Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Bajaj Chetak restoration

Bajaj Chetak restoration 27/08/2013 18:13 #41

  • Το Άβαταρ του/της alex bajaj Συντάκτης θέματος
  • alex bajaj
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 80
  • Ληφθέντα Likes 87
Λες????
Πάω να δοκιμάσω!!! :pullhair:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by alex bajaj.

Bajaj Chetak restoration 27/08/2013 18:19 #42

Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": axxis, alex bajaj

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 27/08/2013 18:27 #43

alex bajaj έγραψε: βασικά έγινε κατανοητότατος,και ομολογώ πως έχει μία βάση η σκέψη σου.
Το επόμενο ερώτημά μου όμως είναι το εξής: Αν το κάνω αυτό,τα θα λαμάκια θα έρθουν σε διαγώνια στάση,με αποτέλεσμα (πρόσεξέ με)
ΜΌΝΟ η άκρη του στρογγυλού (το στεφάνι ουσιαστικά) να ακουμπάει στα λαμάκια.. Πολύ μικρή επιφάνεια δηλαδή. Δεν ξέρω τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό.Ίσως να μην περνάει το ανάλογο ρεύμα


Δεν εχει καμία σχεση αυτο που λες αλεξ. Η επαφή αρκεί και με το παραπάνω. Δεν το σκέφτηκα μονος μου ολο αυτό. Ειναι δοκιμασμένο και μου το χει πει και μένα ο Θωμάς. Αντε προχώρα το project...

:popcorn: :popcorn: :popcorn:
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 27/08/2013 20:49 #44

οχι εγω λεω να μην πειραχτει ο διακοπτης και να αλλαχτει με το σωστο 12βολτο. εχει και αλλη μια μαιμουδια που πρεπει να γινει εκτος απο αυτο γιατι ετσι θα σφυραει μονο με ανοιχτα φωτα..... :nooo!:
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 28/08/2013 14:30 #45

  • Το Άβαταρ του/της alex bajaj Συντάκτης θέματος
  • alex bajaj
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 80
  • Ληφθέντα Likes 87
Τελικά πήγα πούλο και μου είπε είναι ο σωστός διακόπτης.12βολτος....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 28/08/2013 14:41 #46

alex bajaj έγραψε: Τελικά πήγα πούλο και μου είπε είναι ο σωστός διακόπτης.12βολτος....


εμένα μου ειχε δωσει 12βολτο διαφορετικης εμφανισης και διαφορετικης καλωδιώσης... Πάλι πατώντας ομως την κορνα "ανοιγε" το κύκλωμα...
Ακρη δεν εβγαλα, αφησα τον παλιο πανω και δεν εχω κορνα... :S
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 28/08/2013 16:41 #47

  • Το Άβαταρ του/της alex bajaj Συντάκτης θέματος
  • alex bajaj
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 80
  • Ληφθέντα Likes 87
Δεν ξέρει εν τω μεταξύ απο ηλεκτρολογικά,και γενικά πως λειτουργούν,και τον πίεσα πάρα πολύ.
Αφού επέμενε,θα το ψάξω μέχρι αηδίας.Θα βρώ τι φταίει.Δεν μπορεί,θα υπάρχει εξήγηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 28/08/2013 22:07 #48

  • Το Άβαταρ του/της alex bajaj Συντάκτης θέματος
  • alex bajaj
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 80
  • Ληφθέντα Likes 87
Δε βγάζω άκρη.Θα το στείλω σε ηλεκτρολόγο...
Άλλη ερώτηση!

1η φωτό.Σωστή η σειρά που τα έβαλα?Ή μπαίνει αλλού η στραβιά ροδέλα?





2η και 3 φωτό. Με ποια σειρά μπαίνουν αυτα?
Έχω άλλη μία στραβιά ροδέλα για το δεξί γκριπ,και μία ίσια ροδέλα που δε χοράει στο δεξί γκριπ.Μήπως μπαίνει στο αριστερό????(δε δοκίμασα ο μλκας αν μπαίνει πριν έρθω και ρωτήσω.......)






Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 28/08/2013 22:40 #49

Αλεξ και εγώ δεν είχα καταλάβει πως πάνε αυτές οι ροδέλες και τελικά τιςεβαλα κουτουρου . Απλά προσεχα να γυρίζει άνετα το σκριπ. Απλά τώρα κουδουνίζουν λίγο τα σκριπ όταν είμαι σε ρελαντί. ... μικρό το κακό ...!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Bajaj Chetak restoration 29/08/2013 01:54 #50

ο μόνος τρόπος να μην κουδουνίζει το γκριπ του γκαζιού, είναι να το "καρυδώνεις"...
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": alex bajaj, lester

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.