολαμβάνω καθόλου. Σίγουρα και το παρμπρίζ δε βοηθάει σε αυτό.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 24/04/2017 23:57 #155

@apap86
Συγχαρητήρια που κρατάς το νήμα ζωντανό.

Kάτοχος Vespa από το 1992 και με γραμμένα πάνω από 120.000 χιλιόμετρα και με εννιά μοντέλα στην κατοχή μου και με την LML δέκατο μοντέλο αναφέρω τα εξής σε όσους σκέφτονται να την αγοράσουν:

ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ 1500 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ

ΤΑ ΥΠΕΡ:

1)Φώτα τα καλύτερα έβερ σε βέσπα. Kαλύτερα και από τη Milenium - PX200FD
2)Κραδασμοί ελάχιστοι σαν να είναι ένα μονοκύλινδρο γιαπωνέζικο μοτοσυκλετάκι 250 κυβικών και φυσικά λιγότερη από οποιοδήποτε παπί.
3)Αναρτήσεις από άλλο πλανήτη, σκληρές με σωστές αποσβέσεις, κουραστικές στις λακούβες με ένα άτομο, τέλειες με δύο, άτομα και φορτίο, με άψογη ενεργιτική ασφάλεια , βιδώνουν τη μηχανή μέσα στη στροφή. Μπράβο σοτους ινδούς. Αν ήταν και ρυθμιζόμενο το πίσω ελατήριο θα ήταν must και για τους κατόχους PX
4)Πλαίσιο, έργο τέχνης, με μακρύ μεταξόνιο, που δίνει καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές, με λιγότερη νευρικότητα στην εσωτερική της στροφής, που θέλει περισσότερη αποφασιστικότητα στο πλάγιασμα για να "πέσεις" μέσα στη στροφή. Επίσης η ευθυβολία του στην εθνική οδό και η μεγαλύτερη αναισθησία του σε πλευρικούς ανέμους στην εθνική οδό είναι ευεργετική. Επιτέλους καλύτερο ζύγισμα του κινητήρα που τώρα αναγκάζει τον αναβάτη να γέρνει λιγότερο αριστερά για να πάει ευθεία. Το κακό είναι ότι λόγω διαφορετικού μεγαλύτερου μεταξονίου, ξεχάστε κάποια αξεσουάρ, π.χ. πίσω σκάρες, πίσω κάγκελα που είχατε από παλιές βέσπες. ΔΕ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ για κάποια χιλιοστά.
5)Τα καλύτερα γκριπ σε βέσπα μέχρι τώρα
6)Το καλύτερο δισκόφρενο σε βέσπα. Προοδευτικότατο. ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ (με κεφαλαία το γραφω για να το τονίσω) με μισό άγγιγμα της μανέτας ρίχνεις άγκυρα. Αλλά διαβάστε παρακάτω τι συμβαίνει με αυτό το δισκόφρενο
7)Κοντέρ με άψογο νυχτερινό φωτισμό , πορτοκαλί ξεκουραστη απεικόνιση χαρακτήρων για νυχτερινή οδήγηση αλλά διαβάστε παρακάτω τι συμβαίνει με αυτό το κοντέρ.
8. Ήχος εξάτμισης μπάσος και ρυθμικός.
9)ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ στο ταξίδι, στο φανάρι στο ρελαντί. Κατεβαίνεις από την κανίστρα με τη λαδίλα που είναι κομπρεσέρ και ανεβένεις σε rolls roys (αν είχε σωστή σέλα) Φτανεις στον προορισμό σου σε εκδρομή με τη λέσχη οι υπόλοιποι πίνουν ασπιρίνες και εσύ γελάς.
10)ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ μόνο 3,5 / 100KM. O εχθρός του βενζινά.
11)Καθρέφτες τέλιοι. Δεν ξεβιδώνωνται, απεικονίζουν σωστά, έχουν το κατάληλο μέγεθος, δεν είναι σα κεραίες τεράστιοι, δε χαλάει το πάσο τους, δεν είναι στο τιμόνι και ύστερα να ψάχνεις να βρεις τάπες τιμονιού (άμα κλωτσήσει το σπείρωμα), δεν έχουν πρόβλημα με κραδασμούς, δε βλέπεις τους ώμους σου (ένα ελάχιστο κομμάτι μόνο) και έχουν κατάληλο ύψος. Με λίγα λόγια επιτέλους θέλεις να αφήσεις τους καθρέφτες επάνω στη βέσπα.
12)ταιριάζου πολλά περιφεριακά από Piaggio και έτσι κρατάς ότι καλύτερο έχει και ότι δεν είναι καλό το βελτιώνεις με ανταλλακτικά από μία γνήσια βέσπα π.χ. κρατάς καθρέφτες, τακάκια δισκόπλακα , πλαίσο, μοτέρ και αλλάζεις π.χ. σέλλα, μανέτες κ.τ.λ. με Piaggio ή after Market
13)Αθόρυβο κιβώτικο χωρίς το ανατριχιαστικό γκαπ, και με καλύτερη αίσθηση στο κούμπωμα.


