Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: mumm-ra Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ!

mumm-ra Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ! 10/04/2021 11:56 #1

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 960
  • Ληφθέντα Likes 1663
καλημερα σε ολους ευχομαι να ειστε ολοι καλα!

μια νεα σειρα περιπετειων αυτη την φορα με πρωταγωνιστη ενα p2 του 1984
σε μια παραγωγη την γνωστης "καραντινας" που ολους μας κραταει σε αγωνια!
γυρναμε λιγο πισω σε εποχη γυρισματων της σειρας καραντινα 1 κυκλος ετος 2021.
ανασυρθηκε ο πρωταγωνιστης,ο ΜΑΜ-ΡΑ, απο την αποθηκη χωρις προσδοκιες χωρις πλανο
χωρις και να χρειαζεται κατι συγκεκριμενο εδω που τα λεμε.η κατασταση του?
μετρια για μερικους προς το κακη για καποιους αλλους.....αυτα για την καροτσα του.
το μοτερ ηταν το πιο ξεκαθαρο απ ολα.....οτι προκειται για μια περιπτωση "μπετο" δυστυχως οχι οτι καλυτερο
για να χτισεις πανω του,αλλα αυτο ειναι το τελευταιο πραγμα που κοιταξα.
παμε λοιπον να τα παρουμε με την σειρα και πως ξεκινησε ο πρωτος κυκλος.

το κοιταξα απο εδω το κοιταξα απο εκει,δεν μου εμοιαζε και τοσο κακο ουτε και καλο βεβαια αλλα τι διαφορα ειχε?
ακομα χωρις πλανο χωρις απαιτησεις χωρις κατι να μας δειχνει το δρομο τι και πως,οποτε παμε και οπως ρολαρει θα μας δειξει απο μονο του το δρομο.

η συνεχεια σε λιγο

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, panos, Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

mumm-ra Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ! 10/04/2021 12:05 #2

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 960
  • Ληφθέντα Likes 1663
η αρχη δεν θα μπορουσε να ειναι αλλη απο το κανω εναν καθαρισμο
και να δω το σασι κατα ποσο ειναι ισιο και εαν θελει επισκευες απο τυχον σαπια κτλ.


το πρωτο προχειρο πλυσιμο παντως ηταν ελπιδοφορο καθως δεν ειδα πτικα τουλαχιστον καμια μεγαλη ζημια.
οποτε αρχιζα να το ψαχνω λιγο πιο καλα και περασα στην μετρηση κατα ποσο ειναι ισιο οπως και να δω τα περιφεριακα του.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

mumm-ra Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ! 10/04/2021 12:13 #3

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 960
  • Ληφθέντα Likes 1663
ζημιες που ειχε το σασι?
ενα κομμενο αξονακι του τσοκ....μου εμεινε δηλαδη στα χερια καθως προσπαθησα να το βγαλω
δυο σχσιματα δεξια και αριστερα της γραβατας και σπασμενο τιμονι στη μανετα του μπροστα φρενου.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

mumm-ra Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ! 10/04/2021 12:25 #4

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 960
  • Ληφθέντα Likes 1663
αφου λοιπον καθαρισα το σασι στο 70% και επισκευασα τα μικρα αυτα θεματα
εκατσα πλεον να δω πως θα προχωρησω με τον Mamm-ra.



Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, panos, axxis, tony-serveta

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

mumm-ra Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ! 10/04/2021 12:38 #5

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 960
  • Ληφθέντα Likes 1663
η αποφαση που πηρα ηταν οτι θα μεινω μακρια απο διαφορες φανοβαφες
και θα προσπαθησω να αυξησω την ψαλιδα του εξωτερικου με το εσωτερικο και τα περιφεριακα του.
οι ψαγμενοι το λενε restomod εγω θα πω(γιατι ειμαι και απο χωριο) κατι αναβαθμισμενο εστω και σε τυφλα σημεια
και απλα συντηρημενο το εξωτερικο του.....που ειναι κατι που αδιαφορω οχι μονο σε αυτο αλλα γενικα σε τετοιου ειδους οχηματα.
οποτε η συνεχεια θα χωριστει στα εξης.
1.φανοποια.....σαν να μην υπαρχει αφου περα απο ενα καθαρισμα και γυαλισμα δεν θα ασχοληθω αλλο.


εκτος βεβαια απο την γραβατα και το τιμονι που θελουν βαψιμο.
2.ηλεκτρικα,εδω να πω οτι θα αναβαθμισω το κυκλωμα με την προσθηκη μπαταριας

3.αναρτηση-πεδηση και γενικα στησιμο

4.μηχανικα,αυτο τελευταιο και χωρις αγχος.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, tony-serveta

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

mumm-ra Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ! 10/04/2021 15:21 #6

ΒΡΑΚΙΙΙΙΙΙΙ
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

mumm-ra Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ! 10/04/2021 18:46 #7

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 960
  • Ληφθέντα Likes 1663

Giannaras έγραψε: ΒΡΑΚΙΙΙΙΙΙΙ

Tsitsidi restoration Γιανναρα μου
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

mumm-ra Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ! 10/04/2021 22:27 #8

Αυτή η εικόνα είναι κρυμμένη για τους επισκέπτες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε για να τη δείτε.

