Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Bajaj Chetak restoration

Bajaj Chetak restoration 26/08/2013 21:38 #31

Το στρογγυλό είναι η κόρνα.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 26/08/2013 21:39 #32

alex bajaj έγραψε: 12βολτο


τωρα εχω μπροστά μου 12βολτο διακόπτη που ειχα παρει απο τον πουλο (διαφορετικη εμφανιση) και αντιμετωπιζα το ιδιο προβλημα.
Εμενα παντως εχει διαφορετική συνδεσμολογία.
Κατι παίζει σε μετατροπή αλλα δεν το θυμάμαι καθόλου.

Κατσε να το δει ο axxis που ειναι μετρ σε ηλεκτρολογικά μπας και καταλαβει τι γινεται.

Σε ότι αφορά το τιμόνι και τις ντιζες νομίζω ότι σου λείπει αλλο ενα πλαστικάκι για την δευτερη ντίζα των ταχυτήτων...
υ.γ: Βαλε πανω και τα σκριπ και τις ροδελες και ολα αυτα τα ψιψιψώνια...

alex bajaj έγραψε: Οπότε κορνα θα βάλω το κουμπάκι απο κάτω,και το στρογγυλό δεξιά τι να το κάνω?Ποιος ο λόγος ύπαρξής του?
Στον πούλο πήγα το τιμόνι και μου έδωσε αυτούς τους διακόπτες,λέγοντάς μου οτι είναι οι δικοί του.


το τι λεει ο κυρ- γιάννης δυστυχώς θελει διπλο και τριπλο τσεκάρισμα... Η πώληση θέλει να γίνει...
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Spiros P200E.

Bajaj Chetak restoration 26/08/2013 21:48 #33

  • Το Άβαταρ του/της alex bajaj Συντάκτης θέματος
  • alex bajaj
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 80
  • Ληφθέντα Likes 87

Vasilis έγραψε: Το στρογγυλό είναι η κόρνα.


Βλέπεις το στρογγυλό απο πίσω πως είναι? Είναι το πράσινο καλώδιο αριστερά.Έχει ένα στογγυλό απο πίσω που αν πατήσεις το κουμπί αυτό βγαίνει προς τα πίσω,με αποτέλεσμα να ανοίγει το κύκλωμα,μη κάνοντας επαφή,και συνεπώς να μην περνάει ρεύμα.Άρα αν σε νορμάλ θέση περνάει το ρεύμα και όταν το πατάς,να μην περνάει,σημαίνει πως η κόρνα θα λειτουργεί όλη την ώρα και μόλις το πατήσεις θα σταματάει.
Αν λειτουργεί όλη την ώρα η κόρνα,θα το πυροβολήσω να σκάσει!!!!


Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 26/08/2013 21:49 #34

  • Το Άβαταρ του/της alex bajaj Συντάκτης θέματος
  • alex bajaj
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 80
  • Ληφθέντα Likes 87

Spiros P200E έγραψε:

alex bajaj έγραψε: 12βολτο


τωρα εχω μπροστά μου 12βολτο διακόπτη που ειχα παρει απο τον πουλο (διαφορετικη εμφανιση) και αντιμετωπιζα το ιδιο προβλημα.
Εμενα παντως εχει διαφορετική συνδεσμολογία.
Κατι παίζει σε μετατροπή αλλα δεν το θυμάμαι καθόλου.

Κατσε να το δει ο axxis που ειναι μετρ σε ηλεκτρολογικά μπας και καταλαβει τι γινεται.

Σε ότι αφορά το τιμόνι και τις ντιζες νομίζω ότι σου λείπει αλλο ενα πλαστικάκι για την δευτερη ντίζα των ταχυτήτων...
υ.γ: Βαλε πανω και τα σκριπ και τις ροδελες και ολα αυτα τα ψιψιψώνια...

alex bajaj έγραψε: Οπότε κορνα θα βάλω το κουμπάκι απο κάτω,και το στρογγυλό δεξιά τι να το κάνω?Ποιος ο λόγος ύπαρξής του?
Στον πούλο πήγα το τιμόνι και μου έδωσε αυτούς τους διακόπτες,λέγοντάς μου οτι είναι οι δικοί του.


