Καλώς ήρθατε στη Vespophrenia, βλέπετε το forum μας σαν επισκέπτης!

Αν είστε κι εσείς αρρωστημένοι με τη vespa, τη lambretta και το κλασικό σκούτερ γενικότερα, εγγραφείτε στο forum για να μπορέσετε να δημοσιεύσετε νέο μήνυμα ή για να δείτε τα συνημμένα αρχεία, να λύσετε τις απορίες σας, να βοήθησετε άλλους να λύσουν τις απορίες τους και να συζητήσετε γι αυτό που εμείς απλά λέμε Vespophrenia!

H εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και απολύτως δωρεάν! Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας ή με την πρόσβασή σας στο forum, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο μενού "Επικοινωνία". Σιγουρευτείτε ότι το email επικοινωνίας που συμπληρώνετε, είναι έγκυρο, έτσι ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας. Cheers!

ΘΕΜΑ: Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 27/03/2022 00:47 #71

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111
Μετα απο αρκετο καιρο παυσης κυριως λογω καιρου μιας και την παλευω σε εξωτερικο χωρο, γυρισαμε απο αμμοβολη, εγιναν καποιες φαναρτζοδουλειες, εκλεισα ολους τους αρμους με αρμοστοκο, ασταρωσα απο κατω, και περασα 2 χερια πισσα οπως και στον χωρο κατω απο την σελα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, Vasilis, FRAGISKOS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 27/03/2022 00:49 #72

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Vasilis, axxis, viaGRa, FRAGISKOS

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 29/03/2022 14:06 #73

Νομιζω θα ηταν καλύτερα να ασταρωνες άμεσα το σασι με ένα καλο αστάρι μετα την αμμοβολη ώστε να μην εκτίθεται στις συνθήκες υγρασίας και κρύου που επικρατουν. Πριν απο καθε άλλη εργασία.. ετσι είσαι πιο σίγουρος οτι δεν θα αρχισει να δουλεύει από μεσα το γυμνό σασι.
"άρον, άρον,ασταρωσον αυτην.."
Και μετα τα στοκαρισματα ξανα το τελικό ασταριον.
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by axxis.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 29/03/2022 22:11 #74

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111

axxis έγραψε: Νομιζω θα ηταν καλύτερα να ασταρωνες άμεσα το σασι με ένα καλο αστάρι μετα την αμμοβολη ώστε να μην εκτίθεται στις συνθήκες υγρασίας και κρύου που επικρατουν. Πριν απο καθε άλλη εργασία.. ετσι είσαι πιο σίγουρος οτι δεν θα αρχισει να δουλεύει από μεσα το γυμνό σασι.
"άρον, άρον,ασταρωσον αυτην.."
Και μετα τα στοκαρισματα ξανα το τελικό ασταριον.


Σωστα, ενα δικιο το εχεις, ομως μετα απο καθε εργασια το στεγνωνω με πολυ δυνατο blower και μετα μεσα στο σπιτι γιατι το βραδυ εδω στο νησι η υγρασια δεν αστειευεται, ειδικα οταν ειναι νοτιας.
Μεχρι τωρα δεν εχω δει σημαδια οξειδωσης, ισως να βοηθησε ο σταθεροποιητης σκουριας που περασα τα επικινδυνα σημεια.
Θα ηταν ευχης εργον να μπορουσα να το κανω οπως λες, αυτο ηθελα εξ'αρχης, αλλα με πηρε στον λαιμο του ο ιδιοκτητης/φιλος που μου ειπε οτι ειχε εξασφαλισει εσωτερικο χωρο να την πηγαιναμε, αλλα τελικα με κρεμασε, οποτε τρεχατε ποδαρακια μου...
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Spiros P200E, axxis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by PK.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 29/03/2022 22:18 #75

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111
Προχωραμε αργα αλλα σταθερα και με μερακι, περασα τις ζαντες και το ταμπουρο με ασταρι και ψυχρο γαλβανι αντιστοιχα, μετα με μεταλιζε ασημι για ζαντες, και απο πανω διαφανες βερνικι για να μην ταλαιπωρειται το χρωμα.
Τα παξιμαδια οι ροδελλες και τα γκροβερ ειναι inox.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 29/03/2022 22:35 #76

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111
Αλλαχτηκαν οι σιαγωνες στο ταμπουρο, και τα ρουλεμαν του αξονα, καθως και το γραναζι του κοντερ γιατι το παλιο ηταν μασημενο.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Last edit: Post by PK.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 30/03/2022 08:22 #77

Την σαμπρέλα την έχεις βάλει ανάποδα. Η βαλβίδα θα πρέπει να βγαίνει στην άλλη πλευρά…
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, panos, axxis, v.g, hoboman21

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 30/03/2022 09:28 #78

  • Το Άβαταρ του/της hoboman21
  • hoboman21
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • -vespa 150 sprint 1973 -vespa VNA 125 1959'
  • Δημοσιεύσεις: 95
  • Ληφθέντα Likes 100
καλή δύναμη,μια χαρά προχωράς
Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": PK

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 31/03/2022 20:22 #79

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111

SaFiS έγραψε: Την σαμπρέλα την έχεις βάλει ανάποδα. Η βαλβίδα θα πρέπει να βγαίνει στην άλλη πλευρά…


Ναι σε ευχαριστω, το προσεξα μετα το μονταρισμα οτι η ζαντα εχει ενα "κοψιμο" για να περναει απο την αλλη πλευρα.
Θα την ξανανοιξω αργοτερα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Η εν πολλες αμαρτιες περιπεσουσα ΡΚ50 31/03/2022 20:30 #80

  • Το Άβαταρ του/της PK Συντάκτης θέματος
  • PK
  • Αποσυνδεμένος
  • Expert Vespo-φρενής
  • Expert Vespo-φρενής
  • Δημοσιεύσεις: 118
  • Ληφθέντα Likes 111
Επιτελους ασταρωθηκαμε, ακολουθει διορθωση σε καποια στοκαρισματα.

Αυτό το μήνυμα έχει συνημμένες εικόνες.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να τις δείτε.

Οι ακόλουθοι χρήστες έκαναν "Like": Giannaras, Spiros P200E, Vasilis, panos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.