Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Σαπάκι V50

Σαπάκι V50 25/10/2019 00:58 #1

  • Το Άβαταρ του/της SaFiS Συντάκτης θέματος
  • SaFiS
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 85
  • Ληφθέντα Likes 130
Καλησπέρα, άλλο ένα σαπάκι στην αυλή μου. Μου το έφερε ο αδερφός του γαμπρού μου και θα το φτιάξουμε για τον κουνιάδο του. Του στοίχισε μόνο 200€ για να καθαρίσει η μπουγάδα από τα χρωστούμενα και να το ξεφορτωθεί απλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Υπάρχει άνεση χρήματος οπότε και θα γίνουν αρκετά ωραία πραγματάκια. Ήδη υπάρχει ένα πλάνο και λέω να πάμε ως εξής...

Κιτ:
Polini 130 μαντέμι
Polini στρόφαλος 51mm
Polini 24άρι καρμπ
Polini Banana ή PM 40 Evo

Υπάρχουν:
Κομπλέ σασμάν PK50 (κοζέτα) & κάρτερ (αν είναι καλύτερα). Δεν έχω σιγουρέψει τι πρωτεύον έχω στα χέρια μου και αν πρέπει να πάμε σε 27/69 που προτείνουν οι περισσότεροι.
Πηνία & Βολάν από το PK, οπότε 12V και ηλεκτρονικό.
Πιρούνι PK για να μπει δισκόφρενο. Έχω μπερδευτεί για το αν πρέπει να κοντύνει το πιρούνι ή απλά βάζουμε το κοντό αμορτισέρ (185mm) και λύνεται το θέμα.
Ταμπούρο πίσω, επίσης από το PK.

Αυτά προς το παρών. Μόλις λυθεί, πάει για αμμοβολή και πιθανότατα θα χρειαστεί αλλαγή όλη η ποδιά / πάτωμα γτ φαίνεται ότι έχει πολύ σαπίλα από κάτω.



Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, viaGRa, tony-serveta, Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Σαπάκι V50 25/10/2019 11:23 #2

το σωστο ειναι να κοπει το πιρουνι και το μουαγιε ψιλιδι ή οπως αλλιως (φανταζομαι px θα χρησιμοποιησεις)
λεγεται να κατεβει το αλουμινιο του μουαγιε(εκει στο πειρο δλδ ωστε να μπει πιο δεξια ο τροχος) 3-4 χιλιοστα ωστε να κεντραριστει με το φτερο.γινεται να μπει και χωρις να κοπει.επισης θελει και μια πανω βαση αμορτισερ ωστε να ευθυγραμιστει το αμορτισερ και να μην δουλευει υπο γωνια.μερικοι συνηθως κανουν αλλη μετατροπη με την αλλαγη στο γονατο της αναρτησης.πιστευω ομως το σωστο ειναι η αλλαγη απο επανω.
αλλοι το κανουν για αισθητικους λογους,αλλοι το κανουν να για δουλευει πιο σωστα το μουαγιε γιατι μετα δουλευει "αρνητικα"
ως προς την αρχικη γωνια του και με κοντιτερο αμορτισερ.....δεν μπορω δυστυχως να το περιγραψω πιο σωστα,ελπιζω να γινομαι αντιληπτος.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Nikolas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by viaGRa.

Σαπάκι V50 25/10/2019 23:59 #3

Έμπαινε Σαφη. Έλα να βλέπουμε ωραίες καθαρές δουλειές...:popcorn:
Ε, το λοιπόν, ό,τι και να είναι τ’ άστρα, εγώ τη γλώσσα μου τους βγάζω...

Γέρον Βεσπίσιος ο Λαμπρεττοφόρος

Ευλόγησον!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Σαπάκι V50 16/11/2019 14:56 #4

εφτιαξα το καλοκαιρι ενα τετοιο μοτερακι με 20 αρι καρμυρατερ και τελικο σιμονινι,μεφουλ σκαψιμο στις θυριδες.
ελατηρια εβαλα garnd sport γιατι τα αλλα σπανε.το μοτερακι ξυριζει εχει και βολαν απο pk50ss που ειναι ελαφρυτερο αλλα δεν ακουσα τον μαστορα κα αφησα το σασμαν απο το pk kai εβαλα και εγω 27/69 και η τεταρτη γεμιζει μονο σε κατηφορα.1η,2α 3η τα κρυπτον τα ξετρυπαγε.επισης ενω εβαλα σταυρο καινουριο paiggio δυστηχως η τριτη πεταει και εκ τοων υστερων εμαθα οτι θελει drt γιατι οι piaggio ειναι μαπα.στην κεφαλη σπρευ χαλκου και σφιξημο με ροποκλειδο γιατι αλλιως χανει.αυτα τα ολιγα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Σαπάκι V50 16/11/2019 19:01 #5

Το πιρούνι μπορείς να μην το κόψεις και να βάλεις ανάρτηση στο ύψος που είναι η εργοστασιακή του PK. Θα δείχνει άσχημο όμως και θα πρέπει αν θες να είσαι σωστός να σηκώσεις με αποστάτη και το πίσω μέρος. Μετά πρέπει να φτιάξεις πιο μακρύ σταντ όμως. Αν κόψεις το πιρούνι, η δοκιμασμένη συνταγή είναι 25mm και ανάρτηση 185mm από piaggio zip.
Γουσταρω φαση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

  • Σελίδα:
  • 1