Κόντρα μέχρι και στο ξύρισμα.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

mumm-ra Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ! 14/04/2021 12:17 #9

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 960
  • Ληφθέντα Likes 1663
Πάμε λοιπόν στο κεφάλαιο ηλεκτρικά.
Η χαρά της απλότητας το p200e ,εάν το άφηνα όπως έχει,είπαμε όμως ήθελα και θέλω βασικά να προσθέσω μπαταρία ώστε να γυρίσω όλο το σύστημα,όλο το κύκλωμα σε συνεχές.
Για ποιο λόγο όλο αυτό;δεν ξέρω να απαντήσω ίσως γιατί δεν θα γίνει μια ανακατασκευή σε ορίτζιναλ πλαίσια ίσως γιατί αυτή την εποχή όλοι νιώθουμε βασανιαριδες,ίσως γιατί το restomod το επιτάσσει.οπως και να έχει πάμε με τη σειρά των εξελίξεων.
Ξεκίνησα με την παλιά πλεξούδα ως πειραματόζωο και πρόσθεσα απλά μια μπαταρία.εαν θέλουμε απλά να προσθέσουμε μια μπαταρία είναι σχετικά απλό καθώς θέλουμε απλά να της δώσουμε ρεύμα αλλά και να τη φορτίζει κιόλας.Το θέμα είναι ότι η ανόρθωση είναι παιδική για το έξτρα βήμα που ήθελα να κάνω dc όλο το μηχανάκι.οποτε προχώρησα με ότι είχα ανόρθωση από yamaha xt600 43f.
Δούλεψε πολύ καλά....για τα 5 τεστ που πρόλαβα να κάνω μετά πήγε στο καλάθι για τα άχρηστα.δεν ξέρω εάν έκανα εγώ κάτι η ήταν έτοιμη να χαιρετήσει.κρατησα την βάση περίπου όπως την είχα βρήκα μια άλλη άγνωστης προέλευσης και προσπάθησα να το αφήσω λίγο στην άκρη το πίσω κομμάτι και να ασχοληθώ με τους διακόπτες.
Έτσι έγιναν τροποιησεις σε παλιούς πάντρεμα από διακόπτες p2e και px200.το αποτέλεσμα είναι ως αναφορά τον διακόπτη των φώτων να έχω
Διακόπτη px μοντέλο με μπαταρία με πλεξουδακι από p200e με την μόνη διαφορά στο πλεξουδακι του p200e έρχονται στο ανάποδο κουμπί κόρνας (για αυτό πήρα και από μοντέλο με μπαταρία)δύο καλώδια μπλε ένα χοντρό από το μανιατο και ένα λεπτό που πάει στη κόρνα και δύο κίτρινα ένα χοντρό από την ανόρθωση και ένα λεπτο που πάει στην κόρνα.αυτο το τελευταίο λεπτό κίτρινο εγώ το γειωσα από την κόρνα στο σασί και με αυτό τελειώσαμε από τον διακόπτη φωτων.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

mumm-ra Ο ΠΑΝΤΟΤΙΝΟΣ! 14/04/2021 12:32 #10

  • Το Άβαταρ του/της viaGRa Συντάκτης θέματος
  • viaGRa
  • Αποσυνδεμένος
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Helpless Vespo-φρενής!!!!!!
  • Δημοσιεύσεις: 960
  • Ληφθέντα Likes 1663
Πάμε λοιπόν στον διακόπτη των φλας.....οι διακόπτες είναι ίδιοι,τουλάχιστον αυτούς που είχα εγώ.6 επαφές νομίζω υπάρχει και αρκο του 84 με 5(?) τεσπά ίδιοι είναι και διαφοροποιούνται στην φίσσες τους.αρκομπαλενο είναι με τα πλαστικά φισσακια Και pe είναι με τα αρσενικά θηλυκά.δοκιμασα αρκετά ινδιάνικα κόλπα καθότι οι ηλεκτρολογικές μου γνώσεις είναι ελάχιστες και συνήθως πάω με πείραμα και δοκιμές.το αποτέλεσμα;
Αντέγραψα διακόπτη από κάποιο pk με 3 επαφές Και μια της ένδειξης 3+1(ακούγεται σαν συμβόλαιο ποδοσφαιριστή...τεσπά).και βρήκα φλασερ με ντιμερ για την συχνότητα που θα αναβοσβηνουν τα φλας(επίσης λεντ) με αυτά και με αυτά τελειώσαμε και με το αριστερό διακόπτη.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4