Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 09/12/2021 00:10 #1

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90
Αποφασισα να βοηθησω εναν φιλο που ειχε καψουρα να παρει μια Vespa και να την φτιαξει σιγα σιγα, να της κανουμε ανακατασκευη.
Προκειται για μια PK 50 XLS του 80φευγα, που ομως δεν εχει περασει καλα στην μεχρι τωρα ζωη της...
Κατ' αρχην εχει πολλα σαπια το σασσι:

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by PK.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 09/12/2021 00:20 #2

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90
Στο πατωμα εχουν τοποθετησει πολυεστερα! Δουλευε σε ναυπηγειο ο παππους που την ειχε...
Αποφασισα πρωτα να κατεβασω το μοτερ και να αρχισω απο εκει την ανακατασκευη.
Ειχε 5 ποντους μακα απο λαδι με κολλημενο χωμα που ουτε με πιεστικο δεν εφευγε, οποτε το ψεκασα με πετρελαιο εξωτερικα, και αρχισε το ξυσιμο...
Ανοιγοντας τον κυλινδρο αντιμετωπισα αυτες τις ομορφιες:



Tα ελατηρια του πιστονιου στο κλεισιμο τους αφηναν ενα διακενο καποιων χιλιοστων και ομως το δυστυχο μοτερ δουλευε! Μονο που περνουσαν καυσαερια στον στροφαλοθαλαμο με οτι αυτο συνεπαγεται.
Επιπλεον η γωνια της εξαγωγης ειχε παραμορφωθει τοσο πολυ, που μαρτυρουσε γιατι το μοτερ ηταν μεσα στο λαδι απο ψηλα, ασε που ελλειπε το ενα παξιμαδι που εσφιγγε:

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 09/12/2021 00:28 #3

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90
Eπειδη το budget ειναι περιορισμενο, προτιμησα να τριψω την γωνια πανω σε γυαλοχαρτο σε ευθεια επιφανεια μεχρι να ισιωσει.
Το ιδιο επιχειρισα και απο την αλλη πλευρα που ομως ειχε τοποθετημενο μπουζονι αρσενικο και δεν μπορουσε να γινει το ιδιο, οποτε το εκοψα και ανοιξα τρυπα για περαστη βιδα με παξιμαδι.
Δεν στεγανοιποιησε με την πρωτη, οποτε επανελαβα την διαδικασια και ολα καλα, εβαλα και 2 καινουργιες φλαντζες και πλεον ειναι στεγνο.
Μετα ειπα να τριψω τον κυλινδρο με ντουκοχαρτο και πετρελαιο μηπως και γλυτωσουμε το ρεκτιφιε, και εγινε ετσι:

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 09/12/2021 00:40 #4

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90
Oποτε αλλαξα απλως ενα πιστονι, φορουσε 47 χιλιοστα, με τα ελατηρια του κομπλε. Μπορω να πω πως η συμπιεση ανεβηκε παρα πολυ, η μαλλον για την ακριβεια απεκτησε συμπιεση σε σχεση με πριν!:P
Μια αλλη πληγη που ειδα στην πορεια, ηταν οτι ειχαν βαλει αφενος 10ρα ταπα αδειασματος λαδιου στο καρτερ, και αφ' ετερου μακρυα σε μηκος και ξεβιδωνοντας την ακουγα κατι να κουναει μεσα.
Επιπλεον βγηκε κουρεμενη και γδαρμενη στην ακρη, οποτε πολυ πιθανον να εβρισκε σε καποιο γραναζι!:o



Μιας και το περιορισμενο budget δεν επετρεπε περισσοτερα, ειπα να αλλαξω την ταπα με μια κοντη, και να κανω 2-3 αλλαγες λαδιων αφου δουλεψει λιγο να ξεπλυθουν τα οποια γρεζια.
Τα πρωτα λαδια που εβγαλα ειχαν καποια ρινισματα, αλλα οχι κοματια μεταλλου οπως φοβηθηκα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 09/12/2021 00:52 #5

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90
Επεσε πολλη δουλεια στο καθαρισμα εξωτερικα και στο γυαλισμα ελπιζοντας οτι το μοτερ εσωτερικα δεν θα ειχε καποιο προβλημα.
Ελεγξα την μπιελα για τζογο στον στροφαλο, και δεν ειχε, παρα μονο καποιον μικρο στο δεξια αριστερα που μαλλον δεν σημαινει κατιο κακο.
Καθετα δεν ειχε.
Για να μην εχω ομως απροοπτα οταν θα ερχοταν η ωρα να το ανεβασω παλι στο σασσι οταν θα το ειχα ετοιμο, αποφασισα να φτιαξω μια βαση για να μπορεσω να το βαλω μπροστα και να το ακουσω.
Επισης οταν χρειαστηκε να βγαλω την φισσα των καλωδιων του μοτερ μου εμειναν τα 2 απο τα 3 στο χερι!
Ανοιγοντας το βολαν βρηκα αυτες τις ομορφιες:



Eυτυχως ηταν τα καλωδια των φωτων, τα καλωδια που πηγαιναν στην ηλεκτρονικη δεν ηταν σε τετοια κατασταση, οποτε για αυτο και δουλευε το μοτερ, απλα δεν εσβηνε!
Επιπλεον ειχε καψει τον στραγγαλιστη και το flasher, για αυτο και βρηκα ολες τις λαμπες μπαρουτιασμενες...

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 09/12/2021 01:04 #6

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90
Αλλαξα και τα 6 καλωδια με σιλικονης να ξενοιασουμε με τα ρευματα:



Eιπα να κρατησω και αρχειο γιατι αφ'ενος πρωτη φορα ανοιγω vespa, και αφ' ετερου να μπορω να βοηθησω στο μελλον τον φιλο αν χρειαστει κατι ξανα, οποτε το ανεβαζω και εδω μηπως και το χρειαστει καποιος συντροχος.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 09/12/2021 01:08 #7

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90
Μετα απο αρκετη δουλεια και αλλαγες, το μοτερ πλεον δειχνει ετσι:

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλαις αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 09/12/2021 01:12 #8

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, axxis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by PK.

Η εν πολλαις αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 09/12/2021 06:36 #9

Ήρωας.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, axxis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλαις αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 09/12/2021 14:04 #10

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90

Giannaras έγραψε: Ήρωας.


:) :beer:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.