Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Νικ δε κουικ και ΜΟΝΟ μπιγκ μπορ (ex Χαβάη τ5-0)

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 19/09/2020 10:02 #41

Πόσο το έχεις στρίψει το καρμπ; Μια κοντινή προφίλ παρακαλώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 19/09/2020 11:06 #42

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
Έχω κάποιες φωτό εκτός σασί.
Θα σου βγάλω όμως μόλις έχω δίπλα μου το μηχανάκι.
Ουσιαστικά είμαι τέρμα μέσα μέχρι να βρει η κούπα στην περικεφαλαια,που στο τ5 είναι πιο φαρδιά από το αντίστοιχο 200.η καμπύλη της ντιζας έχει βγει πλέον γιατί έβρισκε με το καπάκι κλειστό,παρόλο που προσπάθησα να την κουρμπαρω,έφτασε ένα βήμα Πριν την τσακίσω.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 19/09/2020 12:13 #43

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
και μιας που πιασαμε το κεφαλαιο καρμπυρατερ ας πουμε δυο λογια γι αυτο.
στα χαρτια αλλα αυτο συμβαινει και στην πραξη προκειται για ενα πολυ καλο
καλοσχεδιασμενο καρμπ.δυστυχως για μενα το μεγαλο του πλεονεκτημα χανεται
σε περιπτωση vespa large λογο του αρκετα μεγαλου του φαρδους.εαν ηταν πιο στενο
με κουπα ελαχιστα πιο ρηχη(και το τσουτσουνι της υπερχυλησης στο πισω μερος της κουπας) θα μπορουσε να ερθει ακομα πιο ορθιο
την κλιση του αλλα και την κουρμπα που κανει το σωληνακι της βενζινης λογικα θα το ξεπερασω με την τρομπα.αυτη την στιγμη χωρις τρομπα
πιστευω οτι χανω τουλαχιστον 2-2,5 λιτρα.αλλα αυτο θα γινει με την σειρα του τις επομενες μερες.δειχνει ηδη πλουσιο πραγμα που σημαινει οτι με
την προσθηκη τρομπας ισως χρειαστει να κατεβω επιπλεον σε ζιγκλερ και εδω ερχεται να προστεθει οτι η συλλογη μου σε μικουνι ζιγκλερ και βελονες(που ισως να χρειαστουν) ειναι ολιγον φτωχη.
εαν και για το τελευταιο ισως παντρεψω βελονες keihin,θα δουμε ακομα ειμαστε σε αρχικο σταδιο.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 21/09/2020 12:43 #44

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
καλημερα σε ολους ,προλαβα να κανω μια ας πουμε δοκιμη πιο ολοκληρωμενη.
ας ξεκινησουμε απο το μοτερ,περα το ρυθμισμα των ντιζων μαλλον πηραν τα μποσικα τους και θελουν μια ρυθμιση εκ νεου.
το μηχανακι χωρις τρομπα και χωρις φυσουνα(δεν εχω και τα απαραιτητα ζιγκλερ ωστε να δοκιμασω)δουλευει σχετικα καλα.
δεν ξερω στροφες δεν ξερω ταχυτητα καθως ακομα δεν τα εχω βαλει.
σαν αισθηση ειναι ικανοποιητικο παντως,παρολο που ειναι καπως On off η λειτουργεια του,
φανταζομαι αυτο το χαρακτηριστικο το εχει το tmx.Ποσο μαλλον με τα οριτζιναλ ζιγκλερ και χωρις φιλτρο.
αυτα σε γενικες γραμμες για το μοτερ.....πριν κλεισω για το μοτερ να μην ξεχασω να πω για τα σινεμπλοκ.
ισως το καλυτερο στοιχειο της αναρτησης(εαν μπορουμε να το συμπεριλαβουμε στην αναρτηση)γιατι η αναρτηση
παρολο που και αυτη ειναι στο περιπου σεταρισμενη και σε συνδιασμο με αυτη την σελλα που εχω,ειναι για γερους
ποπουδακους.σπορ αρκετα.....ισως παραπανω απο το κανονικο και σιγουρα κουραστικο σαν συνολο.
εαν ξεπερασεις λιγο το "σοκ" της σκληροτητας ειναι αρκετα ευθυβολο και υπερβολικα γρηγορο σε εναλλαγες κατευθυνσης.
αφηνει μια πικρια το μπροστινο καθως το περιμενα πιο στιβαρο πιο "αντρικο"!
δινει μια αισθηση "αερα" φευτικου θα το ηθελα λιγοτερο ποδηλατικο για να το πω πιο εκλεπτυσμενα!
θα δουμε εχουμε χειμωνα μπροστα μας θα ερθει και η σειρα του.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 28/09/2020 14:26 #45

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
ο καιρος αρχιζει και αγριευει παμε και εμεις να δουμε πως μπορουμε να ακολουθησουμε

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, tony-serveta

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 28/09/2020 20:24 #46


Με τρομάζεις, τι είναι αυτό, ο αγωγός trans med?
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, viaGRa, ankostas333

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 29/09/2020 02:28 #47

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
Όχι είναι σωλήνας συνδεδεμένο στο ρακόρ των αναθυμιάσεων από το καπάκι καμπάνας για να μπορέσω να βάλω περισσότερο λάδι χωρίς να γίνει πλημμύρα.
Είμαι στα 300cc αυτή την στιγμή και θέλω να φτάσω τα 370cc.
Επίσης έχω αλλάξει το λάδι από βαλβολινη που δεν μου άρεσε σε λάδι ορυκτέλαιο 20-50 που χρησιμοποιούν στα harley

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 05/10/2020 13:25 #48

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
καλημερα σε ολους,ας ξεκινησουμε αναποδα απο το σωληνα και τα λαδια που γραφουμε απο πανω.
καταρχην εχωντας κανει καπου στα 250κμ με αυτο το λαδι και αφου μπηκε μεσα για αλλες δουλειες το μηχανακι
ειπα να κανω μια μετρηση των λαδιων.

