Και οπως αρκετοί ήδη ξέρουν το μηχανάκι αυτό μετά από διάφορες σπόντες πλέον είναι στα χέρια μου!
Παραλήφθηκε σε απόλυτα μαμά μορφή σε ότι αφορά το μοτέρ και με δισκόφρενο μπροστά (όπως προτιμώ άλλωστε) σε ότι αφορά το υπόλοιπο μέρος.
Η διαδρομή από τη μεταφορική στο σπίτι, έκρυβε εκπλήξεις για μένα. Κακές και καλές. Η αλήθεια είναι οτι δεν ειχα οδηγήσει ποτέ Τ5 και ειχα μεγάλη περιεργεια να δω πως δουλεύει ενα τόσο ιδιαιτερο μοτέρ (νικασίλ από τη μάνα του, διαφορετικός στρόφαλος, τεράστιες θυρίδες κλπ). Σαν στήσιμο λοιπόν η εκπληξη μου ήταν ευχάριστη. Θες η σέλα που είναι πολύ άνετη, θες το μεγαλύτερο τιμόνι, το μηχανάκι μπορώ να πω ότι εχει πολύ ωραίο στήσιμο. Στα αρνητικά για μένα οι επιδοσεις ενός μοτέρ 125 κυβικών εστω και στροφάτου. Συνηθισμένος από το 210 και το γενικότερο στήσιμο που έχω στο άφλασο η αλήθεια είναι οτι απογοητεύτηκα λίγο.
Πέρασε ένα μικρό χρονικό διάστημα που ταλαντευόμουν από το να το δώσω ή να το κρατησω. Εν τέλει επειδή η ιδιαιτερότητα αυτού του μοντέλου έχει κάποιο ενδιαφέρον νομίζω και επειδή δεν κάθομαι ήσυχος... ξεκίνησαν οι αναβαθμίσεις. Βρέθηκε ενα κιτάκι malossi 172 μεταχειρισμένο, περάστηκε στο στρόφαλο μια καινούρια μπιέλα, αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν μαζί με τις τσιμούχες, εφοδιάστηκα από τον Κώτσο με ενα dellorto phbh 30αρι και μια εισαγωγή με reed (ψευτοριντ για την ακριβεια αφού δεν σκάφτηκαν τα καρτερ) και σε συνδυασμό με μια εξάτμιση polini box μένει να δούμε τι ψάρια θα πιάσουμε...
Επειδή οι κύλινδροι για Τ5 οπως και αυτοί των cosa έχουν μπουζόνια αντί για λαιμό στην εξαγωγή, αν θες να προσαρμόσεις εξάτμιση που δεν βγαίνει ακριβώς για Τ5 υπάρχει αντάπτορας. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα όμως, επειδή τα μπουζόνια εμποδίζουν τον ογκώδη σφιχτήρα που έχει η polini, κόλλησα δυο στραβά γκροβερ ώστε να τη πιάσω με ελατήρια (όπως πιάνουν όλες οι σοβαρές εξατμίσεις)
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...
Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος
Ευλόγησον!