Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: η αλικη στην χωρα των θαυματων(ex tallero)

my tallero 09/11/2017 22:47 #21

Η άχαρη ροπή, μου θύμισε την αγχωμένη μαλακία που έλεγε ο Μαχαιρίτσας.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero 10/11/2017 01:55 #22

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 697
  • Ληφθέντα Likes 1131
Μην νομιζεις οτι ειμαστε μακρια απο τα λογια του μαχαιριτσα.....παιζει επισης και το προωρη εκσπερματωση
Εαν το παραλληλησω με την λειτουργεια του μοτερ για να μην παρεξηγηθω.....
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero 10/11/2017 21:24 #23

Τα Τ5 έτσι κι αλλιώς είναι αισθησιακά μηχανάκια.
Σκέψου το λίγο.
POLE POSITION.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero 23/02/2018 18:54 #24

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 697
  • Ληφθέντα Likes 1131
χειμωνιασε λοιπον,ευκαιρια να δουμε τι μπορουμε να κανουμε για αυτη τη ροπη που λεγαμε

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero 23/02/2018 19:13 #25

Τι μπορούμε τελικά;
Αντίκα - Κλασικό
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero 23/02/2018 19:17 #26

Τώρα χειμωνιασε εκεί;

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero 23/02/2018 19:37 #27

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 697
  • Ληφθέντα Likes 1131
giannara λιγα πραγματα μαλλον... :doh: .

vasilis οχι εχει καιρο,αλλα τωρα βρηκα τη φωτο :metal:
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

my tallero 24/02/2018 11:51 #28

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 697
  • Ληφθέντα Likes 1131


το μαμα καντραν διαθετει ενα digital display το οποιο μονο φωτιζονταν απο την μερα που ηρθε στα χερια μου το μηχανακι.
ετσι περασε σχεδον μια χρονια με ενα απο gs200 που δουλευε σχεδον στα 3/4....με αναλογικο στροφομετρο που δεν δουλευε βεβαια.
ετσι αποφασησα να το ανοιξω για να δω τι και πως ακριβως ειναι.




με προσοχη εγινε φυλλο και φτερο και προφανως η παρατεταμενη εκθεση του στον ηλιο
ειχε "καψει" ή μαλλον καλυτερα ξεθωριασει το μικρο ντισπλει,ισως με καποια γυαλια να αχνοφαινονταν...αλλα δεν ηταν αυτο το θεμα μας.
προσπαθησα να βρω ενα αντιστοιχο ντισπλει αλλα ο κοπος ηταν ματαιος.παλαιας τεχνολογιας με σφουγγαρακι για επαφες δεν βρισκεις πλεον
πουθενα και εαν βρεις παιξει να ειναι κανενα μισοχαλασμενο.τυχαια σε κουβεντα με φιλο κοιταξα στο περιπου εαν μπορω να προσαρμωσω μια
νεου τυπου και να ψαξω να βρω τις επαφες.



δουλεια για εναν μη ηλεκτρονικο αρκετα δυσκολη,εχασα περιπου ενα με δυο απογευματα συν κολλησεις που μου εβγαλαν τα ματια(δυο και 3 φορες).
ουσιαστικα πρεπει τα σφουγγαρακια να τα κανεις πρεκταση με καλωδια(κοντα)εαν θυμαμαι καλα ειναι 24 και να τα βολεψεις ολα αυτα εκει απο κατω ωστε να κλεινει και η πλακα του καντραν.
και η δοκιμη στατικα( εκτος) ηταν ενθαρρυντικη,εμενε να δουμε εν κινηση και περνωντας παλμο εαν θα ειχαμε επιθυμητα αποτελεσματα.



εδω εγινα δυο μεγαλα λαθη και το καταλαβα αφου το εδεσα το κοντερ(ισως οταν το βγαλω το τιμονι σε ποστ που θα εξηγησω παρακατω να το φτιαξω)
δυο λαθη λοιπον
1.το ντισπλει κανει μαλλον μια επαφη σε ενα απο τα στοιχεια.
ετσι οταν τραβαω το γκαζι αναβει μια παυλα στα αριστερα
οταν το αφηνω οχι.....

2 βγαζοντας το ντισπλει καθαρισα και εναν διαθλαστηρα μια "χουφτα"
ουσιαστικα για να φωτιζει το ντισπλει.στην τοποθετηση του δεν το μονωσα.
ετσι αντι να παει δεξια το φως παει αριστερα.δεν περιαζει ομως εχω το πιο φωτεινο
σημα Piaggio σε ολο το west!

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, panos, axxis, tony-serveta, SokoNik, alecan

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

my tallero 24/02/2018 12:15 #29

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 697
  • Ληφθέντα Likes 1131
συνεχεια με τα του "τιμονιου" λοιπον.
πηρα μια μικρη αποφαση να προχωρησω σε αναβαθμιση του συστηματος πεδισης
χωρις να εχει θεμα καθως το τ5 διαθετει φλοταριστο αμυγδαλο για το ταμπουρο
και θεωρω οτι ειναι οτι καλυτερο σε ταμπουρο απο την σειρα της Piaggio(εξαιρω το ταμπουρο κοζα)
αλλα ποιος ο λογος να μενουμε στα ιδια?ενα δισκοφρενο ισως δωσει αυτο το κατι παραπανω,οποτε παμε να δουμε τι
μπορουμε να κανουμε για αυτη την περιπτωση.
τιμονια τ5 ειναι λιγο δυσκολο να βρεθουν(παρολα αυτα εαν καποιος εχει κατι προς πωληση ας με ενημερωσει),ετσι λοιπον
για να μην κοψω το μαμα τιμονι διαλεξα να κανω κατι που και δισκοφρενο να υπαρχει και να μπορω να γυρισω πισω(λεμε τωρα!)
κοιταξα σε παλια πραγματα και βρηκα ενα παλιο σπασμενο αριστερο λεβιε(των ταχυτητων)

το οποιο κοπηκε σε οτι μας ηταν αχρηστο

και βρεθηκε η βεργα αλουμινιου που θα κοπει για να γινει βαση.
ετσι λοιπον ο λεβιες θα γυρισει αναποδα και θα μπει στην δεξια πλευρα στην πλευρα του φρενου δηλαδη

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.


το τιμονι του τ5 ειναι διαφορετικο απο το px ειναι εσωτερικα σιδερο τιμονιερα
και ερχεται πρεσσαριστο το κομματι αλουμινιου που ειναι ασφαλισμενο με ενα πειρακι.
ετσι λοιπον θα βγει με την βοηθεια της πρεσσας και θα περαστει το αριστερο με ενα δακτυλιδι
και φυσικα ενα νεο πειρακι.

P.s:εχει ακομα ομως πολυ κρυο και ανησυχω.........

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, tony-serveta

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

my tallero 24/02/2018 13:21 #30

:popcorn:
Αντίκα - Κλασικό

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.