Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ)

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 01/09/2020 14:00 #31

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 894
  • Ληφθέντα Likes 1531
επισης ξεχασα να γραψω οτι πονταραμε στο 1,3 σκουις.....δεν βγηκε ποτε ειμαι στο ψηλο 1,5(σχεδον 1,6).
δεν προβληματιζομαστε ομως αυτο θα ερθει στα μετρα μας σε καποια φαση.ακομα ειμαστε σε αρχικο σταδιο.
με εξατμιση οπως φαινεται στις φωτο sip xl και down pipe bgm.
ο χρονισμος του κυλινδρου ειναι 180 εξαγωγη,127 εισαγωγη,και 26,5 μεταφορας με φλατζα σχεδον 0.9mm.
ηθελα να παω καπου στο 182 κτλ αλλα προς το παρον μενουμε καπου στην μεση και βλεπουμε.
καλο μηνα λοιπον οποτε παμε........
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, panos, Miltos_px

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 06/09/2020 02:33 #32

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 894
  • Ληφθέντα Likes 1531
Μήνας Σεπτέμβριος ο καλύτερος μήνας για μαστορεματα,επιστροφή στα θρανία.... κυριολεκτικά.
Η ερώτηση μου έχει λίγο από φυσική μέσα.αφου κάναμε τα βασικά(να βάλουμε το μοτέρ )είπα να βάλω ένα οργανακι που είχα για το σοβατζη μου.
Ξεπεράσαμε το πρόβλημα εάν θέλει συνεχές κτλ κτλ,όλα οκ λειτουργεί σχεδόν άψογα.
Η ερώτηση μου είναι η εξής,επειδή αυτά τα όργανα δεν γεννήθηκαν για βέσπα ,αλλά για αλυσοπρίονα βάρκες κτλ έχουν αρκετά κοντά καλώδια.
Στην βέσπα που το όργανο είναι τιμόνι και οι ασθητηρες περίπου 1,5 μέτρο μακριά χρειάζεται να επεκταθούν τα καλώδια,η ερώτηση είναι εάν επεκταθούν τα καλώδια κινδυνεύω να πάρω μετρήσεις από το όργανο που δεν θα είναι πραγματικές;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 06/09/2020 02:41 #33

Ε, δεν νομίζω, εγώ παίρνω ίντερνετ από δύο δήμους πιο πέρα, και μια χαρά τα λέμε
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 06/09/2020 02:47 #34

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 894
  • Ληφθέντα Likes 1531
Τι θα συµβεί εάν µπορούσαµε να
«τεντώσουµε» ένα καλώδιο µε αντίσταση
R ώστε να διπλασιαστεί το µήκος του;
Απάντηση: Υποθέτοντας ότι ο όγκος
παραµένει σταθερός, διπλάσιο µήκος
σηµαίνει µισή διατοµή, άρα
τετραπλασιασµό της αντίσταση
Κάτι τέτοια βρίσκω αλλά πέρασαν πολλά χρόνια από το λύκειο.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 06/09/2020 12:18 #35

Ναι, δεν αντιλέγω, πάει καιρός που είχαμε τα μπλε βιβλία του ιδρύματος Ευγενίδου στα χέρια, αλλά δεν νομίζω να έχει θέμα στην πληροφορία που μεταφέρεται σε ενάμιση μέτρο σε πολύκλωνο καλωδιακι.
Και η άλλη σκέψη που κάνω, είναι ότι δεν θα είχες απώλεια πληροφορίας, αλλά καθυστέρηση ίσως. Αν λέμε, αν.
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by Vasilis.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 17/09/2020 18:40 #36

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 894
  • Ληφθέντα Likes 1531
Τελικά φτιάχτηκε η πλεξούδα από καλώδιο ίδιας διατομής από ποπλυκλωνο καλωδίων συναγερμού.
Μπήκαν φύσεως αδιάβροχες από ballast xenon φώτων και πήγαμε προς την εξάτμιση μεριά ώστε να την απομακρύνουμε από την ροδα...αλλά και τον δρόμο.
Κόπηκε και ανέβηκε 90 μοίρες στην αρχή σκεφτόμουν για 180...αλλά ήδη το ντουμάνι πάει μπροστά ,εάν ήταν ακόμα πιο ψηλά νομίζω θα πήγαινε μπροστά και πάνω από το πάτωμα.

Σειρά τώρα έχει να φτιάξω κάτι βάσεις να περάσω την τρόμπα βενζίνης και γενικά να φτιάξω τη λειτουργία του ως αναφορά βενζίνες κτλ.
Μεγάλο θέμα παραμένει ο χώρος που αφήνει το καρμπ με το σασί,αλλά έχω αεροσεγα που δεν στομωνει!

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, ankostas333

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 17/09/2020 22:04 #37

Αερόσεγες έχει μια πολύ μικρή ελίτ πάνσκληρων καργιόληδων παγκοσμίως.
Η εξάτμιση έγινε ανθρώπινη έτσι
Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 18/09/2020 02:47 #38

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 894
  • Ληφθέντα Likes 1531

Vasilis έγραψε: Αερόσεγες έχει μια πολύ μικρή ελίτ πάνσκληρων καργιόληδων παγκοσμίως.
Η εξάτμιση έγινε ανθρώπινη έτσι

Αναπόσπαστο εργαλείο στη φαρέτρα του κάθε βεσπιστα.
Ότι δεν μας έρχεται το κόβουμε..δεν έχει θέση εξάλλου εάν εμποδίζει.
Τώρα γιατί την είχαν από κάτω αρχικά;μάλλον για να παίρνει ρεζέρβα....μάλλον και μάλιστα εγώ που είχα κάνει μια απόπειρα έμπαινε μόνο 3-10.....τώρα δεν έχω καθόλου και έχω καθαρή την συνείδηση μου
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, ankostas333

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 19/09/2020 09:49 #39

Ανυπομονούμε να δούμε το ντέρμπι μεταξύ καρμπ και σασί.
:popcorn:
Αντίκα - Κλασικό
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 19/09/2020 09:57 #40

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 894
  • Ληφθέντα Likes 1531

Ούτε καν ντέρμπυ Γιανναρά.....από τα αποδυτήρια ήρθε το ένα μηδέν ,απλά το σασί παίζει άμυνα.προσπαθει να αποφύγει την καταστροφή!

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.