ΤΑ ΚΑΤΑ:
1)Συμπλέκτης που πιάνει αρκετα ψηλά
2)Μανέτες που θέλουν μακρυά δάχτυλα και θέλουν αλλαγή με άλλες ρυθμιζόμες. Αυτο το έχουν όλες οι βέσπες.
3)Σέλα παραδοσιακά άχρηστη όπως σε κάθε βέσπα χειρότερη από PX200 FD καλύτερη από όλες τις παλίες σέλες με ελατήρια της Piaggio (αυτό μας έλλειπε...). Αφρώδες με λάθος σκληρότητα, δε το λες και μαλακό, αλλά τελικά μετά από λίγο πονάει ο κ@λος σου. Ήδη έχει φάει μετατροπή
4)Λάστιχα για πέταμα νάυλον τα αλλάζεις την πρώτη μέρα. Μόλις τα άλλαξα σε συνδιασμό με την πλαισιάρα , τα φρένα και το μεγαλύτερο μεταξόνιο, στρίβω όπως δεν έστριβα ποτέ με καμμία άλλη βέσπα (Αλλά θέλει δύναμη να πέσει μέσα στη στροφή. Δεν τραβάς απλά τιμόνι. Ρίχνεις πλέον σώμα)
5)Κοντέρ με άψογο νυχτερινό φωτισμό , πορτοκαλί ξεκουραστη απεικόνιση χαρακτήρων για νυχτερινή οδήγηση, με παραδοσιακά άχρηστο δείκτη βενίνης αλλά Piaggio. Μεγάλο ατόπημα η έλλειψη από ενδεικτική λυχνία ρεζέρβας, με αποτέλεσμα ενώ έχεις δείκτη βενζίνης να πρέπει να γυρίζεις το ρακόρ στη ρεζέρβα, αλλά εποχές P200 - Rally. ΕΛΕΟΣ!!!. Εκείνες τουλάχιστον δεν είχαν δείκτει βενζίνης. Αντί αυτού του απαραίτητου ενδεικτικού, έχουν μία γελία ανυπόστατη ενδεικτική λυχνια που ανάβει όταν πατάς φρένο! Μα ότι να 'ναι λέμε κύριοι....
6)Επειδόσεις. ϊδια τελική, χειρότερη επιτάχυνση από 200αρα, η οποία αντισταθμίζετε όμως με τη φοβερή κλιμάκωση κιβωτίου. Επιταχύνει σαν 177 Pinasco 1st stage με καρμπυρατερ 20αρι μαμά και φαγωμένο στρόφαλο και θυρίδωμα. Δεν επιταχύνει σα 200αρα μαμά.
7)ΑΣΤΕΙΑ αυτονομία για βεσπίστι που θέλουν να ταξιδεύουν. 150 χιλιόμετρα είναι πολύ λίγα και υπήρχε χώρος να κάνουν το τεπόζιτο μεγαλύτερο αν θέλανε. Για την πόλη είναι φοβερή αυτονομία για μοτοσυκλετάκι-σκούτερ.
8.Προβλήματα στο παρατεταμένο τέρμα γκάζι στην εθνική (ατροφίες) αν έχεις φτάσει στο ¼ του τεποζίτου. Το καρμπυρατέρ είναι ψηλότερα από τη στάθμη βενζίνης και η βενζίνη δεν μπορεί να κάνει κάθετη ροή. Χρειάζεται ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αντλία βενζίνης μηχανική υποπίεσης (είναι πάμφηνες στο ebay) . Αλλιώς πρέπει να ταξιδεύετε με τεπόζιτο πάνω από ¼ πράγμα που δε γίνεται διότι είναι ήδη πολύ μικρό σε χωρητικότητα.
9)κάκιστο σε αίσθηση πίσω ταμπούρο. ϊσως φταίνε τα υλικά τριβής, ίσως το ταμπούρο, ίσως και τα δύο συνδιαστικά ίσως it's a kind of a lotery στο δικό μου μηχανάκι. Αλλά συγνώμη αυτό δεν είναι φρένο είναι σφουγγάρι. Και έχει και αργή επαναφορά το πενταλ, χωρίς όμως να κολλάει η ντίζα.... ΑΙΣΧΟΣ ΦΡΕΝΟ. (το πρόβλημα λύθηκε με αλλαγή υλικών τριβής). Ευτυχώς το μπροστινό ειναι από μοτοσυκλέτα σε αίσθηση - δύναμη.
10)Rubber triming parts είναι όλα ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ. Αγοράζετε ένα καλό after market set και τα αλλάζεται όλα.
11)Tρεις μοναδικές επιλογές σε σέλλες after market λόγω διαφοερετικού τεποζίτου που είναι υπερυψωμένο. Δύο σέλλες παράγει ως εξτρα η LML (μία σπορ, μια πολυθρονάτη) και μία παράγει η ancilloti που την αγόρασα και είναι μάπα και έχει σοβαρό πρόβλημα.... Αν σας ενδιαφέρει θα σας το γράψω το γιατί σε άλλο πόστ.

