Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: LML 200 4t

LML 200 4t 15/08/2018 23:36 #201

Η αλήθεια είναι ότι εκεί μέσα γίνεται χαμός από καλώδια, με πολύ λίγο διαθέσιμο χώρο. Πριν 2 μήνες άλλαξα όλη την καλωδίωση των φλας επειδή κοβονταν συνέχεια, αφενός λόγω έλλειψης χώρου, αφετέρου λόγω κάκιστης ποιότητας καλωδίων. Μέχρι στιγμής δεν έχουν κοπεί ακόμα τα καινούργια, μένει να δούμε...
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/08/2018 06:17 #202

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Το έχω παρακολουθήσει το ιστορικό σου με το συνεχές κόψιμο των καλωδίων των φλας πολύ πριν την αγοράσω και για να πω την αλήθεια απλά περίμενα ποτέ θα μου τύχει...Περιέργως δεν μου έχει κοπεί ποτέ μετά από δύο χρόνια...Δεν ξέρω αν συμβάλει, αλλά δεν κλειδώνω ποτέ το τιμόνι διότι όταν είναι στριμμένο τέρμα αριστερά νιώθω μια πίεση ...(σαν να ζουλαω καλώδια...ξερεις)
ΑΣΧΕΤΟ...Πόσο έχεις τελική ταχύτητα με τις μετατροπές που έχεις κανει;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/08/2018 10:29 #203

Δημήτρη όσον αφορά τα φλας, όπως λέει κι ο μάστορας μου, κάθε LML είναι διαφορετική. Σε άλλο πελάτη του πχ κοβεται συνέχεια η ντιζα του κοντέρ, ενώ τα φλας δεν έχουν κοπεί ποτέ.
Για την τελική δεν το έχω μετρήσει ποτέ να σου πω την αλήθεια. Προχθές όμως στη Λαυρίου, δικαβαλο με το αμόρε το κοντέρ έδειχνε 100.Αυτο που έχει αισθητή διαφορά όμως μετά τις μετατροπές είναι η επιτάχυνση, καμία σχέση με πριν.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/08/2018 11:04 #204

Τα περιβόητα καλώδια...

"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by apap86.

LML 200 4t 16/08/2018 13:21 #205

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Χαχα έχω αλλάξει κάπου στις πέντε ντιζες κοντέρ....Αυτή που ταιριάζει είναι από coza όσον αφορά το μηκος να ξέρεις...
Αυτό που είπες μέ τα διαφορετικά μικρό προβλήματα που μπορεί να βγάλει ένα lml μου το είπε και ένας μάστορας στους Αγίους Αναργύρους, και έχει δίκιο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/08/2018 14:12 #206

Ε τότε εσύ είσαι αυτός με τις ντιζες κοντέρ γιατί κι εγώ στο Θανάση πάω!
Είναι πολύ καλός, η LML μου δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα πέρα από τα φλας, και ότι μου έχει πει έχει βγει αληθινό.
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 16/08/2018 14:25 #207

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Ναι πήγα δύο τρεις φορές για ντιζα ΧΑ ΧΑ χαχαχαχα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 03/09/2018 23:44 #208

Μετά από 2 χρόνια και καμιά 20αρια χιλιάδες χλμ, τα s83 φτάσανε στο τέλος τους, οπότε σήμερα,μετα από συζήτηση με το μαστρο-Θαναση, παραγγειλαμε τα heidenau k47, tubeless φυσικά.
Περισσότερα όταν έρθουν!
"It struck me that everywhere in the world I would meet people to whom being there would be an ordinary, everyday event. Was my journey really nothing more than a state of mind?"

Ted Simon "Jupiter's Travels"

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

LML 200 4t 04/09/2018 14:00 #209

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Καλοφορετα !!!
Παρηγγειλα και εγώ εξάτμιση leovince σαν τη δική σου. Έβγαλα και το sas ....Για να δούμε....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by dimitris1340.

LML 200 4t 07/09/2018 19:12 #210

  • Το Άβαταρ του/της dimitris1340
  • dimitris1340
  • Αποσυνδεμένος
  • Senior Vespo-φρενής
  • Senior Vespo-φρενής
  • Δεν έχει σημασία με τί μηχανή αλλά με τη μηχανή..
  • Δημοσιεύσεις: 42
  • Ληφθέντα Likes 19
Λοιπόν ...η εξατμιση μπήκε πανευκολα το sas αφαιρεθηκε το ζιγκλέρ είναι 100αρι ....αλλά μου κάνει ένα μεγάλο σκάσιμο όταν αφηνω το γκάζι από 80 -90 χλμ...(καινούριο Ζουάν ,καμία διαρροή αέρα από καρμπυρατέρ )
Any ideas???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.