Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero)

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 26/10/2018 15:46 #91

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
Οντως ειναι ρενο,οντως δεν εχω ρενο!
Clio 1,6lt με περιπου 140 αλογα καλου μου φιλου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 26/10/2018 17:52 #92

Vasilis έγραψε: Κάτι μου θυμίζει αυτή η οθόνη.
Πες μου ότι δεν έχεις Renault.
ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ RENAULT.


Γιατί?? Τι έχουν τα Renault?? Έχουμε Laguna II, ‘06, 1,8lt με 270k+ Km, τα τελευταία 80k με υγραέριο και δεν έχει βγάλει τίποτα. Σωστή συντήρηση, καλά λάδια και δεν τρέχει τπτ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 26/10/2018 20:07 #93

Τα πρωταθλήματα της Renault του 2005 και του 2006 εγώ τα έχω χρηματοδοτήσει.
Απόδειξη, από το 07 που το πούλησα, δεν ξαναείδε πρωτάθλημα.
Πλεξούδα μοτέρ, ποτενσιόμετρο γκαζιού, βαλβίδα εξαέρωσης λαδιών, εγκέφαλος, κομμένο κούμπωμα καπό (πήγα να σκοτωθώ) μηχανισμοί παραθύρων, και όλα αυτά μέχρι τα 11000χλμ. Έντεκα χιλιάδες ολογράφως.
Ποιά συντήρηση, με τον μαμά αέρα στα λάστιχα το σούταρα.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 27/10/2018 00:04 #94

Vasilis έγραψε: Τα πρωταθλήματα της Renault του 2005 και του 2006 εγώ τα έχω χρηματοδοτήσει.
Απόδειξη, από το 07 που το πούλησα, δεν ξαναείδε πρωτάθλημα.
Πλεξούδα μοτέρ, ποτενσιόμετρο γκαζιού, βαλβίδα εξαέρωσης λαδιών, εγκέφαλος, κομμένο κούμπωμα καπό (πήγα να σκοτωθώ) μηχανισμοί παραθύρων, και όλα αυτά μέχρι τα 11000χλμ. Έντεκα χιλιάδες ολογράφως.
Ποιά συντήρηση, με τον μαμά αέρα στα λάστιχα το σούταρα.


:hahahahaha: :hahahahaha: :hahahahaha:

Τι έγινε το μήνυμά μου?? Φίλε, τι να πω?? Δεν ξέρω τι Renault είχες. Γενικά ακούω τα χειρότερα για Renault, αλλά η Laguna μας έχει βγάλει ασπροπρόσωπους. Και την πήραμε και μεταχειρισμένη, 1ο χέρι, με 115 χιλιάδες χλμ. Αλλά, ο ιδιοκτήτης ήταν τυπικότατος σε όλα του και την πήγαινε σε φίλο μηχανικό, "παιδί" της Renault. Οπότε αγοράστηκε λόγω καλού ιστορικού. Εκτός από τυπική συντήρηση, δεν έχει βγάλει ευτυχώς τίποτα (μόνο έναν γρύλο παραθύρου)...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 06/11/2018 16:50 #95

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
Και αφου παει καλα ο καιρος ,ας κανουμε μερικες δοκιμες με τους χαρτες


Ας μην κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας....ολοι για την bonus foto ειμαστε εδω

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, Nikolas, Miltos_px

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 09/11/2018 11:29 #96

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
καλημερα σε ολους αφου γραψαμε για τους χαρτες ας γραψουμε και τι ειναι η καθεμια
χωριζονται σε 3 κατηγοριες
1 των 6 μοιρων
2 των 8 μοιρων
3 των 12 μοιρων

Κατηγορια των 6 μοιρων
4,5,a,e,f

κατηγορια 2 των 8 δηλαδη
1,2,6,7,b,c.

κατηγορια 3 των 12 μοιρων
3,8,9,d

η καθε κατηγορια εχει κοινο οτι ριχνει το αριθμο του αβανς(ιδιες μοιρες συνολικα)αλλα αλλαζει στο ποτε "ενεργοποιηται" και εως που το κραταει αυτο το φασμα.
καποιες λογου χαρη ξεκινουν απο τις 3000 στροφες και τελειωνουν στις 6000 καποιες απο 4000 μεχρι και 7500 κοκ.οποτε πρωτα πρεπει να δουμε το συνολικο αριθμο μοιρων που θελουμε να δουλεψουμε και μετα να δουμε ποιος απο αυτους τους χαρτες μπαινει στα γουστα μας,με βαση τα περιφεριακα μας,την χρηση ωστε να δουλεψουμε σωστα στις αναλογες στροφες.ενα αποτελεσμα συνολικης λειτουργειας μπορουμε να παρουμε απο διαφορετικης κατηγοριας χαρτες ξεκινοντας απο ενα αντιστοιχο στατικο αβανς διαφορετικο δηλαδη 23-6=17 η 25-8=17 απλα η επιλογη μας μπορει και πρπεει να γινει με αυτο που δινει λιγοτερη "πιεση" στο πιστονι μας οπως επισης και τις στροφες που θα αρχισει να αβαντσαρει(εαν και το σωστο στα διχρονα ειναι να μιλαμε για αργοπορια,στα 4τ εχουμε αβανς αλλα αφου εχει επικρατησει αυτος ο ορος συνεχιζουμε με αυτο)

ποτε πρεπει ομως να αρχiσουμε να ριχνουμε το αβανς(οχι εμεις βεβαια,αλλα το γκατζεκτακι)?
καλη ερωτηση,πρεπει να πεφτει το αβανς οταν αρχισουμε και μπαινουμε στην ροπη!
πρεπει να αρχισει να πεφτει και μαλιστα γρηγορα ωστε να μην αποτελει εμποδιο στην κινηση του πιστονιου.