θυμιζω οτι ειχα προσθεσει μεχρι τα 300 οπως γραφει παραπανω και το μπουκαλι ειναι 330ml.
μην μπουμε σε λεπτομεριες με ειδικο βαρος του λαδιου νερου ml και Gr ,γιατι πρεπει να ξαναδιαβασω χημεια
και δεν εχω χρονο για τετοια,το gntm ειναι σε μια κρισιμη καμπη και δεν μπορω να χασω επισοδεια.
πισω στα σοβαρα τωρα και για το λαδι να πω οτι εχει μια πιο γλυκια λειτουργια ,ο συμπλεκτης σχεδον ιδιος με βαλβολινη
τα γραναζια σιγουρα πιο ησυχα.δεν το προτεινω με σιγουρια γιατι ακομα δεν εχουν γινει χιλιομετρα ωστε να μπορω να ξερω.
η μαγνητικη ταπα παντως με την βαλβολινη(περιπου 100κμ)κατι ειχε.με το 20-50 δεν ειχε τιποτα.εαν μπορει να θεωρηθει αυτο
σαν κριτηριο εστω και αδοκιμο,αφου το ενα ηταν σε μοτερ μολις δεμμενο ενω το αλλο με ,εστω, 100κμ στο ενεργητικο του.
οποτε σαν πρωτο βημα το 20-50 μπορω να πω οτι παει καλα!

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 05/10/2020 13:40 #49

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
παμε τωρα και στο θεμα το πιο ουσιαστικο που μπηκε μεσα το μηχανακι.
δεν ειναι αλλη απο την λειτουργια του καρμπυρατερ και τι εννοω.....δεν ειναι οτι δεν δουλευε
ισα ισα που για πρωτη αρυθμιστη κατασταση ηταν ικανοποιητικο.
το ουσιαστικο θεμα ηταν οτι εδειχνε οτι το κυκλωμα "εχανε" πιεση κατω απο το 1/2 του ντεποζιτου.
ειδικα στο λαμπακι (καθως δεν εχει ρεζερβα)αρχιζε να γινεται εντονοτερο.
ετσι λοιπον το αρχικο πλανο της τρομπας αρχιζε να οριμαζει.
οι επιλογες μας 2
1.οσο το δυνατον πιο "καθαρη" τοποθετηση με οσο το δυνατο λιγοτερα σε κοινη θεα σωληνακια κτλ
αλλα με περισσοτερη δουλεια
2.λιγοτερη δουλεια και τοποθετηση εξωτερικα αλλα εμφανη σωληνακια και δυνατοτητα εποπτειας.

διαλεξα το 1........παμε να δουμε τροπους(?)λυσεις(?) ωστε εαν καποιος θελει να πειραματιστει να μην χασει την ωρα του χωρις λογο
και να κανει τη επιλογη του συνοδοτοποιημενα.εδω να θυμισω περι τρομπας οτι υπαρχει ενα θεμα ολοκληρο ωστε να παρει μια γευση.
επισης να πω οτι καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη αναλογα με το μηχανακι ,την τρομπα,τα σημεια τοποθετησης
και τα περιφεριακα οπως φιλτρα τυπος καρμπ φυσουνα,ριντ κτλ κτλ κτλ.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 05/10/2020 14:00 #50

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
ξεκινησα απο μια απλη μετρηση του υπαρχοντα χωρου,ειπα να εκμεταλευτω το πλαστικο κατω απο το σασι
η συγκεκριμενη τρομπα μου εδινε ελαχιστα περιθωρεια κινησεων ωστε να κανω το bybass κατω απο το ντεποζιτο.....ετσι η φυσουνα ανεβηκε στο ραφι.
για να αποφυγω τους ολους κραδασμους,που δεν κανουν και καλο στην τρομπα,στο πλαστικο που ισως κοβει καποιους απο αυτους
αποφασισα να προσθεσω δυο σινεμπλοκ συγκρατησης αρσενικο σε αρσενικο σε μ6 παχος.......ηδη εδω το παγουρι που ηθελα να κρατησω,της μιξης,βγηκε και ανεβηκε και αυτο στο ραφι.
σε ολα αυτα ηρθε να προστεθει ο περιορισμενος χωρος αναμεσα στο κλειστρο του αριστερου πανελ
και απο την αλλη μερια το αξονακι του τσοκ(περιπτωση αρκομπαλενο)στα υπολοιπα δεν εχετε θεμα.
το μονο συν σε ολο αυτο ειναι οτι η τρυπα του σασι ηρθε στο ιδιο υψος με την τρομπα οποτε το σωληνακι φευγει ντιρεκτ.
και δυο φωτο για να καταλαβαιτε τι εννοω

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.