12)Το πανίσχυρο φρένο σε συνδιασμό με τη μονόμπραση ανάρτηση κάνει τη μηχανή να τραβάει δεξιά όταν πατήσεις αρχικά τη μανέτα και μέχρι να βυθιστει η μπροστινή ανάρτηση. Το φαινόμενο να διπλώσει το τιμόνει παύει να υπάρχει όταν: 1) Πλέον έχει βυθιστεί η μπροστινή ανάρτηση 2) Πατήσεις αποφασιστικά και όχι απαλά το μπροστινό φρένο συνδιαστικά με το πίσω. Αυτό το έχω πάθει σε μοτοσυκλέτες αλλά πρώτη φορά συμβαίνει σε βέσπα! Τέτοιο φρένο έχει μπροστινό!
13)Είναι τόσο πολιτισμένη και αθόρυβη που δεν ξέρω αν πρέπει να τις βάλω after market εξάτμιση. Ο @apap86 κάνει ειδική μνεία στην Leovinci που συνδιάζει ελευθερία με πολιτισμό. (Δώσε παραπάνω feedback please Mr @apap86)
Συμπέρασμα:
Είναι η βέσπα που έπρεπε να παράξει η Piaggio και θα την αγόραζε και το τελευταίο αμετανόητο μέλος της κάθε λέσχης ανά τον πλανήτη. Με το όνομα LML δεν μπορεις να κάνεις καριέρα ακόμα και αν προσφέρεις οικονομία και πολιτισμό στη μετακίνηση.
Αν διαβάσετε τα καλά της σχεδόν όλα είναι αδύνατον να τα αποκτήσεις σε μία γνήσια βέσπα αλλα αν διαβάσεις τα κακά της π.χ. το πίσω κακό φρένο μπορείς να το κάνεις να γίνει καλό αν τοποθετησεις ταμπούρα και υλικά τριβής Piaggio. Φυσικά δεν ισχύει το ίδιο π.χ. για την ενδεικτική λυχνία της ρεζέρβας που δεν μπορείς να την αποκτήσεις και πρέπει να μάθεις εν έτη 2017 να ζείς στρίβωντας το ρακόρ της βενζίνης (τατατά αίσχος)
Αλλά έτσι πως στριβει και έτσι πως φρενάρει αυτη η "βέσπα" , δεν μπορεί να στρίψει ποτέ καμία βέσπα γνήσια. Και στρίβει φοβερά και φρενάρει φοβερότερα. Τα επιπλέον 12 κιλά απο τη PX200 (110 η PX, 122 η 200αρα LML) συνδιαστικά με το μεγαλύτερο μεταξόνιο της αφαιρούν ευελιξία στην πόλη αλλά της δίνουν ακαμψία στο βουνό, σε δρόμους με στροφές και απίστευτη ευθυβολία στην εθνική ειδικά με μικρό ανεμοθώρακα. Με τα Heidenau Κ47 έχω ξεσκιστεί να κάνω καγκουριές που έκανα σα πιτσιρικάς πριν 20 χρόνια.
Η πιο μοντερνα βεσπα σε θεματα πολιτισμου, κραδασμων και κρατηματος που κοιταζει στα ισια τις αυτοματες "βεσπες", που κακα τα ψεματα στριβουν , φρεναρουν σωστα και ειναι πολιτισμενες. Η χρυση τομη που ενωνει τους δυο κόσμους. Πιο "βεσπα" από τις GTS αυτόματες (ξέρω είμαι κακός και άλθιος που γράφω τέτοια πράγματα) :watching:

