Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: δισκοφρενο σε smallframe

δισκοφρενο σε smallframe 14/02/2020 17:04 #1

  • Το Άβαταρ του/της pixtep Συντάκτης θέματος
  • pixtep
  • Αποσυνδεμένος
  • Vespophrenia Scout
  • Vespophrenia Scout
  • Δημοσιεύσεις: 2
  • Ληφθέντα Likes 0
καλησπερα παιδια

ειμαι καινουριος στην παρεα, ειμαι σιγουρος πως το θεμα εχει συζητηθει αρκετες φορες απλα δεν βρισκω την αναζητηση στο φορουμ.
εχω 3 κλασσικα βεσπινο και στο ενα που φτιαχνω τωρα θελω να του βαλω μπροστα δισκοφρενο.

μπορει να μου στειλει καποιος λινκ με οδηγειες με το τι χρειαζομαι?
επισης εχω ενα πιρουνι απο ZIP SP 125.
ποιο μπροστα συστημα ειναι καλυτερο για μια τετοια μετατροπη?

ευχαριστω πολυ
μιχαλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

δισκοφρενο σε smallframe 14/02/2020 18:52 #2

καλησπέρα Μιχάλη

Στην αγορά κυκλοφορεί δισκόφρενο έτοιμο αλλά το κόστος είναι στα 500 ευρώ μόνο το κάτω μέρος χωρίς σωληνάκι και φούσκα, οπότε μονόδρομος του ζιπ που υπάρχει κιόλας . Θα πρέπει όμως να δεις την απόσταση που έχει το πιρούνι του zip με του βεσπινο αν το μάκρος έχει διαφορά στο πάνω μέρος που είναι το πάσο που μπαίνει το πάνω ρουλεμάν και οι μεγάλες βίδες. Λογικά θα έχει όποτε μόνη λύση το μηχανουργείο για καινούργιο πάσο . Φτερό μπορείς να βρεις στο νετ όπως αυτό που έχω συνημμένο (photo 1) γιατί το παλιό δεν εφαρμόζει .Την φούσκα μπορείς να την προσαρμόσεις και αυτή σε μηχανουργείο κάνοντας βάση στο τιμόνι (photo 2) ή μπορείς να αγοράσεις μια η οποία βιδώνεται πάνω στην βάση της μανέτας (photo 3-4)
i need to be myself
tony-serveta.blogspot.gr/

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis, Nikolas, mitsosvl, pixtep

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by tony-serveta.

δισκοφρενο σε smallframe 15/02/2020 21:04 #3

Εγώ θα πρότεινα να βάλεις πιρούνι απο pk 125 με ταμπούρο,είναι πολύ καλό σε απόδοση φρεναρίσματος και πιο προοδευτικό από το δισκόφρενο.Επίσης το αποτέλεσμα αισθητικά είναι πολύ πιο ''βέσπα''.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να κόψεις το πιρούνι στον βραχιωνα απο 25 εως 30 χιλιοστά συνδυάζοντας το με μια ανάρτηση 185-195 χιλιοστών,ενώ δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις φτερό αλλά σίγουρα χρειάζεται τροποποίηση.Στο δικό μου έχω βάλει αυτό το φτερό.
www.vespatime.com/en/fiberglass-vespa-sp...t3-with-pk-fork.html
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": pixtep

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by panos.

δισκοφρενο σε smallframe 17/02/2020 01:53 #4

  • Το Άβαταρ του/της pixtep Συντάκτης θέματος
  • pixtep
  • Αποσυνδεμένος
  • Vespophrenia Scout
  • Vespophrenia Scout
  • Δημοσιεύσεις: 2
  • Ληφθέντα Likes 0
ευχαριστω παρα πολυ!
με καλυψατε και οι δυο. πιρουνι pk 125 υπαρχει επισης μιας και το συγκεκριμενο βεσπινο θα εχει κινητηρα απο pk 125 :)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1