Έμαθα απ'τον μάστορά μου πως η LML αγοράστηκε από άραβα χαλίφη, ή κάτι τέτοιο τελως πάντως, και ξεπλήρωσε όλα της τα χρέη. Για το μέλλον θα δείξει.
Όσον αφορά την εξάτμιση, νομίζω έβαλα την Leo Vince Sito, ίδια με τη μαμά χωρίς καταλύτες αν κατάλαβα καλά. Μαζί με την εξάτμιση βάλαμε και ζιγκλέρ 100. Επίσης, αλλάξαμε και fuel tap, σωληνάκι βενζίνης και φίλτρο βενζίνης, και αλλάξαμε την τοποθέτηση/διαδρομή του σωνηνακίου βενζίνης ώστε δημιουργηθεί σιφώνι και να υπάρχει καλύτερη ροή. Αφαιρέθηκε και το SAS (Secondary Air System).
Όλα αυτά βελτίωσαν την τροφοδοσία, κλασικό σημειο που πάσχουν οι 200 4Τ της LML. Ειδικά με την αφαίρεση του SAS και το καινούργιο fuel tap η διαφορά ήταν σημαντική. Για την εξάτμιση και το ζιγκλέρ είχα δώσει 155 ευρώ, μαζί με τα εργασιακά (παραγγελία, τοποθέτηση κτλ), τα ανέλαβε ο Θανάσσης Rotta Continua στις τρεις γέφυρες. Οπότε γενικά για όλες τις παραπάνω αλλαγές μαζί δε νομίζω να έδωσα πανω από 200-220 ευρώ, και το μηχανάκι πλέον αναπνέει πολύ καλύτερα, είναι πιο γραμμικό.
Για την αξιοπιστία το έχω πει και το ξαναλέω, την έχω
στη χρήση, και δε μου έχει βγάλει απολύτως τίποτα, δεδομένου πάντα ότι καθε 2500 τη βλέπει ο μάστορας. Σύμφωνα με τον ίδιο, η 2Τ 125-150 και η 4Τ 200 είναι καταπληκτικά μηχανάκια, ενώ τα αυτόματα της LML είναι για τα σκουπίδια επειδή βγάζουν πάρα πολλά προβλήματα.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"
Ted Simon "Jupiter's Travels"