το τι λεει ο κυρ- γιάννης δυστυχώς θελει διπλο και τριπλο τσεκάρισμα... Η πώληση θέλει να γίνει...


Πολύ καλός...!!!!

Τι διακόπτης μπαίνει στο δικό μου.
Θέλω φωτό,αν είναι να το αλλάξω να ξέρω τι να πάρω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 26/08/2013 22:32 #35

alex bajaj έγραψε:

Vasilis έγραψε: Το στρογγυλό είναι η κόρνα.


Βλέπεις το στρογγυλό απο πίσω πως είναι? Είναι το πράσινο καλώδιο αριστερά.Έχει ένα στογγυλό απο πίσω που αν πατήσεις το κουμπί αυτό βγαίνει προς τα πίσω,με αποτέλεσμα να ανοίγει το κύκλωμα,μη κάνοντας επαφή,και συνεπώς να μην περνάει ρεύμα.Άρα αν σε νορμάλ θέση περνάει το ρεύμα και όταν το πατάς,να μην περνάει,σημαίνει πως η κόρνα θα λειτουργεί όλη την ώρα και μόλις το πατήσεις θα σταματάει.
Αν λειτουργεί όλη την ώρα η κόρνα,θα το πυροβολήσω να σκάσει!!!!


Υπάρχει μια περίπτωση ο διακόπτης που πήρες να είναι για 6βολτο, αλλά δεν βάζω και στοίχημα...
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 26/08/2013 23:07 #36

alex δες αν τα 2 λαμάκια είναι απο μέσα "ελευθερα" και με κατι μυτερ΄βγάλτα από την απ έξω μεριά ώστε όταν πατάς να ακουμπάει και να κανει κυκλωμα.
Δεν ξερω αν επιασες τι εννοώ...
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 26/08/2013 23:10 #37

  • Το Άβαταρ του/της alex bajaj Συντάκτης θέματος
  • alex bajaj
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 80
  • Ληφθέντα Likes 87
Όχι δεν κατάλαβα ποια λαμάκια εννοείς....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 27/08/2013 01:02 #38

alex bajaj έγραψε: Όχι δεν κατάλαβα ποια λαμάκια εννοείς....


το στρογγυλό που έχω κυκλώσει στη φωτό είναι αυτο που όταν πατάς την κόρνα απομακρύνεται από το ελασμα και κόβει το κύκλωμα.
Εσύ θες να ειναι στον αέρα το το στρογγυλό που έχω κυκλώσει και όταν πατάς την κόρνα να κάνει επαφή (να κλεινει κυκλωμα ουσιαστικά).

Αν λοιπόν πατήσεις την κόρνα και απομακρυνθεί το λαμάκι θα δεις τα 2 ελασματακια απο κάτω. Βάλε ένα μυτερό μικρό κατσαβίδι και στραβωσε τα λαμάκια ώστε να ρθουν πάνω από το στρογγυλό και να μην κανουν επαφή. Ετσι όταν πατάς την κόρνα τότε θα ακουμπάει τα 2 λαμάκια που θα χεις τραβηξει απο την εξω μεριά ενώ τωρα είναι κάτω από το στρογγυλό που εχω κυκλώσει...

(ανάθεμα αν εγινα κατανοητός)

Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 27/08/2013 17:48 #39

  • Το Άβαταρ του/της alex bajaj Συντάκτης θέματος
  • alex bajaj
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 80
  • Ληφθέντα Likes 87
βασικά έγινε κατανοητότατος,και ομολογώ πως έχει μία βάση η σκέψη σου.
Το επόμενο ερώτημά μου όμως είναι το εξής: Αν το κάνω αυτό,τα θα λαμάκια θα έρθουν σε διαγώνια στάση,με αποτέλεσμα (πρόσεξέ με)
ΜΌΝΟ η άκρη του στρογγυλού (το στεφάνι ουσιαστικά) να ακουμπάει στα λαμάκια.. Πολύ μικρή επιφάνεια δηλαδή. Δεν ξέρω τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό.Ίσως να μην περνάει το ανάλογο ρεύμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 27/08/2013 18:08 #40

Μην ανησυχείς γι' αυτό, το ρεύμα περνάει όπου μπορεί, πάρε ένα πολύ λεπτό συρματάκι και χώσε το σε μια πρίζα να δείς.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.