Πραγματικά όλοι μένουμε με την απορία ΓΙΑΤΙ. Ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ, ενώ η piaggio είναι ένας βιώσιμος κολοσσός, που έχει τόσα πολλά μοτέρ στη φαρέτρα της, δεν μπήκε στο κόπο, να μετατρέψει ένα υπάρχων αυτόματο μοτέρ σε manual και να το τοποθετήσει σε ένα κλασσικο πλαίσο βέσπα έστω και αν δεν έβαζε ρεζέρβα και είχε το μοτέρ ζυγισμένο στο κέντρο. Χρήματα είχε και έχει, πελατολόγιο υπάρχει, υποψήφιοι υπάρχουν , το όνομα βέσπα τεράστιο brand name, γιατί δε το έκανε η piaggio? Έχουν χάσει αυτοί τα δισεκατομύρια κέρδους και εμείς την ευκειρία να καβαλάμε μία καλύτερα βέσπα συγκριτικά με τις μουσιακές δίχρονες που καβαλάμε.....


Ευχαριστώ για τη φιλοξένια στο φόρουμ σας και συγνώμη για τη μακροσκελή ανάρτηση. ¨ηθελα απλά να βοηθήσω νέους υποψίφιους κατόχους και να λύσω απορίες μου εφόσων μου απαντήσουν οι παλιοί κάτοχοι.
Συγνώμη και για τα ορθογραφικά λάθη.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": SokoNik, gakopoulosgeo, apap86

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by winmobileguru.

LML 200 4t 17/06/2017 12:55 #156

Για κάποιο λόγο μόλις το είδα αυτό, οπότε συγχωρέστε την 3μηνη καθυστέρηση απάντησης!

Όσον αφορά το να τσιμπάει λάδια, προσωπικά δεν έχω δει ποτέ κάτι τέτοιο, ούτε καν περσυ στην Ιταλία που κάναμε 1,700 χλμ σε 15 μέρες, τα περισσότερα από αυτά σε autostrada και strada stradale για πολλές ώρες και σε ταχύτητες κοντά στην τελική με πολύ φορτωμένο το μηχανάκι. Βέβαια, τηρώ ευλαβικά τις αλλαγές λαδιών κάθε 2,500 χλμ.

Κατανάλωση που αναφέρεις 3,5L/100km, εγώ έχω μονίμως μικρότερη από αυτό, με μέσο όρο 3L/100km, με διακυμάνσεις απ'τα 2.7 στα 3.3 (κατα καιρούς βλέπω και 2.5), όλα αυτά με ακριβείς μετρήσεις στο fuelly.

Όσον αφορά την εξάτμιση (σημείωση: την πήρα από Ιταλία. Το λέω γιατί ενδεχόμενη αγορά από άλλη χώρα ίσως καταλήξει στην ίδια εξάτμιση αλλά πιο φημωμένη. Η Ιταλική που πήρα εγώ είναι εντελώς ελεύθερη), είναι πολύ πολιτισμένη, με σαφής διαφορά στον ήχο απ'την στοκ, αλλά χωρίς να είναι πιο δυνατή ή να ενοχλεί, είναι απλώς πιο γεμάτος ο ήχος. Μετά από σχεδόν 15,000 χλμ μαζί της, η μεγάλη διαφορά είναι στις μεσαίες όπου η διαφορά στο τράβηγμα είναι τεράστια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, μπορείς να έχεις 3η στο κιβώτιο, και όταν φτάσεις στις μεσαίες στροφές και ανοίξεις απότομα το γκάζι για προσπέραση, ανηφόρα με δικάβαλο ή αποφυγή αυτοκινήτου, το τίναγμα είναι μεγάλο και έρχεται χωρίς να ζορίζεται η LML.

Εν κατακλείδι, μπορώ να μιλήσω μόνο για τη δικιά μου LML. Πλέον έχω 23,500 (3,500 παραπάνω απ΄τον Απρίλη που γράφτηκαν τα παραπάνω!) και ενώ ξαναλέω για πολλοστή φορά την έχω ΞΕΣΚΙΣΕΙ στη χρήση, δεν μου έχει βγάλει απολύτως τίποτα και ξανααγόραζα αύριο την ιδια. Μέχρι στιγμής πρέπει να έχω στην Ελλάδα τα πιο πολλά χλμ σε STAR 200, και εκ πείρας λέω ότι είναι σκυλί, με χαμηλή κατανάλωση και μηδαμινά προβλήματα.

