Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 05/05/2022 23:45 #111

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90

panos έγραψε: Φιλε μου πολυ καλη η προσπαθεια σου και μπραβο αλλα οι ανακατασκευες τελειωνουν οταν ειναι ετοιμο το μοτερ και το βαλεις επανω στο σασι,οχι το αναποδο.Τωρα θα δυσκολευτεις λιγο αλλα θα βρεις ακρη.Κακως δεν ανοιξατε μοτερ εξ αρχης,σε λιγο θα θελει και σταυρο ταχυτητων και εκει θα αναγκαστειτε να το κανετε.Στο δια ταυτα τωρα,μην βαλεις 4 δισκους στον συμπλεκτη,βαλε 3 και ενα ελατηριο πολινι.Στα ρευματα μπορει να ειναι το οτιδηποτε,απο φθορα πλεξουδας μεχρι πηνιο.Με υπομονη θα το βρεις.


To καταλαβαινω απολυτως και σωστα μιλας, επεμενα εξ΄αρχης να γινει γενικη στο μοτερ αλλα τι να κανω που αρνουνταν ο ιδιοκτητης,,,
Τωρα τρεχατε ποδαρακια μου αλλα κανω υπομονη γιατι ειναι φιλος καλος.
Ηδη ζοριστηκε οικονομικα ως εδω.
Μακαρι να εβλεπα το ποστ νωριτερα, ρωτησα στο καταστημα και μου προτειναν σετ 4 δισκους με τα μεταλλικα ενδιαμεσα και το ελατηριο τους.

https://www.scootershop.gr/product_info.php?products_id=4469

Μαλιστα μου συστησαν να τους δουλεψω με λαδι 30αρι,
Εστω για να μαθαινω θελεις να μου πεις κατι παραπανω γιατι οχι 4 δισκους;
Μου ηρθαν σημερα μαζι με τον εξολκεα για την καμπανα και τους εβαλα κιολας, οντως δεν ηταν τιποτα πολυ δυσκολο, την συμπιεση του ελατηριου την εκανα με μια μακρυα βιδα Μ10 και μια αρκετα πλατεια ροδελλα,
Απλα ηθελε λιγο προσοχη σε καποια πραγματακια.
Μεχρι στιγμη δουλευουν μια χαρα, λιγο σκληρο το ελατηριο αλλα συμπλεκει και αποσυμπλεκει προοδευτικα,

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 05/05/2022 23:54 #112

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90
Την εξατμιση την εκαψα μονο, εβγαλε πολυ πραμα αλλαξε και ο θορυβος.
Δεν την ανοιξα, ομως στην εξοδο της οταν δουλευει αισθανομαι οτι βγαινουν τα καυσαερια με καποια πιεση δεν ειναι ψοφια δηλαδη.
Τωρα για το ηλεκτρικο προβλημα, σε πρωτη φαση μετρησα τα πηνια μεταξυ ασπρου κοκκινου και πρασινου και οι αντιστασεις δειχνουν σωστες.
+1 λοιπον για το pickup, το εχω παραγγειλει και το περιμενω μαζι με το πηνιο κινησης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 05/05/2022 23:56 #113

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90
Σας ευχαριστω ολους για την πολυτιμη βοηθεια!:beer: :thmbsup:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 06/05/2022 22:18 #114

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90
Ξερουμε ποιο απο αυτα τα σημαδια αντιστοιχει στο σωστο αβανς;

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένη εικόνα.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 07/05/2022 20:04 #115

PK έγραψε:

panos έγραψε: Φιλε μου πολυ καλη η προσπαθεια σου και μπραβο αλλα οι ανακατασκευες τελειωνουν οταν ειναι ετοιμο το μοτερ και το βαλεις επανω στο σασι,οχι το αναποδο.Τωρα θα δυσκολευτεις λιγο αλλα θα βρεις ακρη.Κακως δεν ανοιξατε μοτερ εξ αρχης,σε λιγο θα θελει και σταυρο ταχυτητων και εκει θα αναγκαστειτε να το κανετε.Στο δια ταυτα τωρα,μην βαλεις 4 δισκους στον συμπλεκτη,βαλε 3 και ενα ελατηριο πολινι.Στα ρευματα μπορει να ειναι το οτιδηποτε,απο φθορα πλεξουδας μεχρι πηνιο.Με υπομονη θα το βρεις.

Μαλιστα μου συστησαν να τους δουλεψω με λαδι 30αρι,
Εστω για να μαθαινω θελεις να μου πεις κατι παραπανω γιατι οχι 4 δισκους;

Βγαινουν σε συνολικο παχος περιπου 1 χιλιοστο παραπανω με αποτελεσμα να μην κανει παντα σωστη συμπλεξη-αποσυμπλεξη και τρωγονται γρηγορα.
Ενταξει δεν ειναι και κατι φοβερο παντως.
Γουσταρω φαση.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": PK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 10/05/2022 19:20 #116

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 91
  • Ληφθέντα Likes 90
Καλησπερα βεσπαδες, λυθηκε το προβλημα, οντως ηταν το pickup!
Σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, viaGRa

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.