ο χρονος που εδωσα για το συγκεκριμενο μηχανακι(μοτερ μαλλον) βρισκεται προς το τελος του.
αφου εχει βγαλει τα συκωτια σε δυο φιλτρα και ενα κολαρο ενωσης στην εισαγωγη αφου μου εχει δειξει με απολυτη επαναληψημοτητα
9500 στροφες στην 4η(οι στροφες που βλεπετε παραπισω στο 3d ειναι με 2α 3η ας πουμε ομως οτι οι στροφες οι μεστες που παραγουν εργο ειναι καπου 10.000)αρκετες στροφες για Large για την μακροζωια του.
αφου εχω αρκετα χλμ για τα δικα μου επιπεδα και ας πουμε εχω φτασει προς την τελικη ρυθμιση
και γενικοτερα στην προσωπικη μου αποψη για το πρωτο σταδιο αυτου του κονφιγκιουρεισο εχω να πω οτι ειναι πολυ
ευχαριστο μεσα στην πολη,κουραστικο εκτος,εχει ροπη που δεν θυμιζει 172 και με μια αλλαγη εξατμισης γινεται trial.
αναρτηση τα ειπα παραπισω,για μοτερ πανω κατω το εχω πει σε αλλο 3d με "την αλικη"....σε αυτο ομως το σημειο δειχνει οτι ο στροφαλος
ειναι στο οριο του,ειναι ισως και πανω απο το οριο του,οποτε καπου πρεπει να σταματησω με δοκιμες γιατι θα το "στρίβειν δια του αρραβώνος"
καραδοκει.
για καρμπ εχω και αλλα να πω αλλα θα μεινουμε στα παραπισω γιατι νομιζω θα κουρασω.
κρατηστε μονο οτι εαν ψαχνετε περφομανς ειναι φτιαγμενο για εσας,εαν ειστε πιο τουριστικος ,η καθημερινη χρηση
θα σας κουρασει.ειδικα για μεγαλες πολεις με πολλα χλμ και μετακινησεις το μικουνι θα σας ματωσει την τσεπη.....βεβαια
μολις ανοιγεις το γκαζι τα ξεχνας ολα αυτα.....οποτε τωρα εαν θα ασχοληθω με τον χαβανεζο θα ειναι για μικροπραγματα.
σε καποια φαση με τον νεο χρονο ευχομαστε ,πρωτα απ ολα να πανε ολα καλα,ΠΡΩΤΟΙ ΕΔΩ θα μαθετε τις νεες περιπετειες του αγαπημενου μου χαβανεζου.