Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: LML 200 4t

LML 200 4t 04/11/2017 10:46 #161

Έγινε δουλειά χθες στην Έμιλυ: Βάλαμε καινούργιο σωληνάκι βενζίνης με καλύτερη ροή και καινούργιο φίλτρο και αφαιρέσαμε εντελώς το Secondary Air System. Αυτά υποτίθεται πως λύνουν το σπαστικό πρόβλημα της τροφοδοσίας σε υψηλές ταχύτητητες με λίγη βενζίνη (δεν το έχω τσεκάρει ακόμα). Τα πρώτα χιλιόμετρα πάντως έδειξαν σαφώς καλύτερη επιτάχυνση, σα να είναι πιο ελαφρύ το σκούτερ. Δεν ξέρω ακόμα πως και αν έχει επιρρεάσει την κατανάλωση και τη στάθμη της ρεζέρβας, θα επανέλθω. Πάντως αυτή η μόντα, μαζί με την εξάτμιση της Leo Vince και το 100άρι ζιγκλέρ είναι ότι καλύτερο έχω κάνει στην LML, έχει έρθει επιτέλους στα επίπεδα που θα έπρεπε εξ'αρχής να είναι.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by apap86.

LML 200 4t 09/11/2017 11:48 #162

Καλημέρα σε όλους.
Οι εντυπώσεις μου είναι οι καλύτερες μετά από σχεδόν 6μηνη συμβίωση. Κατανάλωση ελάχιστη, κραδασμοί σχεδόν μηδενική, στην εθνική οδό βράχος, μοτερούκλα παίρνει μπροστά χωρίς να τραβήξεις αέρα, με ελάχιστο στρίψιμο του γκαζιού το χειμώνα, μέσα στην πόλη μπορεί να δουλέψει ρελαντί και σε μποτιλιάρισμα χωρίς να κάνει τσαφ και να σβήσει όπως κάνουν αλλα μονοκυλινδρα τετράχρονα και δεν δείχνει σημάδια κόπωσης και υπερθέρμανσης.
Ψιλοενοχλητικό είναι το καλοκαίρι ο συνεπιβάτης ενοχλείται χαμηλά στο δεξί του πόδι από τη θερμοκρασία που εκπέμπει ο κινητήρας. Η ζέστη βγαίνει έξω από τις γρίλιες.
Η ησυχία του μοτέρ σε ταξιδεύει εθνική ή για μπάνιο (μικροταξιδάκια δηλαδή) ξεκούραστα, η ελαστικότητα του μοτέρ (σηκώνει 4η ταχυτητα απο 35 χιλιόμετρα) σε κάνει να ξεχνάς ότι οδηγείς μηχανή με χειροκίνητο σασμάν.
Σίγουρα χρειάζεται μία εξάτμιση γιατί το μοτέρ είναι πνιγμένο (αν δουλεύεις πολύ εθνική) και ακόμα καλύτερα και ένα καρμπιρατέρ μεγαλύτερο σαν και αυτό που βγάζει η Polini.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, SokoNik

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 13/04/2018 08:43 #163

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Καλησπέρα σε όλους!!
Υπάρχουν εναπομειναντες κάτοχοι Lml τετραχρονης εκεί έξω? Η είμαι ο Last Man on earth??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 13/04/2018 14:23 #164

Εδώ ακόμη ένας. Έτσι και αλλιώς πλέον βέσπα στο δρόμο να κυκλοφορεί 200αρα σπανίζει. Αγοράσαν GTS για τις καθημερινές μετακινήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 13/04/2018 14:41 #165

dimitris1340 έγραψε: Καλησπέρα σε όλους!!
Υπάρχουν εναπομειναντες κάτοχοι Lml τετραχρονης εκεί έξω? Η είμαι ο Last Man on earth??


Γειά σου Δημήτρη. Είμαι κι εγώ με 200αρα 4Τ. Μόλις γύρισα από service στα 25000,θα ανεβάσω updates μετά, χεζομαι λίγο τώρα...
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 13/04/2018 18:31 #166

:hahahahaha:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 14/04/2018 22:45 #167

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Ωραία καλή φάση να μην αισθάνομαι μόνος... Ας ελπίσουμε να γίνει κάτι και με την LML γιατί σε λίγα χρόνια θα έχουμε πρόβλημα. Μέχρι τώρα πάντως απροβληματιστα με πηγαίνει..
Σκέφτομαι για εξάτμιση τελευταία... Να φύγουν οι καταλυτες βασικά... Apap πόσο και από την πήρες τη δική σου. Winmobileguru έχεις και συ μήπως??

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 15/04/2018 15:40 #168

Έμαθα απ'τον μάστορά μου πως η LML αγοράστηκε από άραβα χαλίφη, ή κάτι τέτοιο τελως πάντως, και ξεπλήρωσε όλα της τα χρέη. Για το μέλλον θα δείξει.

Όσον αφορά την εξάτμιση, νομίζω έβαλα την Leo Vince Sito, ίδια με τη μαμά χωρίς καταλύτες αν κατάλαβα καλά. Μαζί με την εξάτμιση βάλαμε και ζιγκλέρ 100. Επίσης, αλλάξαμε και fuel tap, σωληνάκι βενζίνης και φίλτρο βενζίνης, και αλλάξαμε την τοποθέτηση/διαδρομή του σωνηνακίου βενζίνης ώστε δημιουργηθεί σιφώνι και να υπάρχει καλύτερη ροή. Αφαιρέθηκε και το SAS (Secondary Air System).

Όλα αυτά βελτίωσαν την τροφοδοσία, κλασικό σημειο που πάσχουν οι 200 4Τ της LML. Ειδικά με την αφαίρεση του SAS και το καινούργιο fuel tap η διαφορά ήταν σημαντική. Για την εξάτμιση και το ζιγκλέρ είχα δώσει 155 ευρώ, μαζί με τα εργασιακά (παραγγελία, τοποθέτηση κτλ), τα ανέλαβε ο Θανάσσης Rotta Continua στις τρεις γέφυρες. Οπότε γενικά για όλες τις παραπάνω αλλαγές μαζί δε νομίζω να έδωσα πανω από 200-220 ευρώ, και το μηχανάκι πλέον αναπνέει πολύ καλύτερα, είναι πιο γραμμικό.

Για την αξιοπιστία το έχω πει και το ξαναλέω, την έχω :pervert: :pervert: :pervert: στη χρήση, και δε μου έχει βγάλει απολύτως τίποτα, δεδομένου πάντα ότι καθε 2500 τη βλέπει ο μάστορας. Σύμφωνα με τον ίδιο, η 2Τ 125-150 και η 4Τ 200 είναι καταπληκτικά μηχανάκια, ενώ τα αυτόματα της LML είναι για τα σκουπίδια επειδή βγάζουν πάρα πολλά προβλήματα.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/04/2018 09:42 #169

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Α!!! Αυτά είναι ευχάριστα νέα!!! Μπράβο στον χαλιφη!! Και εγώ πάντως προβλήματα μηδέν. Υπερευχαριστημενος είμαι... Και αφού λυθεί και το μελλοντικό πρόβλημα εύρεσης ανταλλακτικων τέλεια..
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": apap86

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/04/2018 11:25 #170

dimitris1340 έγραψε: Ωραία καλή φάση να μην αισθάνομαι μόνος...
Σκέφτομαι για εξάτμιση τελευταία... Να φύγουν οι καταλυτες βασικά... Apap πόσο και από την πήρες τη δική σου. Winmobileguru έχεις και συ μήπως??

Όχι δεν έχω αλλάξει εξάτμιση . Μαμά έχω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.