ΥΓ Ρε σεις εκεί στο Βόλο, θα μου πείτε επιτέλους τι παίζει με εκείνο το αυτοκόλλητό σας απ'το Vespa Club στο hostel στο RIMINI; Μέχρι και βίντεο σας έφτιαξα αλλά με γράψατε κανονικά.... :( :( :(

Άλεξ
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": mikeK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 27/06/2017 13:49 #157

Άλεξ σε ευχαριστώ για το feedback. Με "έψησες" να αγοράσω την ίδια εξάτμιση. Φθηνή είναι , καμία σχέση με τις άλλες που είναι πολύ ακριβές, και φυσικά κανένα πρόβλημα με ρεζέρβα και ανεβοκατέβασμα πεζοδρομίων.
Η κατανάλωση μου μ.ο είναι στα 3.2 / 100km Τα 2.7 που αναφέρεις μάλλον θα είναι με τέταρτη ταχύτητα και πορεία με 50-60 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Μέσα στην πόλη το θεωρώ αδύνατο να δω τέτοιο νούμερο. (Ίσως φταίει η βελόνα του καρμπ. Διάβασε παρακάτω τα περί βελόνας)
Το πρωί δεν παίρνει πλέον εύκολα μπροστά. Φοραω μπουζί NGK απλλό όχι πλατίνα. Θεωρώ ότι λόγω ζέστης το μείγμα είναι μάλλον πλούσιο. Πιθανολογώ ότι ο dealer όταν ετοίμασε τη βέσπα προς πώληση πέραν του μεγαλύτερου ζιγκλέρ πρέπει μάλλον να πείραξε και τη βελόνα. Το χειμώνα έπαιρνε μπροστά άμεσα χωρίς να ανοίξω γκάζι σε ζεστές μέρες και πάλι χωρίς να ανοίξω γκάζι αλλά με τσοκ τραβηγμένο σε κρύες μέρες.
Θα λύσω καρμπιρατέρ να δω που είναι η βελόνα.

Μερικές ερωτησούλες προς συναδέλφους LMLάδες:
1)Ξέρεις η βελόνα από τη μάνα της σε ποια σκάλα είναι? Καρμπιρατέρ έχεις keihin?
2)Το πίσω φρένο σου έχει αίσθηση ή είναι σφουγγάρι σα το δικό μου?
2)Από αλλαγή σε αλλαγή πόσα γραμμάρια λάδια λείπουν? Το έχεις μετρήσει? (αν λείπουν... Ότι αερόψυκτη μοτό 4Τ είχα στην κατοχή μου, πάντα τσιμπούσε λίγο λάδι από αλλαγή σε αλλαγή. Πιθανολογώ θα τσιμπάει και αυτή)

Επειδή έχω και δίχρονες βέσπες, στα αλήθεια δεν θέλω να της καβαλήσω ξανά. Κατεβαίνω από την LML και νομίζω ότι ανεβαίνω σε τρακτέρ.

@apap86 Άλεξ σχετικά με το αυτοκόλλητο που αναφέρεις δεν την ξέρω την ιστορία αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ μπορώ να το διευθετήσω και να σε εξυπηρετήσω. Αν θες στείλε μου το τηλ σου σε p.m. να σε καλέσω ή αν θες κάλεσε με στο δικό μου (στο έστειλα με p.m.) να μου εξηγήσεις τι θες να σε εξυπηρετήσω.
Παύλος
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": apap86

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 29/06/2017 11:15 #158

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Καλησπέρα! Πριν αλλάξω ζιγκλερ από 88 σε 95 και λύσω το πρόβλημα του σκορτσαρισματος, επαιζα με τη βίδα του καυσίμου-αερα και την θέση της βελόνας η οποία είναι στη μέση μήπως λυθει.5 θέσεις έχει η βελόνα.
Αλλάζω λάδια κάθε 2000 χιλιόμετρα και δεν καίει σταγόνα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 29/06/2017 15:28 #159

@dimitris1340
Σε ευχαριστώ πολύ για το feedback και καλά χιλιόμετρα και ασφαλή.
Τι λαδάκι βάζεις W20-50 ημισυνθετικό?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 01/07/2017 15:15 #160

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Επίσης!!!Ορυκτελαιο 20w50.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.