Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Νικ δε κουικ και ΜΟΝΟ μπιγκ μπορ (ex Χαβάη τ5-0)

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 12/10/2020 22:59 #61

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669

Giannaras έγραψε: Και γιατί να κλείνεις τη βενζίνη;;;
Si έχεις κουμπωμενο;;;

Φαντάσου ακόμα και με αυτό ,όταν το χρησιμοποιω,ανοικτή την αφήνω.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 19/10/2020 13:41 #62

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
καλη βδομαδα φιλοι μου πισω στο γκαραζ και στους δρομους για νεες περιπετειες.
εαν θυμοσαστε ειχα γραψει και παραπισω οτι η συλλογη μου ειναι φτωχη σε ζιγκλερ mikuni.
εδω ηρθε η συμβολη του φιλου χρηστου απο πυργο να λυσει το προβλημα αυτο να κανω δοκιμες
για να φτασω σε ενα αποτελεσμα......εαν τα καταφερω βεβαια......
καθως ακομα δεν εχω μπει σε "σκεπτικο μικουνι".
εχω αρχιζει και εντυπωσιαζομαι με το περφομανσς που σου δινει εξτρα σε σχεση με τα αλλα.
βεβαια ολο και περισσοτερο αρχιζω να καταλαβαινω οτι ειναι για τερμα γκαζι αυτα τα καρμπ
και χαμηλα ειναι "Στο περιπου" .....μπορει να ειναι και η αισθηση μου ή το λαθος σετ απ που εχω.....θα δειξει!

P.s:αυτο το μοτοσπορτ θελουμε?

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 19/10/2020 16:23 #63

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, viaGRa, vlahoulas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 22/10/2020 13:50 #64

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
καλησπερα σε ολους ξεκλεψα λιγο χρονο λιγο διαθεση λιγο απ ολα και ειπα να ασχοληθω με την βενζινη και τζεταρισμα του καρμπ.
θυμιζω οτι ξεκινησα αυτο το "ταξιδι" στον κοσμο του μικουνι με το πιο απλο σετ απ.....αυτο που εχει οταν το παιρνεις μαμα παντου δηλαδη.
40/195/80 και το μηχανακι ηταν ικανοποιητικο.στη συνεχεια περασα και ενα φιλτρο κατι εχασα κατι κερδισα επισης το εβρισκα ικανοποιητικο.
ηρθαν τα ζιγκλερ απο τον χρησταρα και προχωρησα σε αλλαγη 25/210/40 και χρηση φιλτρου κερδισα χαμηλα και ψηλα ηταν καλο αλλα οχι στα προηγουμενα επιπεδα.ηρθε πληρης γκαμα ζιγκλερ,παλι απο χρησταρα που τον ευχαριστω πολυ και αρχισα να κανω συνδιασμους.
κρατησα λοιπον σταθερο το μικρο σε 25 και το Power jet και εβαλα ενα μαλλον μεγαλο αρκετα ωστε να βρω τα ορια και να αρχισω να κινουμαι αναμεσα σε αυτα.
εβαλα λοιπον ενα 260 και ως δια μαγειας ειχα ακριβως το ιδιο κοψιμο στις 8000+(νομιζω 8400) και γενικα το μηχανακι να καθεται στα ψηλα.
κατεβηκα στο 250 και αλλαξα και το μικρο(χωρις λογο)σε 27,5.ειδα οτι ξεκιναει καλυτερα(εδω ειναι σχεδον χειμωνας με θερμοκρασιες απο 9 βαθμους το πρωι μεχρι και 20-22 το μεσημερακι εαν ειμαστε τυχεροι αλλιως φτανει στους 13-14) και επεσα στο μεγαλο στο 220......ιδιος κοψιμο παντα ομως στις 8000.σε καποια φαση πιστεψα οτι φοραω dellorto si24 που απο ενα σημειο δεν ακουει σε ζιγκλερ,τα βλεπει ολα ιδια 125 128 135 κτλ.λυνω για εποπτεια γενικη και βλεπω αυτο
λογικο να εχω κοψιμο ψηλα απορω πως πηγαινε και μεχρι εκει.
μικρη απογουητευση καθως επρεπε να γυρισω πισω και να ξανακανω την ολη δοκιμη με τα main τα μικρα κτλ.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Vasilis, ankostas333