το γκατζετ αυτο εχει πανω ενα τριμερ που αναλογα με τις απαιτησεις και τα περιφεριακα μας μπορουμε να επιλεξουμε
το χαρτη που μας κανει ωστε να μην εχουμε το σταθερο αβανς αλλα μεταβαλομενο.εδω να σημειωσουμε οτι δεν αντικαθιστα
τα κιτ που ειναι γεννημενα για μεταβαλομενο αβανς αλλα ειναι ενα φτηνο σχετικα καλο υποκαταστατο που χρησιμοποιει το μανιατο
και το οριτζιναλ βολαν(αυτο ειναι για καποιους ειναι πλεονεκτημα),το μειονεκτημα τους ειναι οτι δεν εχει την ιδια σπιθα που εχει ενα ετοιμο κιτ μεταβαλομενο.
εργαλεια που θα χρειαστουμε?περα απο το γκατζεκτακι,θελουμε ενα πιστον στοπερ ή ρολοι γραφτη,εξωλκεα βολαν,ενα δισκο-ρολοι ρυθμισης,μαρκαδορους(2 χρωματα κατα προτιμηση)και φυσικα το πιστολι αβανς(στρομπο η στροβοσκοπικο πιστολι)και μια μπαταρια ωστε να δωσουμε ρευμα στο πιστολι.
επισης θα χρειαστουμε υπομομη και σταδιακα να ανεβαινουμε,ειναι ενα λεπτο σημειο που μπορει ευκολα να δημιουργησει θεματα.
βεβαια οταν ρυθμιστει δινει μια εμφανη βελτιωση και τονωση προβληματος που μπορει να εχει ενα κιτ.
στην περιπτωση μου στο τ5 ξεκιναει απο ενα στατικο αβανς 16 μοιρων(οριτζιναλ βολαν δηλαδη και μανιατο)125 gilardoni.
στην περιπτωση του Malossi 172,το μανουαλι λεει να γυρισει το αβανς στις 14 μοιρες.
μοιρες που πρεπει να φτασουμε με την βοηθεια του Kytronic οποτε να ξεκινησουμε με ενα στατικο αβανς 23 περιπου -8 ωστε να ερθουμε στο επιθυμητο 15(+_1)η και σε πιο επιθετικους χαρτες των 12 με την αντιστοιχη αυξομειωση στατικου και τελικου αβανς.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis, Nikolas, Βασίλης, alecan, SaFiS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 11:17 #97

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669
καλημερα σε ολους,συνηθως οταν κανουμε κινηση για εισαγωγη
στα καρτερ(ακομα και με την μπανιερα εχει καποιες φορες νοημα)
θυριδωνουμε και ματσαρουμε τα δυο αυτα κομματια του κινητηρα.

στα 200αρια λιγοτερο ,στα 150αρια,περισσοτερο, εαν εχουμε στροφαλοβαλβιδα
συνηθως θυριδωνουμε την βαλβιδα,αφου η εισαγωγη ειναι μεγαλυτερη.
στην περιπτωση του τ5 τα πραγματα ειναι αναποδα,αφου η βαλβιδα ειναι μεγαλυτερη
απο την εισαγωγη.οποτε θυριδωνουμε την εισαγωγη.
η εισαγωγη ειναι malossi και ετσι εφτασε στα χερια μου.

μετα απο μερικες ωρες με το φρεζακι εγινε ετσι.


η βαλβιδα δεν πειραχτηκε καθολου παρα μονο η "τρυπανια" που εχει.
ουτε σε μηκος αλλα ουτε σε φαρδος αλλαξε.το εμβαδο δειχνει οτι ισως σηκωνει
και λιγο μεγαλυτερο καρμπ(αλλα δεν ειναι αυτος ο στοχος μου προς το παρον).
επομενο σταδιο ειναι το κοψιμο και ζυγισμα στροφαλου(εδω υπαρχει ενα θεμα)
καθως δεν ειναι 200αρι ωστε να βρισκεις ευκολα feedback,θα δουμε,ο χειμωνας εχει ξεκινησει.....

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, panos, axxis, alecan, SaFiS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 13:13 #98

χειμωνιάτικες καλλιτεχνίες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 14:24 #99

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 963
  • Ληφθέντα Likes 1669

Giannaras έγραψε: χειμωνιάτικες καλλιτεχνίες


ενα ενα ισως ναι....ολα μαζι στο
μοτερ ειναι το θεμα.....αλλα ειπαμε,
"ή αυγα ή πουλια"....για το δευτερο με κοβω αλλα οκ!

εξαλλου κατι πρεπει να κανουμε τωρα που ο ριχαρδος δεν κανει εκπομπες
με κατι πρεπει να γεμισουμε τα βραδια μας.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero) 29/11/2018 17:53 #100

χρυσό παιδι ο πο&$της ο Ριχάρδος...... :rasta:
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, viaGRa, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.