Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Νικ δε κουικ και ΜΟΝΟ μπιγκ μπορ (ex Χαβάη τ5-0)

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 20/08/2020 10:15 #21

ΡΙΧΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 21/08/2020 08:52 #22

Ωραίο setup. FYI 2α & 3η της Τ5 είναι ίδιες με την 200άρα. Τουλάχιστον έτσι ήταν στην δική μου...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 21/08/2020 10:51 #23

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669

SaFiS έγραψε: Ωραίο setup. FYI 2α & 3η της Τ5 είναι ίδιες με την 200άρα. Τουλάχιστον έτσι ήταν στην δική μου...


ετσι ειναι ακριβως οπως τα λες σαφη μοιραζονται το ιδιο τετραπλουν 12-13-17-21 εαν δεν απατωμαι.
και αλλαζουν στις κορωνες που στο τ5/cosa/px125 ειναι ιδιο με 68 δοντια.
εγω αλλαξα δεντρο σε 12-13-16-19 και κορωνα ηθελα να βαλω 67,τελικα εκλεισα με 68.
στην καμπανα τωρα αυτα τα παραπανω εχουν 20-21 με 68 κορωνα(το 67 συνηθως ηταν με 22 δοντια πινιον)
θα επρεπε να βαλω ενα 22.....αλλα δεν το ειχα χααχαχαχ,οποτε εκλεισα με 21.
ολη αυτη η ιστορια ας πουμε οτι ξεκιναει απο την εξατμιση καθως αυτες που εχω η που πιθανον να βρεθουν για τ5
ειναι κυριως στροφων οποτε ο μονος τροπος να τις δουλεψεις ειναι να κοψεις τελικο βημα,αλλιως βρισκεσαι κρεμασμενος με την παραμικρη κλιση(που λεει ο λογος δλδ γιατι το 172 μαζευει πολυ την κατασταση σε σχεση με το μαμα 125)

στο σασμαν τωρα τ5 και px 125 eχουν ιδια σασμαν που ειναι διαφορετικα απο τα 200αρια στην πρωτη και στην τεταρτη.
εγω κρατησα την πρωτη του 200αριου και την τεταρτη μαμα τ5 36 δοντια δηλαδη.

λογικα θα βγει κατι πολυ κοντο,εως υπερβολικα αλλα γενικα η τελικη δεν ηταν και πρωτο σαν πρωτεραιοτητα.
ισως εαν το επιλεξω να παω καποια διαδρομη απο ανοικτο φαρδυ ευθειο εθνικο δυκτιο,να κουρασει....λογικο και αναμενωμενο.
δεν νομιζω οτι θα το επιλεξω ομως εαν τυχει τετοια περισταση.
τελος με βαση υπολογισμους στα χαρτια το μοτερ με μικρη ταχυτητα ,αλλα πολλες στροφες,εαν πιεστει σε παρατεταμενη χρηση πιστευω οτι καποια στιγμη θα γεννησει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 21/08/2020 11:09 #24

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
να εξηγησω βασικα γιατι δεν εβαλα την 67,ενω την εχω σαν κορωνα και ηταν η πρωτη σκεψη να βγω καπου στο 2,9+ με 3 παρα, βημα την ωρα που πηγα να το βαλω στο τετραπλουν.....ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΝΕ!Το 65 που ειχα εμπαινε σχετικα ευκολα και μπορουσα να βγαλω βημα 3,09 πιο κοντο δηλαδη αλλα λογο του οτι το 21/65 σε παρατεταμενη χρηση και σε τ5 που δουλευει σε στροφες ετσι και αλλιως θα ειχα προωρη φθορα.η αμεσως επομενη επιλογη ηταν το 21/67 με 3,19,αλλα μαζς τα χαλουσε το 67.οποτε μοιραια πηγα στο 68 που μπηκε μεν αλλα δυσκολα δε.το 21 υπηρχε ηδη οποτε μπηκαν με σκεπτικο οτι ισως καποτε βαλω ενα 22.δεν νομιζω να καταφυγω σε 23/68 καθως πιστευω οτι θα ειναι ο θανατος του αροπου μοτερ.....θα δουμε,εχουμε καιρο μεχρι αυτο το σετ απ του τελικου βηματος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 21/08/2020 19:01 #25

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
ετσι για την ιστορια να γραψω και τις σχεσεις
12/57=0,210
13/42=0,309
16/38=0,421
19/36=0,527

και κορωνοπηνιο 21/68=0,308

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 21/08/2020 19:06 #26

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
0,308x0,210=0,064
0,308x0,309=0,095
0,308x0,421=0,129
0,308x0,527=0,162

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 21/08/2020 19:14 #27

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
οποτε παμε στο ζουμι.....με σκεπτικο παντα να ειμαστε σε gap κατω του 0,035
εχουμε κενα μεταξυ των σχεσεων
1η σε 2α 0,031
2α σε 3η 0,034
3η σε 4η 0,033

αυτα τα ολιγα με αρκετα μαθηματικα και οδοντιατρειο.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 21/08/2020 19:26 #28

Με μαμά έλατο στην δική μου, έβαλα 67άρι πρωτεύων όπως μου είχες προτείνει, 1η από 200άρα και τελικά με το 20άρι στην καμπάνα ήταν πάλι κοντό. Τώρα είμαι με 21/67. Ελπίζω να πάει καλύτερα...
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 21/08/2020 21:08 #29

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669

SaFiS έγραψε: Με μαμά έλατο στην δική μου, έβαλα 67άρι πρωτεύων όπως μου είχες προτείνει, 1η από 200άρα και τελικά με το 20άρι στην καμπάνα ήταν πάλι κοντό. Τώρα είμαι με 21/67. Ελπίζω να πάει καλύτερα...

νομιζω ειναι το ιδανικο το 21/67 για το 172 εγω θα προσπασθησω να το πιασω με το 21/68 και 100/90/10 λαστιχο.
δεν ειναι ακριβως το ιδιο αλλα ειναι μια λυση μεχρι να βρω ενα σωστο 22αρι.
και οταν λεω σωστο εννοω ενα drt ή κατι αντιστοιχο γιατι τα διαφορα bgm cif κτλ δεν με εμπνεουν.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": SaFiS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χαβάη τ5-0 (ex Νικ δε κουικ) 27/08/2020 10:38 #30

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 946
  • Ληφθέντα Likes 1669
πολλα πολλα δεν εγιναν,ουτε προλαβαινω την πανελληνια,
το μοτερ μπηκε πανω στο σασι αλλα θα ειναι ενας αγωνας δρομου για να προλαβω.
ισως και να μπορουσα να προλαβω ομως θεωρω καλυτερα να το αφησω να παει λιγο πιο χαλαρα.
ενα μικρο σεταρισμα θα χρειαστει πιστευω,στο παγκο παντως πηρε μπρος,δειχνει οτι δεν ξεκιναω απο το 0 αλλα απο το 2.....κατι ειναι και αυτο!
εδω σε μια απο τις τελευταιες του εμφανισεις σε σολο καριερα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, panos, tony-serveta

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.