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 22/10/2020 14:29 #65

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
αναρωτηθηκα εαν ηταν πραγματικα αυτο το Motosport που θελουμε......το σκεφτηκα λιγο
και εψαξα να βρω ενα κολαρο για να συνεχισω τη δοκιμη.το σχισμενο πολινι πηγε στην ανακυκλωση.
βρηκα ενα malossi πιο σκληρο,ελπιζω να αποδειχθει και πιο αντοχης.
στο ενδιαμεσο διαστημα μιλησα με μια βιοτεχνια για κατασκευη τετοιου κολαρου.
αφου αλλαξα λοιπον κολαρο ειπα να ξαναδω το καρμπ
οποτε τοποθετησα το 27,5/240/40 και βγηκα για δοκιμη.
αμεσως εδειξε πιο ετοιμο και να ακουει στο γκαζι σε ανοιγμα κλεισιμο κτλ.
πιστευω ειμαι κοντα στο τελικο σεταρισμα ισως το μισο 245 να ειναι ειναι οτι πρεπει.
το μονο που δεν εχω ακομα δοκιμασει ειναι μια βελονα....που πιστευω θα κλεισει οτι λεπτομερια υπαρχει.
γενικα τωρα η λειτουργεια του ειναι αξιοπρεπη και γεματη(παντα με γνωμονα οτι μιλαμε για ενα τ5 172 και οχι κατι εξαιρετικα υπερκυβισμενο)

ραντευου με νεα τις ερχομενες μερες(ελπιζω τα γεννητουρια να αργησουν!)

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 22/10/2020 18:34 #66

Είσαι χαδιάρης.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 22/10/2020 18:56 #67

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669

Giannaras έγραψε: Είσαι χαδιάρης.

δεν ημουν,εγινα ομως γιανναρα μου.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 30/10/2020 18:59 #68

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
ο χρονος που εδωσα για το συγκεκριμενο μηχανακι(μοτερ μαλλον) βρισκεται προς το τελος του.
αφου εχει βγαλει τα συκωτια σε δυο φιλτρα και ενα κολαρο ενωσης στην εισαγωγη αφου μου εχει δειξει με απολυτη επαναληψημοτητα
9500 στροφες στην 4η(οι στροφες που βλεπετε παραπισω στο 3d ειναι με 2α 3η ας πουμε ομως οτι οι στροφες οι μεστες που παραγουν εργο ειναι καπου 10.000)αρκετες στροφες για Large για την μακροζωια του.
αφου εχω αρκετα χλμ για τα δικα μου επιπεδα και ας πουμε εχω φτασει προς την τελικη ρυθμιση
και γενικοτερα στην προσωπικη μου αποψη για το πρωτο σταδιο αυτου του κονφιγκιουρεισο εχω να πω οτι ειναι πολυ
ευχαριστο μεσα στην πολη,κουραστικο εκτος,εχει ροπη που δεν θυμιζει 172 και με μια αλλαγη εξατμισης γινεται trial.


αναρτηση τα ειπα παραπισω,για μοτερ πανω κατω το εχω πει σε αλλο 3d με "την αλικη"....σε αυτο ομως το σημειο δειχνει οτι ο στροφαλος
ειναι στο οριο του,ειναι ισως και πανω απο το οριο του,οποτε καπου πρεπει να σταματησω με δοκιμες γιατι θα το "στρίβειν δια του αρραβώνος"
καραδοκει.

για καρμπ εχω και αλλα να πω αλλα θα μεινουμε στα παραπισω γιατι νομιζω θα κουρασω.
κρατηστε μονο οτι εαν ψαχνετε περφομανς ειναι φτιαγμενο για εσας,εαν ειστε πιο τουριστικος ,η καθημερινη χρηση
θα σας κουρασει.ειδικα για μεγαλες πολεις με πολλα χλμ και μετακινησεις το μικουνι θα σας ματωσει την τσεπη.....βεβαια
μολις ανοιγεις το γκαζι τα ξεχνας ολα αυτα.....οποτε τωρα εαν θα ασχοληθω με τον χαβανεζο θα ειναι για μικροπραγματα.
σε καποια φαση με τον νεο χρονο ευχομαστε ,πρωτα απ ολα να πανε ολα καλα,ΠΡΩΤΟΙ ΕΔΩ θα μαθετε τις νεες περιπετειες του αγαπημενου μου χαβανεζου.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, panos, vlahoulas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 04/11/2020 23:48 #69

Μπράβο Κώστα.
Ετσι οπως τα λες είναι.
Ετσι ακριβώς
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 08/11/2020 00:55 #70

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669

Spiros P200E έγραψε: Μπράβο Κώστα.
Ετσι οπως τα λες είναι.
Ετσι ακριβώς

Ακριβώς φίλε,έτσι ακριβώς!

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.